Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door nounake » do 14 nov 2019, 11:01

Christel schreef:
wo 13 nov 2019, 17:06
s "Didi" haar echtgenoot, of haar zoontje? :crazy: :-?
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
nancy is zoals heel dikwijls, onverdraaglijk !
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » do 14 nov 2019, 12:20

Ik vind de houding van Dieter tov Britney onverdraaglijker dan Nancy die beide "kindjes" ter orde probeert te roepen.
0 x

ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door ThuisStan123 » do 14 nov 2019, 20:57

@ Satine. Zeker niet, maar dit gebeurt helaas in onze maatschappij. Ergens vind ik het wel begrijpelijk dat dit aan de kaak gesteld wordt. Het is alleen te hopen dat Britney er niet aan onderdoor gaat. Ze is nog zo jong... :(
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » vr 15 nov 2019, 09:50

Als ze er thuis rustig over praat, dan zal ze wel gesteund worden.
Als ze echter de toon aanhoudt die ze nu bezigt, zal het allemaal wat langer duren.
Ze wordt door het mansvolk in haar leven te veel naar haar mond gepraat.
Ze behandelt Dieter en Eddy alsof het klasgenootjes zijn en zij alleen de 'coole' die alles weet.

Verder vind ik zeker dat Thilly eens op haar plaats gezet mocht worden ivm haar constante nieuwsgierigheid en gemoei.
Maar Jasper en 'zijn vrouw' was gewoon griezelig.
Jasper wil Thilly zo ontzettend graag dat Chantal met hem meegaat om te bewijzen dat ze echt in een rolstoel zit en hij niet liegt?

Ik weet niet precies waarom, maar ik moest ineens denken aan Marie, Alex Walters en zijn vrouw.
Niet dat de verhaallijnen gelijk lopen, maar het schoot me opeens te binnen.
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Christel » vr 15 nov 2019, 14:56

satine schreef:
vr 15 nov 2019, 09:50
Ik weet niet precies waarom, maar ik moest ineens denken aan Marie, Alex Walters en zijn vrouw.
Grappig, daar moest ik ook meteen aan denken :mrgreen:
Misschien omdat er tussen dat drietal destijds ook een heel vreemde / griezelige dynamiek hing? Waarbij Alex van z'n vrouw wel "liefjes erlangs" mocht hebben, maar dat mocht dan wel absoluut niet teveel gaan betekenen.
Is hij toen uiteindelijk niet in haar diepvries geëindigd omdat hij erover dacht zijn vrouw voor Marie te verlaten? :denk:

Hoe dan ook; die regeling van Jasper en zijn vrouw is op zijn minst bijzonder (vooral dat ze zelfs meegaat naar Thilly om de misvattingen over haar man even recht te zetten), en griezelig was het zeker, vond ik ook :yup:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door martha » vr 15 nov 2019, 15:31

ja Alex is destijds in de diepvriezer geraakt.

Wat ik me afvraag : die vrouw in de rolstoel was dat dezelfde die op halloweenavond de deur opendeed ? Want dat was ook een blondine met halflang haar. :denk:

Ik dacht nog dat Thilly toen ze uit de douche kwam ging aangerand/verkracht worden door Jasper. Vooral door die dreigende muziek. En verder : hoe erg ik ook "pesten" vind en het voor 100 % veroordeel, ik had helemaal geen compassie met Britney; had meer goesting om haar eens goed aan haar paardenstaartje te trekken en daarom een dikke :thumbup: voor Angèle die Britney verbaal tegenwerking gaf. Hopelijk laat beer Eddy zich niet verwurmen.
0 x

heidiw
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door heidiw » vr 15 nov 2019, 15:46

martha schreef:
vr 15 nov 2019, 15:31
Wat ik me afvraag : die vrouw in de rolstoel was dat dezelfde die op halloweenavond de deur opendeed ? Want dat was ook een blondine met halflang haar.
Wellicht iemand van de thuishulpdienst omdat de vrouw van Jasper toch ook snoep wilde uitdelen maar het zelf niet kon?
Met de bemerking ALS het allemaal waar is wat het duo gisteren vertelde tegen Tilly.
0 x

ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door ThuisStan123 » vr 15 nov 2019, 16:20

Die bedenking heb ik me ook gemaakt. Ik vond het heel knap van Jasper om Thilly op haar plaats te zetten en ook de manier waarop hij het deed kon me wel smaken.

