Bij deze aanvaard.Yvetje schreef:Daarvoor is dan het topic 'OPEN BRIEF tav heren/dames scenaristen....'

Bij deze aanvaard.Yvetje schreef:Daarvoor is dan het topic 'OPEN BRIEF tav heren/dames scenaristen....'
Mogelijks heeft Femke daar weet van, en vele thuiskijkers. Maar verder niemand uit het Thuisdorp, denk ik.tisaltijdiets schreef:Iets wat ik mij al een tijdje afvraag. Heeft er niemand in thuis zich ooit afgevraagd hoe Peter en Femke aan 'zoveel' geld komen om de withoeve toen te kopen? Weet iemand in het thuisdorp dat Peter Luc gechanteerd heeft (wat illegaal is) en dat Luc hem daarom alles geschonken heeft. Of hoe is dat nu weer juist gegaan?
Daar heeft ze indertijd de loft mee gekocht, die ze dan later aan Judith verkocht heeft om haar halfbroertje zijn deel van de erfenis te kunnen geven.ikke schreef:En Femke heeft een mooie erfenis gedaan als ik mij niet vergis.
Buiten beeld danlord F. schreef: En de Withoeve zal ook goed draaien zeker?
En over dat chanteren: Luk bleek nog steeds een eersteklas oplichter te zijn ondanks zijn beloftes aan Peter toen hij hem vroeg om in het bedrijf te stappen.tisaltijdiets schreef:Iets wat ik mij al een tijdje afvraag. Heeft er niemand in thuis zich ooit afgevraagd hoe Peter en Femke aan 'zoveel' geld komen om de withoeve toen te kopen? Weet iemand in het thuisdorp dat Peter Luc gechanteerd heeft (wat illegaal is) en dat Luc hem daarom alles geschonken heeft. Of hoe is dat nu weer juist gegaan?
Misschien kan hij zich eens informeren bij Sven De Leijer ( vanaf 1:35 ).nounake schreef:Als die Ruben eens goed begint te beseffen hoe al die Thuis-dorpsgekken met elkaar verbonden zijn via foute relaties, kan hij zelf in therapie.![]()
![]()
Nee.Guapa schreef:ne goeie psych moet weten waarover hij spreekt hé.
Is die rebecca (zus van benny omstr aflev 117) nog ergens opgedoken voor zover jullie weten ?
En in de speciale aflevering die werd uitgezonden als eerbetoon aan Ann Petersen na haar overlijden speelde ze de zus van Florke. Maar ze is lang niet de enige die meerdere rollen in Thuis heeft gespeeld.Guapa schreef:heb vannacht aflevering 830 gezien. de burgemeester is camilla bler-dinges, later schoonmoeder van Judith