Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1230
x 529

Bericht door Christel » do 18 nov 2021, 10:21

satine schreef:
wo 17 nov 2021, 21:23
En dan denk ik aan het verleden van Peter en aan de toestanden met Peggy.
En dat hij heel blij mag zijn dat Peggy toen geen klacht heeft neergelegd tegen hem wegens mishandeling/slagen en verwonding en dat Eddy altijd gezwegen heeft over de rol van Peter in heel de camionette-affaire.
Dat het juist Peter is die Kobe agressie verwijt, terwijl hij zelf bijna uit zijn vel springt en ook niet altijd een heilig boontje was.
Een beetje de pot en de ketel.
Inderdaad, dat is Peter ten voeten uit.

En als een ander het waagt hem eens tegen te spreken of weerwoord te geven, dan probeert hij ze onder te sneeuwen en te kleineren. Een echte arrogante en dominante bullenbak vind ik het. In feite doet Femke nu naar hem wat hij in het begin naar haar deed, en kijk eens hoe woest meneer wordt. Eerst zalvend eens vragen wat er in haar tegenvoorstel zal staan (want dan kan het ineens wel vriendelijk gevraagd worden, als hij in onzekerheid zit), en dan volledig uit zijn dak gaan als het hem niet naar zijn zin is.

Hij heeft tot nu toe gewoon misbruik gemaakt van zijn kennis als advocaat om Femke onder de duim te houden, maar dat lukt nu niet meer.

Vond het gisteren ook gewoon pijnlijk om te zien hoe Nancy daar weer ongemakkelijk stond te draaien en te stamelen terwijl hij zijn frustraties over Femke in de groep gooide. Je kunt aan heel haar houding zien dat ze zich doodongemakkelijk en angstig voelt onder het juk van haar "schoonzoon". Ik zou heel graag eens zien dat ze hem eens liet merken dat ze boven hem staat, maar ik vrees dat dat ijdele hoop is. Nancy is totaal niet opgewassen tegen hem en dat lijkt hij dondersgoed te beseffen. :sick:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 336
x 643
Contacteer:

Bericht door daffy duck » do 18 nov 2021, 17:15

Christel schreef:
do 18 nov 2021, 10:21
terwijl hij zijn frustraties over Femke in de groep gooide.
Dat Brylcreme mannetje moet hoogst nodig eens op z'n bek gaan en terug met de voeten op de grond komen. Hij is z'n verleden vergeten en denkt ook dat niemand dat ooit nog tegen hem gaat gebruiken. Het wordt tijd dat Eddy eens van hem laat horen en naar boven komt met z'n aandeel in de camionette sabotage!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 165
x 210

Bericht door jessie V. » do 18 nov 2021, 21:23

misselijkmakend gedrag van Karin tegen Robin m.b.t. het lezen van de memoires van Marianne. :roll:
2 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 94
x 191

Bericht door martha » vr 19 nov 2021, 15:37

Awel, ik heb gisteren zitten mee schateren met de "studenten" en met "tom en dries" :lol: Vond het heel grappig :lol: . Voordien had ik al zitten grinnikken met het antwoord van Nancy met een uitgestreken gezicht tegen Kobe op zijn vraag waar Femke was :lol:
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 13
x 391

Bericht door Tiboko » vr 19 nov 2021, 17:07

Ik heb heel hard moeten lachen toen Karin een paar keer achter de deur stond te luisteren, het snoetje dat ze daarbij trok :lol:
0 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 165
x 210

Bericht door jessie V. » di 23 nov 2021, 22:12

Silke, Niels en Zihane :twisted:
Niels zijn optreden tegen Joren. Wat verbeeldt die zich eigenlijk wel?
Silke met haar grote bek tegen Dries. :roll:
En onze Zihane met haar eigenwijs gedoe.
Dit trio is toch bepaald geen aanwinst.
3 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 336
x 643
Contacteer:

Bericht door daffy duck » di 23 nov 2021, 23:08

jessie V. schreef:
di 23 nov 2021, 22:12
Dit trio is toch bepaald geen aanwinst.
Als dat de nieuwe cast is voor Thuis, we zijn er zoet mee! Hebben ze het huis van Louis daar overgenomen. Silke was er precies al goed thuis. Wat een dominante en irritante etterbak is me dat! En Niels... totaal ongeloofwaardig! En Zihane...het is precies om de beker te krijgen van de meest degoutante persoon!
1 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 13
x 391