Maar al het andere (liegt hij? Is het wel echt zijn vrouw?) dat zijn dingen waar ik ook eens over zal moeten denken, vooral als ik jullie argumenten lees. Het leek me al straf dat die vrouw geen emotie leek te tonen. Een pluim voor Jasper om Thilly met de neus op de feiten te drukken, maar voor de rest blijft het inderdaad erg obscuur en verwarrend.

En ik geef Angèle volkomen gelijk. Natuurlijk is pesten niet oké, maar Britney kan niet verwachten dat alle mensen in haar leven met haar zullen meewerken.
0 x

heidiw
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door heidiw » vr 15 nov 2019, 16:45

ThuisStan123 schreef:
vr 15 nov 2019, 16:20
Het leek me al straf dat die vrouw geen emotie leek te tonen.
Jasper zei dat ze een hersenbloeding heeft gehad. Daardoor kan ze een gezichtsverlamming hebben waardoor het lijkt alsof ze emotieloos is.
0 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door jessie V. » vr 15 nov 2019, 17:54

Ik dacht toch ook gelijk aan de vrouw die in de deuropening stond, toen ik die in de rolstoel zag. :denk:
0 x

Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Tiboko » vr 15 nov 2019, 19:44

ThuisStan123 schreef:
vr 15 nov 2019, 16:20
Maar al het andere (liegt hij? Is het wel echt zijn vrouw?) dat zijn dingen waar ik ook eens over zal moeten denken, vooral als ik jullie argumenten lees.
Dan zouden het toch wel heel bijzonder gekke mensen moeten zijn, als ze die scène geënsceneerd zouden hebben - enkel en alleen om Thilly om de tuin te leiden. Nu hebben we al veel gekke mensen zien passeren (van Julia tot Lander), maar dit zou toch wel straf zijn.

Alsof Thilly binnendoen echt de absolute prioriteit van zo iemand als Jasper moet zijn? Waarom net haar, is ze dan zo bijzonder?
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » za 16 nov 2019, 10:40

Alle respect voor Lowie omdat hij Paulien wil 'beschermen', maar je moet zaken en privé gescheiden houden.
Als je iemand betaalt voor een job en het resultaat is duidelijk niet wat je klant wil, dan moet je dat kunnen zeggen.
En ik vond Bob niet echt beledigend of zo, niet goed is niet goed.
Daar zal Paulien toch moeten mee leren omgaan.
Het verwonderde mij dan ook dat ze niet vroeg wat er dan verkeerd was en wat zij graag veranderd zouden zien.

En ligt het aan mij of keek Aïsha opgelucht toen Robin vertrok?
Het kwam over alsof ze blij was dat ze er vanaf was.
0 x

daffy duck
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door daffy duck » za 16 nov 2019, 11:23

satine schreef:
za 16 nov 2019, 10:40
En ligt het aan mij of keek Aïsha opgelucht toen Robin vertrok?
Het kwam over alsof ze blij was dat ze er vanaf was.
Dacht toch dat er een sporadisch en zeldzaam traantje te bespeuren was :scared-eek:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door jessie V. » ma 18 nov 2019, 21:21

De strijd om Robin is los gebarsten. Ze komen zich één voor één melden. De één wat agressiever dan de ander.Ze gaan de deur bij Tom plat lopen. Hij gaat het nog moeilijk krijgen, temeer omdat hij totaal niet weet hoe hij met Robin om moet gaan.
0 x

niki
Nog geen rang

Bericht door niki » do 21 nov 2019, 18:59

ik vind britney een plezier om naar te kijken en kan ferm haar manneke staan ,doe zo voort meiske ge zit in de apejaren en dat hebben we allemaal meegemaakt ,geef de pestkoppen er maar van langs met je grote mond! :razz:
0 x

Plaats reactie