Dirk Vermeersch (Ron Cornet)
-
- Nog geen rang
- x 43
Van gastrol in het vorig seizoen blijkbaar al gepromoveerd tot hoofdrol tijdens dit seizoen, want hij zit zelfs al in de begingeneriek van Thuis.
Maar wat is zijn naam voluit? Dirk ...? Dat ben ik in de aflevering van vrijdagavond niet meteen te weten gekomen: ook Femke vraagt er niet naar vooraleer ze hem de sleutel van een kamer geeft.
Ik vind hem steeds meer een gluiperd, vergelijkbaar met Jacques een paar seizoenen terug.
Wat ik momenteel ook reeds over hem denk kan je lezen in https://www.thuisforum.be/viewtopic.php?f=92&t=903482
Daar kan je speculeren wie er dit seizoen de slechterik in Thuis zal zijn.
Maar wat is zijn naam voluit? Dirk ...? Dat ben ik in de aflevering van vrijdagavond niet meteen te weten gekomen: ook Femke vraagt er niet naar vooraleer ze hem de sleutel van een kamer geeft.
Ik vind hem steeds meer een gluiperd, vergelijkbaar met Jacques een paar seizoenen terug.
Wat ik momenteel ook reeds over hem denk kan je lezen in https://www.thuisforum.be/viewtopic.php?f=92&t=903482
Daar kan je speculeren wie er dit seizoen de slechterik in Thuis zal zijn.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1079
- x 1490
- Contacteer:
Dirk ... (Ron Cornet)
Vind het ook maar een gluiperd die zo altijd heel stilletjes komt binnensloffen en dan de ongelooflijke charmeur uithangt. Moet zelfs geen papieren invullen, geraakt zo z'n kamer binnen. Is mij net iets te slijmerig!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 2251
- x 189
Dirk ... (Ron Cornet)
Oh nee !!! Die zouden we met plezier niet zien terugkomen ...weer dat miserie gedoe bij Frank en Simone die ondertussen wel een vals geval is geworden .
0 x
- Thuisforum
- Administrator
- x 7
- x 56
Dirk (Ron Cornet)
Volgens de Wiki fanpagina zou hij Dirk Vermeersch heten, maar ik vind deze info alleen op die site.
Ook de Thuispagina van VRT Max geeft hierover geen info.
https://nergensbeterdanthuis.fandom.com ... Vermeersch
Ook de Thuispagina van VRT Max geeft hierover geen info.
https://nergensbeterdanthuis.fandom.com ... Vermeersch
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 121
- x 488
Dirk (Ron Cornet)
Zit hij al in de begingeneriek
Was te denken dat ze een bekende acteur niet voor een gastrolletje gingen nemen
Was te denken dat ze een bekende acteur niet voor een gastrolletje gingen nemen
0 x
-
- Poster rang 5
- x 591
- x 494
Dirk (Ron Cornet)
Ik vond juist dat hij zo'n vriendelijk gezicht had. Ha, leuke man.
Maar misschien een wolf in schaapskleren?
Maar misschien een wolf in schaapskleren?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1079
- x 1490
- Contacteer:
Dirk (Ron Cornet)
Hij komt met z'n beduimelde schoenen de dozen terug brengen naar rosa. Wat is dit nu voor een drogreden?? Heeft hij een dubbel agenda of was het gewoon een gezelligheidsbezoekje??
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Nog geen rang
- x 43
Dirk (Ron Cornet)
Het personage Ditk is blijkbaar een personage die niemand beroert. Inderdaad, hij beweegt zich wat geruisloos door Thuis en is na zijn affaire met Simonne een beetje een grijze muis geworden. Een stil watertje met diepe gronden? Voert hij iets in zijn schild?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 25
- x 259
Dirk (Ron Cornet)
Dirk beroert wel mensen, vooral Frank. Ik denk niet dat hij de nieuwe slechterik wordt, dat is Vince al.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 43
Dirk (Ron Cornet)
Amai...!
Vince heeft dan wel ernstige feiten gepleegd. Is in Thuis trouwens al uitgesproken voor welke feiten hij gezeten heeft?
Maar hij heeft zijn straf uitgezeten.
