Het Grote Seks topic

Gesloten

Duwt uzelve in een hoksken !

Man - Hetero
11
18%
Vrouw - Hetero
25
40%
Man - Homo
5
8%
Vrouw - lesbienne
14
23%
Man - Bi
1
2%
Vrouw - Bi
1
2%
Transseksueel
1
2%
Ik twijfel nog ...
4
6%

Totaal aantal stemmen: 62

zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Het Grote Seks topic

Bericht door zotteken » vr 01 jun 2007, 22:24

Op Algemene Aanvraag ... en er is op het forum duidelijk wel interesse voor. ( En dat ga ik dan ook bewijzen door meer ratings te halen dan het politieke topic hehe ) Onze Frank vroeg zich een tijd geleden nog af hoe het nu zou zijn met de geaardheid van onze forummers. Bij deze be my guest om u zelve in het hokje te duwen. Hopelijk sloeg ik geen opties over en doe ik met deze keuzes iedereen recht aan. Indien je het daar niet mee eens bent dan mag je me ook gerust eens aan mijn oren komen trekken. ( Ik had eerst nog meer keuzemogelijkheden met toestand van relatie maar helaas mocht ik niet zoveel opties weergeven ! )
Natuurlijk horen er bij een Poll en een topic ook een aantal vragen die het bediscussiëren waard zijn. Bij deze :

** Heb je een relatie of ben je single ? Gedurende hoe lang ? Zou je dit graag veranderd zien ?

**
Shane-L-word schreef: Sexuality is fluid, whether you're gay or you're straight or you're bisexual. You just go with the flow.[/ quote]
Je koos voor een hokje. Ben je altijd zeker geweest dat dit jouw hokje is ? Denk je dat geaardheid iets vloeibaar is ?

**
sisken schreef:maar vriendschap tussen een man en een vrouw is naar mijn ervaring zo goed als onmogelijk
Mannen en vrouwen. Zijn het werkelijk zulke andere wezens ? Heb jij vrienden van het andere geslacht en is het mogelijk dat mannen en vrouwen een pure vriendschappelijke band met mekaar hebben? Waarom denk je dit ?

** Seksualiteit in de media :
oma schreef:Ik heb mijn verdraagzaamheid ten opzichte van Lesbiennes van het TV1 forum en van dit forum gehaald.
Vind jij het nodig dat er in TV-programma's steeds mensen van alle geaardheid moeten opduiken om zo de verdraagzaamheid nog te verhogen? Hoe verdraagzaam ben jij zelf met betrekking tot dit topic ? Iedereen gelijk ?
Afbeelding
Seksualiteit in de media wordt te ver doorgedreven ?
Moet men mensen sensibiliseren en is een shockeffect daarbij toegelaten?

** Enkele zware cijfers ?
Durex Global Sex Survey schreef: In België bedraagt :
Het aantal sekspartners gehad : 7,5
Homoseksuele ervaring : 15 procent
aantal keer per jaar : 106 ( per week is dit : 2, een kletske )
Overdreven cijfers ?
Heeft de Vlaming werkelijk 2 keer per week seks of moeten we nu eens eindelijk met die mythe komaf maken ?
Moeten we niet zozeer afgaan op al die cijfertjes en moeten we eerder ons berusten op het feit dat het gewoon gebeurt wanneer alles just staat ? Zoals men reeds in Temtation Island zei :
Rachel schreef:als't volle maan is zijn de vrouwen op hun geilst

Echt ?

Forummer kruipt uit u vrome kas en breek alle voorordelen of bevestig ze net! Stel de vragen die ik nog niet stelde en veeg u rooie oortjes onder de deur. Kruipt uit u kast ! :wink:
0 x
Never put a sock in a toaster

ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door ThomSten » vr 01 jun 2007, 23:00

Man. Hetero.
0 x

Rieka

Bericht door Rieka » za 02 jun 2007, 08:34

Vrouw, hetero, en absoluut niet op m'n geilst als 't volle maan is of wordt... :roll:
Laatst gewijzigd door Gast op za 02 jun 2007, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken » za 02 jun 2007, 09:10

oma schreef:Vrouw, hetero, en absoluut niet op m'n geilst als 't volle is of wordt... :roll:
lol dank u zeer om dat idee dan al uit de wereld te helpen :lol: .