Bericht door Tiboko » di 23 nov 2021, 23:26

Dat Femke nu bijna permanent in die barrel van Kobe zit, terwijl "de bedden opmaken" normaal toch maar één deeltje van haar werk is? Dat Silke Bar Madam heeft ingeruild voor het gemeenschapshuis, vermoed dat het niet lang zal duren voor ook zij daar intrekt. Dat Dieter toch een kluns blijft, dacht hij echt dat Nancy niet zou merken dat hij 900 euro van hun rekening had gehaald? En dat het weer in de wijngaard blijkbaar nog altijd zomers is, terwijl we intussen al eind november zijn :doh:
1 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 336
x 643
Contacteer:

Bericht door daffy duck » wo 24 nov 2021, 08:27

Tiboko schreef:
di 23 nov 2021, 23:26
Dat Silke Bar Madam heeft ingeruild voor het gemeenschapshuis, vermoed dat het niet lang zal duren voor ook zij daar intrekt
Dat zal dan voor mij alle deuren sluiten! Niet te doen! De oude cast van Thuis is precies vervangen. Maar wel door niet veel soeps. En telkens dat onverstaanbare gebrabbel en niet te geloven emotie van Stefaan rond Niels. Het is echt niet meer Thuisomen voor mij op die manier.
1 x

apestaart
Poster rang 3
Poster rang 3
x 52

Bericht door apestaart » wo 24 nov 2021, 09:25

Tsja, als ik op You Tube naar de retro afleveringen van Thuis van zo'n 15 à 20 jaar geleden bekijk en die vergelijkt met de afleveringen van nu dan verschilt dat inderdaad dag en nacht.
We zullen maar zeker zeggen dat tijden veranderen.
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 774
x 362

Bericht door ikke » wo 24 nov 2021, 10:25

daffy duck schreef:
wo 24 nov 2021, 08:27
Maar wel door niet veel soeps.
Mooie verwoording: onze soap is echt niet veel soeps meer...
1 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 774
x 362

Bericht door ikke » wo 24 nov 2021, 10:26

apestaart schreef:
wo 24 nov 2021, 09:25
We zullen maar zeker zeggen dat tijden veranderen.
Ik voeg de daad bij het woord: voor mij is het een tijd zonder "Thuis" geworden. Echt waar! Het enige wat ik nog doe is hier komen lezen en op jullie reacties al dan niet reageren.
3 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 94
x 191

Bericht door martha » wo 24 nov 2021, 14:32

En ik blijf volharden in de boosheid en blijf naar Thuis kijken :whistle:

Nora en Stefaan (er bestaat nog altijd een hulpmiddel om deze mens te verstaan : de 888 inschakelen :mrgreen: ) Waldek en Rosa hebben het "wandelen" ontdekt. Nu nog de gepaste outfit erbij :lol:

Niels en Silke : worden die beide verliefd op Dries ??? Niels in elk geval wel zoals die zat te kijken onlangs naar Dries in zijn marcelleke :yup: . En waarom reageert die Niels zo agressief eerdere keer hij Joren ontmoet ? :denk:

Sam heeft duidelijk een "kat in een zak" gekocht :mrgreen: Als ex-zaakvoerster van een klusbedrijf vraag ik me af waarom zij niet de controle heeft gedaan over de toestand van een "oud huis" ? Ze mag nog blij zijn dat ze de boel niet moet slopen, zoals het hier IRL overal lijkt te gebeuren. Alle oudere verkochte huizen gaan tegen de grond om er vervolgens een lelijke blokkendoos te bouwen :roll:
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 336
x 643
Contacteer:

Bericht door daffy duck » wo 24 nov 2021, 17:21

martha schreef:
wo 24 nov 2021, 14:32
waarom zij niet de controle heeft gedaan over de toestand van een "oud huis" ?
eerlijk gezegd Martha, die bedenking heb ik mij ook gemaakt. Als 'kenner' en 'klusser' laat je je niet zomaar vangen en weet je dat er aan een oud huis vaak toch wat moet gebeuren. En dat kost centen, vaak veel centen. Dus die renovatie moet je toch aangeven aan de verkoper, zodanig dat het huis naar hedendaagse standaard brengen toch wat gecompenseerd wordt. En voor iemand die jaren in de business gezeten heeft, toch een klein jobke om eerst eens een deftige rondgang te maken in het huis en een schatting op te stellen.
0 x

apestaart
Poster rang 3
Poster rang 3
x 52

Bericht door apestaart » wo 24 nov 2021, 19:34

martha schreef:
wo 24 nov 2021, 14:32
En waarom reageert die Niels zo agressief eerdere keer hij Joren ontmoet ?
Omdat hij nog altijd met dat stom idee blijft rondlopen dat Joren Zihame lastigvalt terwijl dat eerder omgekeerd is maar tegen dat Niels dat beseft dan heeft hij dan een grijze baard. :mad:
0 x

Plaats reactie