Ik had zelf een vraag:
Is het huis waar Frank, Simonne, Yvette, Lowie en Jana nu in wonen van Frank en Simonne? Of alleen van Simonne? Of alleen van Frank?
Wacht nee had Mo niet de bedoeling om het huis te kopen na de financiële problemen van Marie Design? En op de verkoop heeft Luc dan het hoogste bod gedaan? Ik kan me precies toch zoiets herinneren dat Luc dan tegen Simonne zei van 'ik kon het huis van ons Moe toch niet zomaar laten kopen door iemand anders'. Simonne en Frank hebben inderdaad dan geld gekregen van Leontine maar wanneer ze het huis dan terug hebben kunnen kopen ontglipt meCaligula schreef:Ja,idd. Frank en Simonne hebben het huis indertijd kunnen terugkopen met het geld dat Leontien hen gegeven had met de verkoop van haar appartement (meen ik). Ik geloof zelfs dat ze er een of andere stroman hadden bijgehaald om tegen de Mo op te bieden die het huis ook wou uit wraak tegen Simonneke die terug voor de herrezen Frank had gekozen (na zijn dubbelganger affaire).
Ik denk dat je het hier hebt verwisseld met de openbare verkoop van het huis na het fiasco van het El Dorado project en het daaruit voortvloeiende faillissement van Sanitechniek. Toen heeft Luc het huis gekocht. Bij de tweede verkoop als gevolg van de financiële problemen van Marie Design kan Luc het huis niet gekocht hebben want het was reeds van hem en hij was diegene die het toen verkocht.interrupted schreef:Wacht nee had Mo niet de bedoeling om het huis te kopen na de financiële problemen van Marie Design? En op de verkoop heeft Luc dan het hoogste bod gedaan? Ik kan me precies toch zoiets herinneren dat Luc dan tegen Simonne zei van 'ik kon het huis van ons Moe toch niet zomaar laten kopen door iemand anders'. Simonne en Frank hebben inderdaad dan geld gekregen van Leontine maar wanneer ze het huis dan terug hebben kunnen kopen ontglipt meCaligula schreef:Ja,idd. Frank en Simonne hebben het huis indertijd kunnen terugkopen met het geld dat Leontien hen gegeven had met de verkoop van haar appartement (meen ik). Ik geloof zelfs dat ze er een of andere stroman hadden bijgehaald om tegen de Mo op te bieden die het huis ook wou uit wraak tegen Simonneke die terug voor de herrezen Frank had gekozen (na zijn dubbelganger affaire).
Juisttvx1 schreef:Ik denk dat je het hier hebt verwisseld met de openbare verkoop van het huis na het fiasco van het El Dorado project en het daaruit voortvloeiende faillissement van Sanitechniek. Toen heeft Luc het huis gekocht. Bij de tweede verkoop als gevolg van de financiële problemen van Marie Design kan Luc het huis niet gekocht hebben want het was reeds van hem en hij was diegene die het toen verkocht.interrupted schreef:Wacht nee had Mo niet de bedoeling om het huis te kopen na de financiële problemen van Marie Design? En op de verkoop heeft Luc dan het hoogste bod gedaan? Ik kan me precies toch zoiets herinneren dat Luc dan tegen Simonne zei van 'ik kon het huis van ons Moe toch niet zomaar laten kopen door iemand anders'. Simonne en Frank hebben inderdaad dan geld gekregen van Leontine maar wanneer ze het huis dan terug hebben kunnen kopen ontglipt meCaligula schreef:Ja,idd. Frank en Simonne hebben het huis indertijd kunnen terugkopen met het geld dat Leontien hen gegeven had met de verkoop van haar appartement (meen ik). Ik geloof zelfs dat ze er een of andere stroman hadden bijgehaald om tegen de Mo op te bieden die het huis ook wou uit wraak tegen Simonneke die terug voor de herrezen Frank had gekozen (na zijn dubbelganger affaire).