Inhouden seizoen 29
- Kiki_Dee
- Poster rang 3
- x 45
- x 384
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 969
- x 1392
- Contacteer:
Inhouden seizoen 29
denk ook dat het met die bedoeling is dat hij op die job geplaatst is. Maar zoveel vragen bij hoe. Cedric en Nancy, Cedric en Eddy, Cedric en Femke, al diegene die dicht bij Brit staan hebben heel weinig contact, gemeenschappelijk met onze nieuwe ambulancier. Het zou misschien moeten via Judith gaan dan??
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 856
Inhouden seizoen 29
Judith komt nu dagelijks op de Withoeve om Marianne's toestand te checken en raakt zo aan de praat met o.m. Femke én Nancy he - zij wéét intussen van Cedric (aflevering van vandaag) dat die man twee gezichten heeft...
Verder is er Vince die Eddy ook al gewaarschuwd heeft voor Abel, dus vroeg of laat zal de Euro ook wel vallen bij Nancy, die trouwens stevig overdrijft in haar boosheid naar Britt toe...
Verder is er Vince die Eddy ook al gewaarschuwd heeft voor Abel, dus vroeg of laat zal de Euro ook wel vallen bij Nancy, die trouwens stevig overdrijft in haar boosheid naar Britt toe...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 969
- x 1392
- Contacteer:
Inhouden seizoen 29
Ja, het zal moeten die richting uitgaan en zo aan het licht komen. Het gaat wel de goede richting uit met de verspreiding van de dubbele bedoeling van Abel.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Kiki_Dee
- Poster rang 3
- x 45
- x 384
Inhouden seizoen 29
Ik vermoed dat Thérèse het volgende slachtoffer is van Abel. Aangezien Sam veel met Thérèse bezig is, zal het dus ook aan Tim z’n oren komen. Tim en Dieter babbelen een beetje tijdens het eten van hun broodje en BAM ontmaskerd
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 856
Inhouden seizoen 29
Een beetje voor de hand liggende plot hé - met dat verschil dat Therese wel degelijk het geschikt "profiel" heeft van een slachtoffer van een lover boy, in tegenstelling tot Britt.
Therese leeft quasi op straat, ze heeft geen contact (meer) met familie en duwt ook halfbroer Sunny (voor wat reden dan ook) van zich af, ze heeft serieuze mentale problemen, fysiek gaat het slecht met haar, niemand (buiten Sam) lijkt om haar te geven, ze hunkert naar affectie...
Therese leeft quasi op straat, ze heeft geen contact (meer) met familie en duwt ook halfbroer Sunny (voor wat reden dan ook) van zich af, ze heeft serieuze mentale problemen, fysiek gaat het slecht met haar, niemand (buiten Sam) lijkt om haar te geven, ze hunkert naar affectie...
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 646
- x 477
Inhouden seizoen 29
Wat ik kon afleiden met de pre vieuw voor vanavond bracht die creep Abel eten op bed bij Thérèse waarop die vroeg of dat gebruikelijk is dat dokters dan doen Ofwel was Thérèse al een slachtoffer van die lover boys (haar verwondingen ) ofwel wordt zij het nieuwe vooral omdat Britt ook alweer oud nieuws is voor Jean-Marc
Of .... zowel Abel als Thérèse zitten in de bende die nu Robin belagen. Ik weet het : pure speculatie van mij.
Of .... zowel Abel als Thérèse zitten in de bende die nu Robin belagen. Ik weet het : pure speculatie van mij.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 856
Inhouden seizoen 29
Ik vermoed dat Therese wel van zich zal afbijten, als het nodig is, dat deed ze toch ook al eerder tegen Sam, Sunny en haar vervelende klasgenoten. Het is geen romantische doetje zoals Britt he, die smelt voor de eerste de beste mooiprater met een doktersjas aan.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 56
Inhouden seizoen 29
Er is een preview van de seizoensfinale op VRT Max en misschien word ik zot maar de schreeuw op het einde wanneer Nancy zich omdraait lijkt erg op de stem van Karin. Zou Nathalie Karin iets aandoen wanneer Marianne misschien vrijgesproken wordt?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 856
Inhouden seizoen 29
Het is toch de spoilerhoek, dus...
Deze week in de aflevering waar Nathalie aan Karin vroeg "je gaat er toch alles aan doen om dat mens achter de tralies te krijgen?" antwoordde Karin volmondig "wees maar gerust!"
