Adil Bakkal (Nawfel Bardad-Daidj)
- satine
- Poster rang 5
- x 1617
- x 2461
Inderdaad Martha, Adil is al vaak als een vod behandeld, en het was ook al de tweede keer dat Lowie onder zijn duiven schoot. Ook al was de eerste keer al een hele tijd geleden (met Frederieke), zoiets blijft wel hangen.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1280
- x 1643
- Contacteer:
Was wel een ontroerende scene hoe hij afscheid nam van z'n zoontje!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 171
- x 544
Alle pesterijen van de laatste tijd die zogezegd van green X-Treme waren, zullen waarschijnlijk van Adil geweest zijn.
Het mocht eigenlijk nog wat langer duren, was leuk om na al die jaren slappe vod te zijn, hem eens te zien als een slechterik.
Het mocht eigenlijk nog wat langer duren, was leuk om na al die jaren slappe vod te zijn, hem eens te zien als een slechterik.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 8
- x 55
NO NO NO NO NO
Hij mocht geen afscheid nemen van Sam, en nu is hij er maar zelf achtergegaan!
Superjammer!

Hij mocht geen afscheid nemen van Sam, en nu is hij er maar zelf achtergegaan!
Superjammer!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1280
- x 1643
- Contacteer:
Ze vallen in Thuis als vliegen de laatste tijd. Jammer genoeg zijn het de beste vliegen die doodgaan want Adil was toch één van de betere personages. En misschien een tip voor de scenaristen of producers: als er een personage verdwijnt, kan dat dan gebeuren met iets meer respect??
Neem nu Eastenders: als er iemand wegvalt dan komen bij de aftiteling nog eens beelden aan bod van de start, de meerwaarde van het personage aan de hand van enkele foto's. Ook aangepaste muziek in aftiteling. Misschien een klein detail, maar het is een vorm van respect naar het personage toe dat ons toch heel veel gegeven heeft.
Neem nu Eastenders: als er iemand wegvalt dan komen bij de aftiteling nog eens beelden aan bod van de start, de meerwaarde van het personage aan de hand van enkele foto's. Ook aangepaste muziek in aftiteling. Misschien een klein detail, maar het is een vorm van respect naar het personage toe dat ons toch heel veel gegeven heeft.
1 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 8
- x 55
Of het de beslissing van de acteur zelf is weet ik niet, maar in het geval van Sam was het wel de actrice zelf die vroeg om haar uit de serie te schrijven. Ze zou nu psycholoog zijn.
Als acteurs wensen om niet langer mee te doen, kan je ze moeilijk dwingen natuurlijk
Dus ik hoop nu wel dat het ook de keuze was van de acteur zelf, want Adil was idd een leuk personage! En zo jammer dat zijn zoontje nu verder moet zonder zijn papa!
Als acteurs wensen om niet langer mee te doen, kan je ze moeilijk dwingen natuurlijk

Dus ik hoop nu wel dat het ook de keuze was van de acteur zelf, want Adil was idd een leuk personage! En zo jammer dat zijn zoontje nu verder moet zonder zijn papa!

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 910
- x 558
RIP Adil
@ Daffy : heb gisterenavond op de FB pagina van Thuis maar wel komende vanuit de VRT zelf een compilatie gezien van Adil vanaf het moment dat we hem zagen bij de kabouters (samen met Sam & Toon) tot zijn afscheid. Ik zou het nog eens moeten opzoeken want het was op mijn smartfoon en zou het liever eens op scherm laptop bekijken.
En hoe gaat Eddy reageren ?
Nooit geen "Aldi" meer 

@ Daffy : heb gisterenavond op de FB pagina van Thuis maar wel komende vanuit de VRT zelf een compilatie gezien van Adil vanaf het moment dat we hem zagen bij de kabouters (samen met Sam & Toon) tot zijn afscheid. Ik zou het nog eens moeten opzoeken want het was op mijn smartfoon en zou het liever eens op scherm laptop bekijken.
En hoe gaat Eddy reageren ?