Enfin mijn hokje : het grootste aandeel hokje op dit moment.. ( wijzig : ok scrap that .. het 4de hokje dus .. )

** und yesch ik heb een relatie, het gedeeltelijk samenwonende soort. A very happy one too. en dat voor al meer dan 2 jaar toch. Hurai for me dus..

verdere vragen beantwoord ik later wel .. ( vergt veel tekst en denkwerk und ik ben pas wakker... )
Laatst gewijzigd door zotteken op za 02 jun 2007, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Mindy
Nog geen rang

Bericht door Mindy » za 02 jun 2007, 10:14

vrouw, hetero, drie jaar en een beetje in een relatie, en dat van die volle maan, ik heb het nog niet ondervonden :lol:
0 x
I'm not much into health food, I am into champagne

Ik ben MEGA-MINDY!

Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Het Grote Seks topic

Bericht door Mieke » za 02 jun 2007, 12:00

Vrouw en voor de mannen; hoewel ik ook wel naar mooie vrouwen kan kijken en ook al eens gekust heb met een vrouw. Maar dat wil niks zeggen, gewoon vroeger in een zotte (zatte) bui geexperimenteerd; maar ik blijf vaker voor de venten 8)
** Heb je een relatie of ben je single ? Gedurende hoe lang ? Zou je dit graag veranderd zien ?
relatie maar zoals altijd is het gras groener aan de andere kant!
Als ik een relatie heb wil ik single zijn; en als ik single ben wil ik een relatie :lol: :lol:
Denk je dat geaardheid iets vloeibaar is ?
yep ik denk dat niemand 100% hetero is 8)

Heb jij vrienden van het andere geslacht en is het mogelijk dat mannen en vrouwen een pure vriendschappelijke band met mekaar hebben? Waarom denk je dit ?
Ik denk zeker dat mannen en vrouwen goed bevriend kunnen zijn zonder meer. Waarom wel niet; ik kom zelfs beter overweg met mannen dan met vrouwen en dat wil toch ook niet zeggen dat ik met al die mannen een relatie wil :?
Het zou maar erg zijn :lol:
Vind jij het nodig dat er in TV-programma's steeds mensen van alle geaardheid moeten opduiken om zo de verdraagzaamheid nog te verhogen? Hoe verdraagzaam ben jij zelf met betrekking tot dit topic ? Iedereen gelijk ?
Bwa ik ben er niet tegen en het stoort me niet, dus ze doen maar in die tv-programma's.
En ik ben eigenlijk heel verdraagzaam!
Al moet ik wel toegeven dat als er een homo-koppel ergens op een fuif ofzo innig aant zoenen zijn, ik wel eens zal kijken. :lol:
Gewoon omdat dat opvalt omdat je dat nu eenmaal niet zo heel vaak ziet. Niet omdat ik er iets tegen heb, want na de 1ste blik heb ik het ook gezien en doe ik gewoon verder mijn ding 8)
Heeft de Vlaming werkelijk 2 keer per week seks of moeten we nu eens eindelijk met die mythe komaf maken ?
Moeten we niet zozeer afgaan op al die cijfertjes en moeten we eerder ons berusten op het feit dat het gewoon gebeurt wanneer alles just staat ?
Idd we moeten niet kijken op cijfertjes. 1week zal het al wat meer of minder zijn de andere week; en constant vergelijken met anderen en met cijfers vind ik stom! 8)
Just go with the flow (in dit geval de goesting :lol: )

Zoals men reeds in Temtation Island zei "Rachel"als't volle maan is zijn de vrouwen op hun geilst
Echt ?
lol daar heb ik nog niks van gemerkt :lol:
Ik denk eerder: "als er drank is, zijn de vrouwen op hun geilst" :lol:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...

zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken » za 02 jun 2007, 14:23

mieke schreef:yep ik denk dat niemand 100% hetero is 8)
I dunno. Dat is natuurlijk het grote nature nurture debat. Zowel je omgeving als je genen zullen wel inspelen op je geaardheid. Zelf zou ik nooit durven uitsluiten verliefd te worden op een persoon ( man of vrouw ). Desalnietemin voel ik me het best thuis in het hokje waar ik zit.

Heb jij vrienden van het andere geslacht en is het mogelijk dat mannen en vrouwen een pure vriendschappelijke band met mekaar hebben? Waarom denk je dit ?
Ik heb twee hele goeie vrienden. Me und the two guys. Gewoon vriendschap. We kunnen zelfs samen in een tent slapen zonder meer. Ik denk dat ik daarmee bewijs dat het dus wel kan. Geen idee of dit meer uitzondering op de regel is. ( Bovendien besef ik ook wel dat de situatie mss iets anders ligt dan bij hetero hetero vriendjes ?)
Bwa. Het is een goeie zaak mensen te sensibiliseren maar het moet niet altijd er vingerdik opliggen. Misschien percipieer ik dit zelf momenteel allemaal nog een beetje als te geforceerd. Het lijkt inderdaad soms wel alsof ze overal een anders geaard iemand en een allochtoon moeten instoppen...
Enfin verdraagzaam : ja zeker.
Moeten we niet zozeer afgaan op al die cijfertjes en moeten we eerder ons berusten op het feit dat het gewoon gebeurt wanneer alles just staat ?
cijfertjes kunnen ook wel eens liegen. Bovendien denk ik dat alles wat in samenspel werkt met testosteron. Maar kan Pearl ons hier niet een goeie uitleg komen geven ?

Zoals men reeds in Temtation Island zei "Rachel"als't volle maan is zijn de vrouwen op hun geilst
Echt ?
mieke schreef:lol daar heb ik nog niks van gemerkt :lol:
Dit zou bovendien wel eens mooi passen in mijn testosteron idee. Als vrouwen drinken stijgt hun testosteron. Stijging van testosteron = meer goesting ?
0 x

Mindy
Nog geen rang

Bericht door Mindy » za 02 jun 2007, 15:37

Nee, dat denk ik niet. Althans niet wat mij betreft. Ik ben 100% hetero en ik zie me niet direct verliefd worden op een vrouw. Volgens mij word je zo geboren...

Ook tussen twee hetero's van verschillend geslacht kan volgens mij perfect een hele goeie vriendschap bestaan. Ik heb zelf een aantal goede mannelijke vrienden en daar voel ik niets meer voor dan vriendschap en dat zal ook nooit het geval zijn. Het is toch niet omdat een mens hetero is dat hij daarom ook op elk lid van het andere geslacht valt? Vriendschap is volgens mij iets dat te maken heeft met persoonlijkheden en karakters die klikken of niet, en geslacht is daat volgens mij geen bepalende factor in.
Het stoort me zeker niet, maar het feit dat het altijd zo moet worden benadrukt zorgt volgens mij niet voor een betere "integratie" ervan in de samenleving. Op die manier houd je alleen maar de gedachte dat het iets abnormaals is waar mensen moeten aan wennen in stand. Ik heb zoiets van: als je gelijk behandeld wil worden, gedraag je dan zoals iedereen en zit je niet de ganse tijd te profileren.
Maar ik ben zeker en vast heel verdraagzaam, voor mij maakt het allemaal geen enkel verschil...
Ik weet niet hoe het met alle Vlamingen zit, maar ik ben alvast content met mijn persoonlijk gemiddelde :wink: . Waarom moet toch ook altijd alles in cijfertjes worden gegoten?? Doet het er dan werkelijk toe hoe vaak mensen seks hebben? Op die manier creëer je verwachtingen die voor sommigen mss niet haalbaar zijn en dat zorgt er enkel maar voor dat degenen die niet aandat gemiddelde komen zich abnormaal voelen. Als twee mensen elkaar graag zien, dan doet voor hen toch alleen hun eigen seksleven ertoe, waarom moeten we steeds vergelijken??

Echt ?
mieke schreef:lol daar heb ik nog niks van gemerkt :lol:
Dit kan ik alleen maar bevestigen :roll2:
0 x
I'm not much into health food, I am into champagne

Ik ben MEGA-MINDY!

Marijke
Nog geen rang

Bericht door Marijke » za 02 jun 2007, 15:58

50-50 :wink: dus een bietje bi

heb wel 1 jaar en 9 maanden verkering met ne man.. maar soms op ne een of andere manier mis ik ook wel weer een vrouw :wink:
0 x

Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sanneke » ma 04 jun 2007, 01:14