Maar toen Natalie de deur dicht trok, zag je Karin een diepe zucht slaken en tegen Tom zei ze later "Ik had die opdracht nooit moeten aan nemen".
In navolging van Silke - die op het ultieme moment op zijn proces Dries vrij pleitte en haar beschuldiging introk, tot verbijstering van Cosyns - zie ik ook Karin in de finale haar kar draaien om Marianne met een schadevergoeding of zo te laten wegkomen, tot razernij van Nathalie...
Deze week in de aflevering waar Nathalie aan Karin vroeg "je gaat er toch alles aan doen om dat mens achter de tralies te krijgen?" antwoordde Karin volmondig "wees maar gerust!"
Maar toen Natalie de deur dicht trok, zag je Karin een diepe zucht slaken en tegen Tom zei ze later "Ik had die opdracht nooit moeten aan nemen".
In navolging van Silke - die op het ultieme moment op zijn proces Dries vrij pleitte en haar beschuldiging introk, tot verbijstering van Cosyns - zie ik ook Karin in de finale haar kar draaien om Marianne met een schadevergoeding of zo te laten wegkomen, tot razernij van Nathalie...
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1418
- x 2149
Inhouden seizoen 29
Dat zou wel eens een onverwachte wending kunnen hebben, dat proces.
In de spoilers staat:
Is het Britt die in een vreemde situatie terechtkomt bij Abel en zijn 'vriendjes', is het Marianne, of nog iemand anders?
https://www.vrt.be/vrtmax/a-z/thuis/tra ... js_I4c00EX
Ik botste gisteren op een kort interview met Appolonia Sterckx (Britt), en die zei dat ze momenteel al bezig zijn met de opnames voor september en oktober en dat ze nu een tijdje vrij heeft omdat haar eindexamens van het middelbaar er aan komen. Zij doet dus volgend seizoen alleszins nog mee.
https://www.showbizzsite.be/videos/dit- ... -van-thuis
En natuurlijk wordt er elk jaar opnieuw gezegd dat het superspannend gaat zijn, maar vermits we zoveel aparte verhaallijnen hebben gehad dit jaar, ben ik toch wel benieuwd.
In de spoilers staat:
In de preview voor volgende week is er een kort stukje waarin het lijkt alsof er iemand valt/verongelukt... En Nancy ziet dat vanop de eerste rij gebeuren.
Is het Britt die in een vreemde situatie terechtkomt bij Abel en zijn 'vriendjes', is het Marianne, of nog iemand anders?
https://www.vrt.be/vrtmax/a-z/thuis/tra ... js_I4c00EX
Ik botste gisteren op een kort interview met Appolonia Sterckx (Britt), en die zei dat ze momenteel al bezig zijn met de opnames voor september en oktober en dat ze nu een tijdje vrij heeft omdat haar eindexamens van het middelbaar er aan komen. Zij doet dus volgend seizoen alleszins nog mee.
https://www.showbizzsite.be/videos/dit- ... -van-thuis
En natuurlijk wordt er elk jaar opnieuw gezegd dat het superspannend gaat zijn, maar vermits we zoveel aparte verhaallijnen hebben gehad dit jaar, ben ik toch wel benieuwd.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 646
- x 477
Inhouden seizoen 29
Awel, ik kijk er ook naar uit, vooral omdat ik momenteel niet weet waar de verhaallijnen allemaal naartoe gaan. Maar .... omdat dit spoiler hoekje is, zag ik vrijdag na "the bay" een pre-vieuw van de finale en ik kreeg echt koude rillingen toen ik die "mannen" in hun wit kostuum zag en supercreep Abel Britt een witte blinddoek omdeed en zij was ook helemaal in het wit gekleed Groeps-orgie ? Of satanisch ritueel ? Een sekte ? Echt heb de zaterdag gans de dag met dat beeld op mijn netvlies rongelopen en iedere keer kreeg ik rillingen. Ik hoop zo dat het Abel is die uit het raam of zoiets valt, al dan niet geduwd door Brittney.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 3
- x 45
- x 384
Inhouden seizoen 29
Voor mij leek het alsof Britt “verkocht” werd, Jean-Marc heeft ze liefst heel angstig. Dat is ze nu niet meer, dus ze niet meer plezant voor Abel en JM.
0 x