Re: Spoiler-speculaties i.v.m. de seizoensfinale

karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Re: Spoiler-speculaties i.v.m. de seizoensfinale

Bericht door karolien85 » vr 30 jun 2017, 17:07

annekeHU schreef:Wat natuurlijk wel kan, is dat Frederieke geadopteerd is, en dat de adoptie- ouders( vader en moeder Guns) niet wisten dat zij een tweelingzus had ( dat is dus Olivia). Een jaartje later is Mevr Guns dan toch zwanger en bevalt zij van Arne. In dit scenario is er absoluut geen bloedband tussen Arne en Olivia, maar kan het natuurlijk wel zijn, dat hieruit een verhaallijn komt van wat Olivia met haar zwangerschap moet doen, omwille van een mogelijk risico op een handicap.... Frederieke had immers de ziekte van Batten , en dat is een erfelijke stofwisselingsziekte.
Oké, deze verhaallijn is misschien ook vergezocht, maar het zou me verwonderen, als er niets meer zou gezegd worden over die gelijkenis tussen Olivia en Frederieke.
Heee, dat zou zomaar even kunnen ja.. Leuke speculatie! :thumbup:

catherine
Nog geen rang

Bericht door catherine » zo 02 jul 2017, 14:23

Maar dan zouden Olivia en Frederieke dezelfde verjaardag (en geboortejaar) hebben… Dat zou Arne dan toch allang moeten weten, niet?

annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door annekeHU » zo 02 jul 2017, 14:52

catherine schreef:Maar dan zouden Olivia en Frederieke dezelfde verjaardag (en geboortejaar) hebben… Dat zou Arne dan toch allang moeten weten, niet?
Ja, uiteraard , dat klopt dan ook weer... heb ik niet aan gedacht, dus bij deze kan mijn speculatie ook weer de vuilbak in...ik hoop dus echt dat de scenaristen in deze verhaallijn met een plausibel verhaal komen, dat liefst ook nog een beetje spannend/onverwacht/speciaal is, en zich er niet met een prutsverklaring van af maken!

BookaShade
Nog geen rang

Bericht door BookaShade » do 06 jul 2017, 15:26

Waarom moeten het per se tweelingzussen zijn. Kunnen toch ook perfect zussen geweest zijn waarbij Frederieke de oudere zus was en al geadopteerd werd nog voor Olivia geboren was. Er zijn genoeg broers/zussen die heel hard op mekaar trekken zonder daarvoor een tweeling te zijn.

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » vr 07 jul 2017, 10:11

Waarom moeten het per se zussen zijn?
Er zijn wel meer mensen die op elkaar lijken, zonder dat er een bloedband is.

Gesloten