0 x
-
- Nog geen rang
- x 33
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/03/18 ... nage-adil/
Zoals je in bovenstaand artikel kan lezen is dit niet op verzoek van de acteur gebeurd zoals bij Sam het geval was maar de keuze van de schrijvers.
Ik vind het wel jammer dat hij nu uit de serie is. Maar ik had bij Sam wel moeilijker toen zij eruit ging. Ik ben wel benieuwd hoe de vrienden van Adil allemaal gaan reageren op dit nieuws.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1280
- x 1643
- Contacteer:
ja, maar ik vind het jammer dat ze dat niet laten zien op de aftiteling. Doet altijd deugd om dat nog eens in herinnering te zien.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 8
- x 55
Dan is het idd jammer!
Doodgaan is definitief! En vooral omdat het wel héél kort ligt op de dood van Sam!

1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1280
- x 1643
- Contacteer:
ze hadden ergens geen bedden meer vrij in het ziekenhuisdecor. Is er druk tegenwoordig! En kind zijn en huwelijken lijken een gevaarlijke zaak in Thuis! Altijd boel of dramatisch einde. Zo jammer dat we weer een vertrouwd gezicht kwijt zijn. Doet toch geen deugd aan de continuïteit van de reeks. Hij was een graag gezien en fijn personage.hannanaske schreef: ↑za 22 mar 2025, 21:00Doodgaan is definitief! En vooral omdat het wel héél kort ligt op de dood van Sam!
2 x
- martha
- Poster rang 5
- x 910
- x 558
Fris mijn geheugen op Satine vooraleer dit topic naar het archief verdwijnt. Daar herinner ik me nu eens niets van. Is dat voor Adil Paulien leerde kennen ?

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1617
- x 2461
Nee, later pas.
Frederieke was de oorspronkelijke eigenaar van Bar Madam. Adil had een oogje op haar, maar Lowie bedroog Olivia met Frederieke.
Adil was zo gekwetst dat hij Olivia op de hoogte bracht en zo kwam er een einde aan die relatie.
Adil was toen heel boos op Lowie.
Was rond de jaarwisseling 2019-2020.
Frederieke was de oorspronkelijke eigenaar van Bar Madam. Adil had een oogje op haar, maar Lowie bedroog Olivia met Frederieke.
Adil was zo gekwetst dat hij Olivia op de hoogte bracht en zo kwam er een einde aan die relatie.
Adil was toen heel boos op Lowie.
Was rond de jaarwisseling 2019-2020.
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1280
- x 1643
- Contacteer:
^Bedankt voor de update! Ja, nu weet ik het ook weer. Dus Adil is al enkele keren de sigaar geweest als het op vrouwen aankomt. En dan weer Lowie die stokken in de wielen stak. Je zou van minder beginnen doorslaan en dat is hetgeen we nu gekregen hebben.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 910
- x 558
Bedankt Satine. Ik was Frederieke totaal vergeten, ze heeft ook maar enkele weken meegespeeld (is vermoord door Jasper en Adil is toen nog verdacht geweest).
@ Daffy : de kans zit er groot in dat we deze week enkele flash backs gaan krijgen net zoals destijds met Sam.
En wat dat artikel betreft enkele posts hierboven : er staat een fout in : Adil is niet met zijn broer Jounes begonnen bij de kabouters maar wel met Toon. Ik zie ze nog alle drie staan (Toon, Sam en Adil) en Adil had toen krulhaar.
@ Daffy : de kans zit er groot in dat we deze week enkele flash backs gaan krijgen net zoals destijds met Sam.
En wat dat artikel betreft enkele posts hierboven : er staat een fout in : Adil is niet met zijn broer Jounes begonnen bij de kabouters maar wel met Toon. Ik zie ze nog alle drie staan (Toon, Sam en Adil) en Adil had toen krulhaar.
0 x