Vragen en opmerkingen over de afleveringen / serie

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 31
x 599

Bericht door Tiboko » wo 20 apr 2022, 23:25

De vraag is wat Chris bij dit alles te winnen heeft? Hij wéét natuurlijk dat Tim degene is die heel die zaak (die er eigenlijk géén is, maar soit - het komt zo beter uit voor de spanning :lol: ) in de doofpot heeft gestopt.

Maar als dit uitkomt, wordt Tim geschorst en kan hij hem niet meer chanteren. Dus waarom doet hij dit :denk:
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 908
x 1347

Bericht door satine » do 21 apr 2022, 08:34

Hij weet dat Harry op de hoogte is van zijn handeltjes en wil zo diens focus elders leggen zodat Harry Chris met rust laat?
Toch alleszins voorlopig?

Ik vraag me af wanneer er nu eindelijk iemand aan Joren gaat vragen waar en hoe laat die 'aanrijding' precies gebeurd is.
Hij krijgt nu alle crap over zich heen en is de gebeten hond terwijl hij er - volgens mij - niets mee te maken heeft.
3 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 31
x 599

Bericht door Tiboko » do 21 apr 2022, 09:50

Wat zal blijken, als Tim eindelijk zijn job doet en met Eddy en Joren naar de plaats gaat waar ze zogezegd Zihame hebben aangereden.

Dan zal bv blijken dat daar helemaal geen gracht is, anders hadden ze dat toen toch moeten zien? Die motorfiets die daar lag had toch lichten en de motor draaide normaal toch (nog) ??

En er moeten remsporen zijn van de camionette, want na de aanrijding remde Joren toch om te gaan kijken?
0 x

heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 556
x 687

Bericht door heidiw » do 21 apr 2022, 09:55

Tiboko schreef:
do 21 apr 2022, 09:50
motorfiets die daar lag had toch lichten
Het achterlicht had ze zelf kapotgereden tegen de auto van Rosa. Maar wat mij, behalve de ontbrekende onderzoekscapaciteit van onze blues brothers, vooral stoort is dat niemand nog de gedeeltelijke schuld bij Zihame legt. Ze was ladderzat en had evenmin een rijbewijs. Of indien niet nodig voor die brommer, niet de toegestane leeftijd.
2 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 616
x 868
Contacteer:

Bericht door daffy duck » do 21 apr 2022, 12:09

heidiw schreef:
do 21 apr 2022, 09:55
vooral stoort is dat niemand nog de gedeeltelijke schuld bij Zihame legt.
Zelfs het gesprek tussen Zihame en Jore was er zo over. Harry, moeder Zihame, broer Zihame, allemaal razend en blijkbaar vergeten wat dochterlief had uitgespookt. Niks differentiatie in de gedachtengang van het zou weleens een ietsje haar fout ook kunnen zijn! En Harry...na de verklaring van de dood van die rugzaktoerist, blijkbaar ook vergeten dat hij net hetzelfde voorhad, alleen een stukje erger!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 408
x 380

Bericht door jessie V. » do 21 apr 2022, 15:31

Ook al zal blijken dat Joren Zihame helemaal niet heeft aangereden is er toch een heleboel kwaad geschied. Alle mensen die ervan wisten dat "Joren de schuldige was", omdat hij dat zelf verkondigde, hebben dat geheim gehouden inclusief Tim de agent. En dat zal niet weggevaagd worden als mocht blijken dat Joren onschuldig is.
3 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 616
x 868
Contacteer:

Bericht door daffy duck » do 21 apr 2022, 20:12

jessie V. schreef:
do 21 apr 2022, 15:31
inclusief Tim de agent
Ja, da's niet zo best voor de carrière van een hoofdinspecteur. En het zal toch op één of andere manier aan het licht komen. Wie er zal z'n mond voorbijpraten, daar hebben we het raden naar. Maar ik heb toch al zo'n lichtblauw vermoeden! :angel:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 144

Bericht door nounake » vr 22 apr 2022, 10:46

Dat was Eddy die aan Angèle alles vertelde ...
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 31
x 599

Bericht door Tiboko » vr 22 apr 2022, 13:38

En met haar gekwebbel haar vent wellicht weer in de gevangenis heeft gepraat. Hoe dom kun je zijn :doh:
0 x

vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 2
x 56

Bericht door vdbemdsa » vr 22 apr 2022, 16:11

Wat ik niet begrijp, is er ooit sprake van geweest op welke straat dat ongeval Zihame was gebeurd, en dat ongeval van Joren? En wat ik ook raar vond, dat Harry zo van zijn oren maakt en tegen Thilly er nog eens over begint, hij heeft zelf zogezegd een "moord" denk ik toch verzwegen met die Anouk, ook dat Thilly hem daar niet over aansprak als ze alleen met hem was;
0 x

Renée
Nog geen rang
x 4
x 26

Bericht door Renée » do 28 apr 2022, 08:18

Ik ben even niet mee: waarom moet Peter verhuizen, hij huurde toch een huis met tuin in de buurt van de school?
0 x

apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 109

Bericht door apestaart » do 28 apr 2022, 09:10

Zijn huurcontract van zijn huidige woning werd opgezegd door die huisbaas.
0 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 408
x 380

Bericht door jessie V. » do 28 apr 2022, 21:10

Waar ik geen touw aan vast kan knopen is het verhaal van Angèle. Ze vertrekt op reis, een cruise. Hoe kan ze nou in vredesnaam op een onbewoond eiland terecht komen? Heeft ze misschien ook een avontuurtje dat niet bij de reis was ingesloten? En maakt ze het thuisfront maar wat wijs.
Ik wacht ook nog steeds op het onderzoek naar de aanrijding die Joren op zijn geweten zou hebben.
0 x

catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 36
x 65

Bericht door catherine » do 28 apr 2022, 23:09

Jessie,
Volgens Simonne zit Angele nu vast op Saint Vincent, helemaal geen onbewoond eiland (hoe zou ze daar anders hebben kunnen terechtkomen :razz: ). Blijkbaar had ze daar haar opstap terug op de cruise gemist. Dirk gaat er nu voor zorgen dat ze via boot-transfert naar een ander eiland kan aansluiten op een andere cruise.
En zo zijn Simonne en Dirk weer in contact met elkaar….

https://nl.wikipedia.org/wiki/Saint_Vincent_(eiland)

De actrice (Lut Hannes) zou een tijdje met een eigen productie bezig zijn geweest volgens de media waardoor ze een poos niet voor Thuis kon acteren. De schrijvers gaan daar niet altijd goed of geloofwaardig mee om :crazy:
Het verhaal van Angele die 3 weken op cruise ging naar de Caraïben is belachwekkend en ongeloofwaardig uitgetrokken geworden als ge het mij vraagt.
0 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 408
x 380

Bericht door jessie V. » vr 29 apr 2022, 12:15

Bedankt Catherine. Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat ze op een onbewoond eiland zat :lol:Toch is het een raar verhaal. Wie mist er nou zijn cruiseschip?
0 x

Plaats reactie