Moderator bericht:Tiboko schreef: ↑vr 23 jun 2023, 21:14Dat IQ van Vince moet toch wel extreem laag zijn, dat hij écht dacht dat hij met die valse bekentenis zou wegkomen? Hij kon niet eens één fatsoenlijk detail geven. Maar dat hij het vooraf besprak met Vicky slaat echt alles. Ze vond het dus okee dat haar ex (onschuldig) voor nog eens minimum 10 jaar de gevangenis invloog?
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
- Poster rang 2
- x 2
- x 67
Voor de elvendertigste keer: GEEN spoilers buiten het daarvoor bestemde hoekje...
0 x
-
- Nog geen rang
- x 22
Hiermee het verzoek aan de moderator het verwijderde antwoord dan onder te brengen bij de spoilers, want zo (door enkel verwijdering) heeft niemand hier iets aan!
0 x
- Thuisforum
- Administrator
- x 5
- x 38
In de meeste gevallen gaat het over dingen die in de preview voor de volgende aflevering getoond werden. Volgens onze forumregels is ALLES wat nog niet aan bod gekomen is in de afleveringen die al uitgezonden zijn, een spoiler.
Dus ook wat in de previews te zien was.
Verder zijn de postings de verantwoordelijkheid van de forummer die ze geplaatst heeft, niet de onze. Als de spoiler volgens hem/haar belangrijk is, kan die door de persoon in kwestie zelf in het juiste subforum geplaatst worden.
Verder zijn de postings de verantwoordelijkheid van de forummer die ze geplaatst heeft, niet de onze. Als de spoiler volgens hem/haar belangrijk is, kan die door de persoon in kwestie zelf in het juiste subforum geplaatst worden.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 2
- x 67
Maar het is dus toch al wel uitgezonden in de aflevering, de aflevering duurt voor mij van begin tot einde, ook na eindgeneriek, dus neen, voor mij is dit geen spoiler, maar zal er proberen op te letten.Thuisforum schreef: ↑di 27 jun 2023, 11:41Volgens onze forumregels is ALLES wat nog niet aan bod gekomen is in de afleveringen die al uitgezonden zijn, een spoiler.
0 x
- Thuisforum
- Administrator
- x 5
- x 38
Mogen wij er op wijzen dat de forumregels al van kracht zijn sinds februari 2005, dat is dus al meer dan 18 jaar.
http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=5&t=865
Hierin staan de regels omtrent de spoilers duidelijk uitgelegd, dus wat forummers daar individueel van denken, doet hier niet ter zake.
Ze gelden gewoon voor iedereen, ook voor de mensen die dit anders zien. Bij registratie heeft ieder lid zijn/haar akkoord moeten geven wat de forumregels betreft, achteraf terug krabbelen en proberen een eigen versie hiervan te volgen, lijkt ons dan ook nogal apart.
Het Thuisforumteam.
http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=5&t=865
Hierin staan de regels omtrent de spoilers duidelijk uitgelegd, dus wat forummers daar individueel van denken, doet hier niet ter zake.
Ze gelden gewoon voor iedereen, ook voor de mensen die dit anders zien. Bij registratie heeft ieder lid zijn/haar akkoord moeten geven wat de forumregels betreft, achteraf terug krabbelen en proberen een eigen versie hiervan te volgen, lijkt ons dan ook nogal apart.
Het Thuisforumteam.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 599
- x 757
Zitten er wel kogels in het pistool van John
Voor hetzelfde geld is het leeg en knalt Maité hem af om met al het geld te gaan lopen.
Verder, jammer dat Joren vertrekt. Zowat het enige stabiele en niet leeghoofdige jonge personage. Wel goed dat Hannah uiteindelijk nog geplooid is.
En Frank die zichzelf niet meteen '11 uur op de vlieger zag zitten
Mooie scene ook tussen Britt en Eddy.
Christine die panikeert over een feestelijke outfit terwijl ze meer kleren in haar kast heeft dan de volledige cast samen
En Thilly die het plusmama zijn toch wel een beetje mist.

