Katrien Snackaert (Lotte Vannieuwenborg)
-
- Poster rang 5
- x 408
- x 377
Re: Katrien Snackaert (Lotte Vannieuwenborg)
Ik denk toch dat het nog moeilijk zal zijn om de onschuld van Katrien te bewijzen, als An blijft zwijgen. Femke heeft niet gezien dat An die spuit aan Madeleine heeft gegeven.
0 x
-
- x 359
- Lacrimosa
- Poster rang 2
Tegen straks is dat allemaal opgelost! Anders kijk ik niet meer. 

0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
- x 359
En hoe weet jij dat zo zeker?Lacrimosa schreef:Tegen straks is dat allemaal opgelost! Anders kijk ik niet meer.
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2
Ik weet dat niet. Het is iets dat ik 'eis'.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
- johan1969
- Poster rang 5
- x 7
- x 135
Wel merkwaardig dat die hoofdflik, Katrien 'een sluwe moordenares' noemde terwijl er nog niet echt bewijs is ! Dat is toch niet heel correct volgens mij !
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
dat is puur om haar te doen gaan en uit haar reactie af te leiden of ze de waarheid spreekt of niet.johan1969 schreef:Wel merkwaardig dat die hoofdflik, Katrien 'een sluwe moordenares' noemde terwijl er nog niet echt bewijs is ! Dat is toch niet heel correct volgens mij !
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 359
Het is toch zo duidelijk als iets dat ze niet liegt, maar ja, politie is politie.Crackers schreef: dat is puur om haar te doen gaan en uit haar reactie af te leiden of ze de waarheid spreekt of niet.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 408
- x 377
Er zijn nou eenmaal mensen die ontzettend goed kunnen liegen. En dat zal die inspecteur (of wat hij ook mag zijn) zeker wel weten.
0 x
- lord F.
- Poster rang 5
ja idd, stel dat Katrien toch schuldig was zou ze er wel handig gebruik van kunnen maken dat de hoofdinspecteur direct gelooft wat ze zegt.jessie V. schreef:Er zijn nou eenmaal mensen die ontzettend goed kunnen liegen. En dat zal die inspecteur (of wat hij ook mag zijn) zeker wel weten.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 359
Ach ja, het belangrijkste is nu dat Ann bekend heeft en Katrien niet meer ontschuldig in de cel zal zitten. Ze moeten maar weten wat ze gaan doen met Ann...
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 7
- x 135
Katrien was ook eens even alleen thuis, trekken er 2 mannen bij haar in, ook tof.
0 x
-
- x 359
Ik vond dat Katrien er veel beter uitzag gisteren, maar dat zal wel normaal zijn.

Ja, en nu is moeder ook nog terug.johan1969 schreef:Katrien was ook eens even alleen thuis, trekken er 2 mannen bij haar in, ook tof.

0 x
- annekeHU
- Poster rang 5
Ik ben benieuwd of er een bedoeling zit achter Katrien haar vragen , wie " die lange naast Luc" is? Zou ze langer blijven en zou er toch een verhaallijn voor haar in zitten?
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 3
- x 24
- x 186
Ik dacht net hetzelfde!annekeHU schreef:Ik ben benieuwd of er een bedoeling zit achter Katrien haar vragen , wie " die lange naast Luc" is? Zou ze langer blijven en zou er toch een verhaallijn voor haar in zitten?
Iedereen vraagt Toon wanneer hij met een lief zal thuiskomen, misschien wordt dat Katrien
0 x