Om hem dan meteen al als nieuwe slechterik te bestempelen, dat is toch te kort door de bocht. Wie ernstige feiten heeft gepleegd en daarvoor heeft gezeten, is toch niet voor eeuwig en altijd daarna de slechterik?
(ik heb dit ook even in een ander topic (viewtopic.php?t=903482) geplaatst, dat hiervoor gemaakt was en waar dit dus perfect past
Ik bedoelde overigens niet de beroering die Dirk bij Frank bezorgd. Daar is trouwens, op basis van Dirks low profile houding de afgelopen weken, geen enkele reden meer toe. Maar wel dat het personage Dirk de kijkers van Thuis hier op het forum nogal onverschillig laat.
Vince heeft dan wel ernstige feiten gepleegd. Is in Thuis trouwens al uitgesproken voor welke feiten hij gezeten heeft?
Maar hij heeft zijn straf uitgezeten.
Om hem dan meteen al als nieuwe slechterik te bestempelen, dat is toch te kort door de bocht. Wie ernstige feiten heeft gepleegd en daarvoor heeft gezeten, is toch niet voor eeuwig en altijd daarna de slechterik?
(ik heb dit ook even in een ander topic (viewtopic.php?t=903482) geplaatst, dat hiervoor gemaakt was en waar dit dus perfect past
Ik bedoelde overigens niet de beroering die Dirk bij Frank bezorgd. Daar is trouwens, op basis van Dirks low profile houding de afgelopen weken, geen enkele reden meer toe. Maar wel dat het personage Dirk de kijkers van Thuis hier op het forum nogal onverschillig laat.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1495
- x 2262
Dirk (Ron Cornet)
Het personage laat mij niet onverschillig, alleen vind ik dat er momenteel weinig met hem gebeurt.
Ik hoop dat dit in de toekomst nog verandert en dat brulboei Frank eens flink de deur tegen zijn neus krijgt.
Ik hoop dat dit in de toekomst nog verandert en dat brulboei Frank eens flink de deur tegen zijn neus krijgt.
1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 25
- x 259
Dirk (Ron Cornet)
Ik denk niet dat Dirk de nieuwe slechterik wordt of n verborgen agenda heeft. Hij zal wschl wel gewoon weer verdwijnen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 25
- x 259
- satine
- Poster rang 5
- x 1495
- x 2262
Misschien kan Dirk iets romantisch beginnen met Thilly, dan kunnen ze zich samen moeien met het privéleven van andere mensen.
Man man man, in het begin had ik nog wel sympathie, leek hij me een rustige, nuchtere en aangename man - maar nu...
En dat zelfmedelijden siert hem niet, puppy-oogjes op die leeftijd zijn echt niet sexy.
Ik neem aan dat hij door zijn vele jaren op zee niet veel ervaring heeft met (langdurige) relaties, maar dit is kindjesgedrag vind ik.
Man man man, in het begin had ik nog wel sympathie, leek hij me een rustige, nuchtere en aangename man - maar nu...
En dat zelfmedelijden siert hem niet, puppy-oogjes op die leeftijd zijn echt niet sexy.
Ik neem aan dat hij door zijn vele jaren op zee niet veel ervaring heeft met (langdurige) relaties, maar dit is kindjesgedrag vind ik.
2 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3254
- x 1602
Inderdaad...
Hij wist waar hij aan begon met Rosa, aangezien hij voor haar letterlijk tweede keus was op Waldek. Net zoals Rosa voor Dirk eigenlijk tweede keus was op Simonne. Ze hebben dat nota bene naar elkaar uitgesproken en alles.
Dat zou - in mijn ogen toch - ook wel een verschil moeten maken in hoe je vervolgens tegen de toekomst van zo'n relatie aankijkt.
Wat dat betreft snapte ik sowieso al niet waarom hij zo met Rosa bleef aanmodderen, zelfs toen ze duidelijk weer hoe langer hoe meer achter Waldek aan begon te lopen. Dat vond ik al vrij zielig (ik vraag me echt af waar die mensen hun trots zit) en niet bepaald daadkrachtig overkomen, en dit bakvisgedrag spant al helemaal de kroon.
Heel onaantrekkelijk ja...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..