Voor hetzelfde geld is het leeg en knalt Maité hem af om met al het geld te gaan lopen.
Verder, jammer dat Joren vertrekt. Zowat het enige stabiele en niet leeghoofdige jonge personage. Wel goed dat Hannah uiteindelijk nog geplooid is.
En Frank die zichzelf niet meteen '11 uur op de vlieger zag zitten

Mooie scene ook tussen Britt en Eddy.
Christine die panikeert over een feestelijke outfit terwijl ze meer kleren in haar kast heeft dan de volledige cast samen

En Thilly die het plusmama zijn toch wel een beetje mist.
1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 962
- x 1439
En elke keer dat ik denk "nu kan het niet nog meer ongeloofwaardig worden", slagen de schrijvers er in mij toch weer verbazen.
Marianne, die zonder Taxi Nancy amper van de keuken naar de sofa geraakt, is dus zonder haar 'beste vriendin' tot bij Alexander geraakt, om daar met een golfclub te staan zwaaien, en daarna via 'een omweggetje langs de beek', terug naar huis te gaan en te doen alsof er niks gebeurd is. Tenzij Nancy haar toch gebracht heeft, maar dat zou mij ten zeerste verwonderen. Vooral dat die daarover dan al die tijd zou kunnen zwijgen.
Of Dries was chauffeur van dienst, dat zou het verhaal helemaal kolder maken...
Man, man, man...
Marianne, die zonder Taxi Nancy amper van de keuken naar de sofa geraakt, is dus zonder haar 'beste vriendin' tot bij Alexander geraakt, om daar met een golfclub te staan zwaaien, en daarna via 'een omweggetje langs de beek', terug naar huis te gaan en te doen alsof er niks gebeurd is. Tenzij Nancy haar toch gebracht heeft, maar dat zou mij ten zeerste verwonderen. Vooral dat die daarover dan al die tijd zou kunnen zwijgen.
Of Dries was chauffeur van dienst, dat zou het verhaal helemaal kolder maken...
Man, man, man...

5 x
-
- Poster rang 5
- x 599
- x 757
Kan perfect he, zijn auto was daar gezien.
Maar iets anders. Ik stam nog uit de tijd van de dinosauriërs waar een jukebox op 45" plaatjes draaide. Dat die dingen intussen gemoderniseerd zijn begrijp ik maar kan iemand mij eens uitleggen hoe Blondie op een welbepaald tijdstip door het café dendert?
0 x
-
- Poster rang 2
- x 173
- x 287
Natuurlijk kan het, maar het hele scenario is te belachelijk voor woorden, zelfs als Dries van niets zou afweten. Marianne die zware gezondheidsproblemen gaat eventjes bij Alexander langs om zich daar dan nog meer op te winden en hem uiteindelijk dood te slaan met een golfstick. Vraag me af wanneer ze dan de tijd heeft gedaan om helemaal tot bij hem te geraken, was ze niet onwel geworden thuis toen het proces bezig was en toen Tom thuis was, naar het ziekenhuis vervoerd? Echt, dan denk je dat het niet erger kan na de baby verhaallijn van Lowie...

1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 962
- x 1439
Tijdens het verhoor van Dries zei Tim dat de getuige Dries formeel herkend had aan de hand van een foto.
Dus hij zou zeker gezien zijn (en niet alleen zijn auto), maar Marianne niet?
Als ze daar effectief samen waren, is dat nogal vreemd, vind ik
Maar misschien wordt dit nog uitgeklaard, hoe ze daar, bij de beek en daarna terug thuis geraakt is.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 2
- x 67
Ze heeft een taxi genomen, waarschijnlijk niet Nancy, en Robin is haar reddende engel geweest ivm wegwerken golfstick, mijn theorie
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 31
- x 647
En niemand heeft daar een taxi zien passerern? En zijn ze dan allemaal medeplichtig ? Want Nancy is toch niet zo dom dat ze niet beseft dat Cosyns net na hun bezoek dood was ? En met zijn allen vinden ze het niet erg dat Ilias (of eerder Vince) hiervoor opdraait ?
Zooo van de pot gerukt.
Zooo van de pot gerukt.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 2286
- x 1088
Voor mij sowieso de perfecte samenvatting van Thuis tegenwoordig, zeker na gisteravond...

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 962
- x 1439
Het kan wel dat Marianne een andere taxi heeft gebeld dan Nancy, maar dat zou dan ergens impliceren dat ze op voorhand al niet veel goeds van plan was en geen pottenkijkers wou.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 2
- x 67
Oei, dan heeft ze misschien Dieter gecontacteerd om haar op te halen

0 x