zou kunnen! Hebben we nooit iets van gehoord, maar ze moeten toch veel contact gehad hebben, vermits Xander spreekt over sprookjes wijsmaken.
Misschien hebben Tania en Tom inderdaad aan de spacecake gezeten!

zou kunnen! Hebben we nooit iets van gehoord, maar ze moeten toch veel contact gehad hebben, vermits Xander spreekt over sprookjes wijsmaken.
Ze heeft dat toch aan Ann verteld? Nog voor ze het aan Tom vertelde zelfs.Tiboko schreef: ↑ma 14 sep 2020, 10:13-Waarom heeft Tania nooit aan Ann verteld - niet enkel haar lover, maar ook een dokter - dat ze als tiener werd verkracht ?
-Waarom vertelde ze dit wel aan Tom, het was een jeugdvriend - maar die band tussen hen was met de jaren verwaterd (toen ze in Thuis opdook als verkoper van een keuken bij Judith bleek toch dat ze al die jaren geen contact meer hadden onderhouden).
Ja, dat was mij dus ook al opgevallen. Ik vond die plotse hysterische reactie op dat incident met Reinhilde ook zo onlogisch. Maar dat krijg je dus als je ineens een geschiedenis toevoegt aan een personage terwijl daar een paar seizoenen eerder totaal geen sprake van was.Tiboko schreef: ↑ma 14 sep 2020, 10:13-Waarom lachte Tania met Nancy ivm de vermeende aanranding door Tom, maar raakte ze in shock door de illusie van de aanranding door Dries van Reinhilde. Als je met zo'n trauma zit, dan had de vermeende aanranding van Nancy ook dezelfde reactie moeten uitlokken.
Inderdaad! Dat Tania de aanranding van Nancy zomaar weglachte, vind ik het grootste probleem met deze verhaallijn. En ik vind het nog ergerlijker dat Karin dat voorval vorige week nog aanhaalde om Tania te overtuigen. Alsof de makers nog eens extra in de verf willen zetten dat hun verhaal met haken en ogen aan mekaar hangt.tvx1 schreef: ↑ma 14 sep 2020, 13:40Ja, dat was mij dus ook al opgevallen. Ik vond die plotse hysterische reactie op dat incident met Reinhilde ook zo onlogisch. Maar dat krijg je dus als je ineens een geschiedenis toevoegt aan een personage terwijl daar een paar seizoenen eerder totaal geen sprake van was.
Nee hoor, het is wel degelijk zoals tvx het zegt.Tiboko schreef: ↑ma 14 sep 2020, 14:46Toch niet.
Niemand wist waarom Tania zo emotioneel reageerde op de fake aanranding van Reinhilde.
Tom bleef constant met haar bellen, want hij maakte zich grote zorgen. Ann dacht toen nog dat Tania gewoon overwerkt was.
Op een bepaald moment heeft Tania dan bij Tom thuis haar hart uitgestort. Pas achteraf kreeg Ann te horen wat er gebeurd was.
Het was ook Tom die Ann (toen Tanja al een paar dagen verdwenen was) voorstelde om te gaan kijken in de buurt van de surfclub, waar ze Tania vonden.
Nee toch wel.Tiboko schreef: ↑ma 14 sep 2020, 14:46Toch niet.
Niemand wist waarom Tania zo emotioneel reageerde op de fake aanranding van Reinhilde.
Tom bleef constant met haar bellen, want hij maakte zich grote zorgen. Ann dacht toen nog dat Tania gewoon overwerkt was.
Op een bepaald moment heeft Tania dan bij Tom thuis haar hart uitgestort. Pas achteraf kreeg Ann te horen wat er gebeurd was.
Misschien wegens de jaren lange vriendschap, maar of het daardoor minder erg is.
Snap ik dan ook niet, als ze dat altijd gezegd heeft, waarom dan erna het gaan zeggen van niet