Lowie Bomans (Mathias Vergels)
- martha
- Poster rang 5
- x 932
- x 567
Lowieke lowieke, die lynn is enkel maar bij jou omdat ze geld ruikt
Geld die Adil niet heeft. Vandaar haar uitspraak dat ze bij jou ging intrekken, de golddigster.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 912
- x 1458
Goh geld... We weten het natuurlijk niet, maar ik vermoed niet dat Lowie veel geld direct beschikbaar heeft. Zowat alles zit in vastgoed en zijn bedrijf. Het is natuurlijk wel "vermogen", maar met wat bakstenen zal je niet kunnen afrekenen bij Tim Boury of Edouard Vermeulen:lol:

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1650
- x 2522
Lyn heeft Lowie horen zeggen dat het mag kosten wat het kost, om Polly terug te krijgen. Voor de rest weet ze niet wat zijn liquide middelen zijn, maar hij staat er alleszins beter voor dan klusjesman Adil die in een geleend appartement woont. nb
0 x
-
- Poster rang 5
- x 912
- x 1458
Ja Satine, en Lyn maakt daar onmiddellijk van dat Lowie in 5 seconden 100000 euro op tafel kan leggen terwijl het net zo goed zou kunnen dat hij een persoonlijke lening moet afsluiten of het andere deel van het huis moet verkopen. Wat waarschijnlijk iedere ouder zou doen in die situatie.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Ik weet niet of het om dat geld te doen is, maar ik sluit het ook niet uit.
Het is wel iets vreemd: Lowie bestookt haar met berichtjes maar lynn negeert hem. Dan geeft ze er aan toe, en nu houdt Lowie de boot af.
Of is het Lowie die ergens een plannetje heeft? Ik vind het maar een raar ding tussen die twee
Het is wel iets vreemd: Lowie bestookt haar met berichtjes maar lynn negeert hem. Dan geeft ze er aan toe, en nu houdt Lowie de boot af.
Of is het Lowie die ergens een plannetje heeft? Ik vind het maar een raar ding tussen die twee
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 45
- x 1023
Het is Lowie enkel om de seks te doen, net zoals dat bij hem en Silke het geval was. Dat Lyn met Adil is - ook al beweert hij het tegendeel - maakt het net extra opwindend voor hem...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1332
- x 1689
- Contacteer:
Wat een schijnheiligaard! Ook nog Adil veel plezier wensen op Valentijn! Je moet het maar doen en dat allemaal met een uitgestreken gezicht. 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1650
- x 2522
Gekopieerd uit een ander topic:
Ik denk dat hij ook wel wist dat tanteke en nonkel het niet hadden geapprecieerd, had hij niks gezegd.
Zelf zat zijn of iemand in huis hebben die in driekwart coma ligt, zijn twee totaal verschillende dingen.
Ik denk dat hij ook wel wist dat tanteke en nonkel het niet hadden geapprecieerd, had hij niks gezegd.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 912
- x 1458
Dat klopt wel ja. Maar had hij nu gewoon gezegd dat Kaat bij hem haar roes lag uit te slapen en of ze haar konden komen ophalen. Nu leek de paniek van Simonne alsof Lowie gezegd had dat Kaat op sterven na dood was.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1650
- x 2522
Ik had de indruk dat hij haar niet wakker kreeg, misschien vandaar zijn telefoontje?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 912
- x 1458
Ja, iemand die zo zat is krijg je idd moeilijk wakker. En die werkt even goed mee als een zak patatten.
Lowie weet natuurlijk ook niks van het drankprobleem, en misschien had hij ook gewoon geen zin om het voorziene braaksel op te ruimen.
Lowie weet natuurlijk ook niks van het drankprobleem, en misschien had hij ook gewoon geen zin om het voorziene braaksel op te ruimen.
0 x
-
- Poster rang 3
- x 114
- x 144
Dat mogelijke braaksel zou ze zelf mogen opruimen van mij en ik had ze gewoon laten liggen na Frank en Simonne te hebben gebeld.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 912
- x 1458
Ik moest van ons moeder ooit mijn donsdeken (niet de overtrek he, het deken!) met de hand uitwassen onder het mom "kermis is een geseling waard"frankeneddy1 schreef: ↑di 18 feb 2025, 19:47Dat mogelijke braaksel zou ze zelf mogen opruimen van mij

Maar aan de andere kant, als hij haar zo had laten liggen, als je in je slaap braakt kan je er wel in stikken. Dat wil je toch liever ook niet op je geweten hebben.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 162
- x 26
Ik weet ook niet of Lyn meteen uit is op geld. Tot nu toe is daar geen aanleiding toe gegeven rond Lyn, en meestal wordt zoiets toch stillekes voorbereid.
In de trailer voor vanavond zien we een op passie beluste Lyn alvast weer op bezoek gaan bij Lowie op kantoor. Benieuwd hoe hij zal reageren.
In de trailer voor vanavond zien we een op passie beluste Lyn alvast weer op bezoek gaan bij Lowie op kantoor. Benieuwd hoe hij zal reageren.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1332
- x 1689
- Contacteer:
Lowie= vind hem toch een beetje van een niet te vertrouwen op sex beluste man als de gelegenheid zich voordoet. Alleen wat hij Adil nu aandoet verre van toelaatbaar.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes