Mja, da's ook waar inderdaad.

Ben eens benieuwd wat ze ons nu weer voor gaan schotelen.

Allee, Zihame verdwijnt toch uit de serie, in dat geval is Thilly stiefmoeder af.
Komen die twee toch overeen, de wonderen zijn blijkbaar de wereld nog niet uit.
Laat me raden: Ilias zit in de gevangenis op verdenking van de moord op Cosyns en Vicky had nooit verwacht dat haar zoon tot zoiets in staat is.
Extreme uitzonderingen (zoals vb de moeder van de moordenaar van de Aalsterse ex-burgemeester) buiten beschouwing gelaten verwacht geen enkele ouder dat.
dus Karen is ook weggeweest. Misschien is zij wel de duivel in schapenvacht! Zoveel leed dat hij bezorgde aan het advocatenkantoor!
Kwam Karin niet net van Adil af om hem het nieuws te brengen dat Ace niet meer te redden viel?
Hij heeft eindelijk door dat zijn vader goede bedoelingen heeft, en zelfs een foute bekentenis gaan afleggen is om hem uit de gevangenis te houden.
Ze heeft misschien iets gezien van Gaby, is dat misschien ene van de secret lovers van Niels??
Vooralsnog denk ik eerder dat ze iets ontdekt heeft van Britney wat erop wijst dat ze misschien verder wil gaan met Gaby dan ze tot nu toe gedaan heeft (een pak condooms ofzo?), of dat ze gewoon weer tussen neus en lippen door een opmerking maakt over Britney's liefdesleven die ervoor zorgt dat Eddy opnieuw in de paniekstand schiet.
Ach ja... Hun "raison d'être" in Thuis, blijkbaar.
Tuurlijk gaat het daar om draaien in de finale, en waarschijnlijk ook om ex-beste vriend en mede egoïst Lowie.
Ik mag hopen dat Angèle haar klip en klaar vertelt dat ze harteloos bezig is tegenover Dirk en dat ze liefst vandaag nog met piepende banden afscheid neemt van het misplaatste geflirt met haar toxische ex, maar dat zal wel niet gebeuren...
Dit "vriendinnenmoment", in combinatie met de steeds brozer wordende gezondheid van Marianne, doet me toch wel een beetje het ergste vrezen. Ik hoop niet dat we er nog een sterfgeval bij krijgen dit seizoen en dat ze van Marianne de "tranentrekker" gaan maken in de seizoensfinale...