Sorina Okocha (Taunya Renson)

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 59
x 97

Re: Sorina Okocha (Taunya Renson)

Bericht door satine » zo 10 feb 2019, 22:49

kingpietro105 schreef:Medelijden? Ze kan nog niet deftig nederalnds en zit elke dag aan de drugs wat een meerwaarde voor onze maatschappij.
En ze woont ergens illegaal.

Noemen ze dat integreren
kingpietro105 schreef:Misschien heb je gelijk. We weten eigenlijk veel te weinig over haar om een oordeel te vellen.
Waarom doe je dat dan toch? :eh:
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 85
x 36

Bericht door ikke » ma 11 feb 2019, 09:00

kingpietro105 schreef:Medelijden? Ze kan nog niet deftig nederalnds en zit elke dag aan de drugs wat een meerwaarde voor onze maatschappij.

Noemen ze dat integreren
0 x

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 6

Bericht door tvx1 » ma 11 feb 2019, 17:26

Noemen ze dat integreren
Ik ken anders inwoners van België die veel minder goed nederlands spreken dan zij. Met haar nederlandse zinnen was grammaticaal weinig mis.
0 x

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 6

Bericht door tvx1 » za 23 feb 2019, 21:22

Ik ben eigenlijk meer en meer aan het twijfelen of Sorina wel overleden is. Totnogtoe is het enkel Dries die dit beweerd heeft. We hebben echter niets gezien over het vaststellen ervan en ook niets van Tim die daar nochtans recentelijk geweest is en normaal zijn wenkbrauwen zou fronsen bij een plots overlijden korte tijd later. Bovendien zou elke arts bij de vaststelling van het overlijden sporen van haar schermutseling met Karin gevonden hebben en zou Tim dus al lang in het bureau van Karin moeten gestaan hebben om haar mee te nemen voor ondervraging... Ik hou het dus voor goed mogelijk dat ze nog leeft en nu volop aan het proberen is Karin een kopje kleiner te maken... :denk:
0 x

Tegelprutser
Nog geen rang
x 9
x 3

Bericht door Tegelprutser » za 23 feb 2019, 22:58

Ik denk dat Sorina wel echt dood is, het tegendeel zou me wel erg teleurstellen (ik bedoel als truukje van de scenaristen). Overigens is het zo dat Tim en zijn 'Keystone Kops' blijkbaar alleen in actie schieten als het past in de grillige verhaallijn van Thuis. Zo hebben ze al eerder belangrijke onderzoeksdaden niet verricht omdat dan een zaak te vlug zou worden opgelost (bv. Waldek vs gekke Julia). Ik denk ook aan Lowie die ooit Dieter verwondde in één van zijn agressieve buien maar daar nooit (legale) consequenties van heeft ondervonden.
0 x

heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 18
x 53

Bericht door heidiw » ma 25 feb 2019, 10:17

Lowie was toen ladderzat en heeft een nachtje cel gekregen als ik het mij goed herinner. En waarom zou er een onderzoek moeten gevoerd worden naar de dood van Sorina? Er zijn geen aanwijzingen van verdacht overlijden, enkel van een overdosis. En we hebben enkel het woord van Dries dat ze dood is, maar hij rept met geen enkel woord over begrafenis of crematie.
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 134
x 60

Bericht door Christel » ma 25 feb 2019, 10:28

Precies. Van die hele dood hoor je sowieso niks meer op het moment.
Ik heb toch ook niet het idee dat ze dat achterwege laten omdat ze niet echt dood is, maar eerder omdat het voor de verhaallijnen gewoon beter uitkomt. Daarbij was die schermutseling inderdaad niet echt van dien aard dat ze daar meteen mishandeling achter gaan zoeken, lijkt me. Iemand kan zich ook gewoon gestoten hebben, mocht er al ergens een blauw plekje te vinden zijn.

Bovendien was Sorina tot op het bot verslaafd aan de pillen, en dus zowel mentaal als fysiek volgens mij niet eens in staat om naar Karin toe te gaan, laat staan om haar te wurgen... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

Gesloten