zotteken schreef:Natuurlijk horen er bij een Poll en een topic ook een aantal vragen die het bediscussiëren waard zijn.
Antwoord op de poll: Vrouw - lesbienne
Voor de rest ga ik nu niet op alle vragen antwoorden, misschien later meer. ;)
zotteken schreef:** Heb je een relatie of ben je single ? Gedurende hoe lang ? Zou je dit graag veranderd zien ?
Ik heb een relatie, nu al 2 jaar, 10 maanden en 24 dagen. Wat mij betreft mag daar nog erg veel bij komen...
zotteken schreef:**
Shane-L-word schreef: Sexuality is fluid, whether you're gay or you're straight or you're bisexual. You just go with the flow.[/ quote]
Je koos voor een hokje. Ben je altijd zeker geweest dat dit jouw hokje is ? Denk je dat geaardheid iets vloeibaar is ?
Heeft 16 jaar geduurd voor ik besefte dat ik verliefd kon worden op vrouwen en toen heb ik eerst nog een tijdje getwijfeld tussen bi en lesbisch. Maar ik denk wel dat je zo geboren wordt, je moet het alleen nog ontdekken.
zotteken schreef:**
sisken schreef:maar vriendschap tussen een man en een vrouw is naar mijn ervaring zo goed als onmogelijk
Mannen en vrouwen. Zijn het werkelijk zulke andere wezens ? Heb jij vrienden van het andere geslacht en is het mogelijk dat mannen en vrouwen een pure vriendschappelijke band met mekaar hebben? Waarom denk je dit ?
Ik heb momenteel maar weinig vrienden en eigenlijk maar 1 echt goede vriendin en da's mijn lief, maar volgens mij kunnen mannen en vrouwen best een puur vriendschappelijke band met elkaar hebben, net als 2 lesbische vrouwen (of 2 homo's). Het hangt gewoon van de persoon af, niet van het geslacht.
zotteken schreef:** Seksualiteit in de media :
oma schreef:Ik heb mijn verdraagzaamheid ten opzichte van Lesbiennes van het TV1 forum en van dit forum gehaald.
Wat seksuele geaardheid betreft is voor mij al zeker iedereen gelijk.
Ik denk dat het vooral belangrijk is dat mensen omgaan met mensen met een andere geaardheid om zo te beseffen dat dat ook maar gewoon mensen zijn. Ik heb een lesbische tante en ik heb dat nooit raar gevonden ofzo.
Op zich kan een tv-programma helpen om mensen "in contact te brengen met" mensen met een andere geaardheid, maar ik vind het eigenlijk erg dat zoiets nodig is. Iedereen zou uit zichzelf verdraagzaam moeten zijn ten opzichte van andere mensen.
0 x
Sanne

Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit » ma 04 jun 2007, 09:58

Hm Ik ben een vrouw en ik ben samen met een vrouw...

Ge kunt dus eigelijk stellen dat ik lesbisch ben... :wink:
Al heel mijn leven eigelijk!
Kheb het wel eens geprobeerd met ne gast maar ja, de ging gelijk niet zo goed...

dus nu al 4 jaar 4 maand en 21 dagen samen met mijn vriendinneke.

en de seks is geweldig :wink: :wink: :wink: ( daar gaat het hier toch om hè) :lol: :lol: :lol:
0 x

Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke » ma 04 jun 2007, 10:04

Sanneke schreef:Wat seksuele geaardheid betreft is voor mij al zeker iedereen gelijk.
Ik denk dat het vooral belangrijk is dat mensen omgaan met mensen met een andere geaardheid om zo te beseffen dat dat ook maar gewoon mensen zijn. Ik heb een lesbische tante en ik heb dat nooit raar gevonden ofzo.
Op zich kan een tv-programma helpen om mensen "in contact te brengen met" mensen met een andere geaardheid, maar ik vind het eigenlijk erg dat zoiets nodig is. Iedereen zou uit zichzelf verdraagzaam moeten zijn ten opzichte van andere mensen.
das waar, maar mensen zijn nog altijd iets kritischer tov dingen die ze niet kennen.
En dan kunnen die tv-programma's misschien wel helpen om ze het te leren kennen en zo een beter beeld te geven.
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...

'leentje
Nog geen rang

Bericht door 'leentje » di 05 jun 2007, 12:11

Vrouw Hetro en al 3 jaar gelukkig samen met mijn vriend :)
0 x

Rieka

Bericht door Rieka » di 05 jun 2007, 12:20

'leentje schreef:Vrouw Hetro en al 3 jaar gelukkig samen met mijn vriend :)
Goed, zo, maar mijn record kun je toch niet evenaren: ik ben al van mijn 16de bij dezelfden!!! :party2:
0 x

Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit » di 05 jun 2007, 12:38

oma schreef:
'leentje schreef:Vrouw Hetro en al 3 jaar gelukkig samen met mijn vriend :)
Goed, zo, maar mijn record kun je toch niet evenaren: ik ben al van mijn 16de bij dezelfden!!! :party2:
tenzij we langer leven :wink:
0 x

Gesloten