Verblijft Rosa daar ook? Dat heb ik dan toch misgelopen, dacht dat die een appartement gevonden had.
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
- Poster rang 2
- x 2
- x 47
0 x
-
- Poster rang 2
- x 2
- x 47
Ik dacht niet dat er tegen Viv gezegd was dat ze weg moest.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 819
- x 1248
In de aflevering van vrijdagavond zegt Viv 'Dat ga ik hier allemaal wel missen, als ik hier weg ben', waarop Lowie 'Ik ook, maar wel hebben nog een paar maanden'.
Dan ga ik ervan uit dat de aankondiging van Lowie ook voor Viv gold.
Zo stond het trouwens ook in de spoilers:
Maar Viv en Silke hebben we toen niet gezien.Niels, Silke, Viv en Dries horen verrassend nieuws.
Dat heb ik dan gemist.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 283
- x 311
Rosa logeert m.i. nog altijd in de withoeve. 
En hoorde ik nu één van de twee champetters tegen Maité zeggen dat ze volgende week optreden tijdens een huwelijksfeest voor "vrienden"
De trouw van de eeuw is toch maar op 17 maart (bijna drie weken wachten).
En dan was er nog die vreselijke (maar geef toe, heel goed geacteerd
) scène van een jammerende veerle. Ik werd er ongemakkelijk van en zelfs martha keek op. 

En hoorde ik nu één van de twee champetters tegen Maité zeggen dat ze volgende week optreden tijdens een huwelijksfeest voor "vrienden"

En dan was er nog die vreselijke (maar geef toe, heel goed geacteerd

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 581
- x 797
- Contacteer:
dat is het tegenwoordig: ik word ongemakkelijk van al die miserie en spanning en ongemakkelijke verhoudingen in Thuis. Is er daar nog iemand die normaal z'n dag doorbrengt. Paniek, ellende, jaloezie , we krijgen het allemaal op ons bord.

en dan Peter die zich niet ongelukkig voelt maar mij wel op stang jaagt door z'n vrijpostigheid, precies of hij daar nog woont.

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 27
- x 554
Het gaat duidelijk van kwaad naar erger met Ilias, betrapt op stelen uit de kassa.
Benieuwd of Simonneke hem gaat verklikken bij haar dochter ? Hij kan dan wel zeggen dat het was "om te lenen" - maar dat moet ze dan ook maar op zijn woord geloven en we kennen Ilias toch ?
Vreemd vond ik dat iedereen in Bar Madame wéét dat hij (zogezegd) al een studio heeft en dat Simonneke daar geen opmerking over maakt terwijl hij voor haar neus met allerlei verhuurders van studio's staat te bellen, of zou zij dit als enige niet weten
Benieuwd of Simonneke hem gaat verklikken bij haar dochter ? Hij kan dan wel zeggen dat het was "om te lenen" - maar dat moet ze dan ook maar op zijn woord geloven en we kennen Ilias toch ?
Vreemd vond ik dat iedereen in Bar Madame wéét dat hij (zogezegd) al een studio heeft en dat Simonneke daar geen opmerking over maakt terwijl hij voor haar neus met allerlei verhuurders van studio's staat te bellen, of zou zij dit als enige niet weten

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 819
- x 1248
Ik had niet de indruk dat Simonne dit weet, zij werkt ook nog bij Boowie en doet daardoor waarschijnlijk veel minder shiften in Bar Madam dan vroeger.
En ik denk dat Ilias de eigen studio probeert te mijden als gespreksonderwerp, als anderen er niet zelf over beginnen.
Wat mij gisteren vooral opviel: het is blijkbaar al lang vergeten dat Zihame een tijd geleden ook al haar belofte verbroken had toen ze met haar zatte kop in de gracht belandde, aangereden of niet.
Dat zou bij mij toch af en toe op tafel gegooid worden, als de mond iets te frank wordt...

En ik denk dat Ilias de eigen studio probeert te mijden als gespreksonderwerp, als anderen er niet zelf over beginnen.
Wat mij gisteren vooral opviel: het is blijkbaar al lang vergeten dat Zihame een tijd geleden ook al haar belofte verbroken had toen ze met haar zatte kop in de gracht belandde, aangereden of niet.
Dat zou bij mij toch af en toe op tafel gegooid worden, als de mond iets te frank wordt...

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 2003
- x 891
Nou nou...was dat nou die rechtszaak waar iedereen zo'n spel van gemaakt heeft? Wat een farce zeg...
Waldek in zijn mislukt Hawaiishirtje, de "gemene" blikken van Alexander, de triomfantelijke blikken van Tom en de "trotse" of hoogst verontwaardigde blikken van de dames: het leek wel pantomime
En dat is geen sneer naar de actrices, want ik vond het wel vrij duidelijk dat ze op instructie werkten en dat die scènes bewust zo gebracht werden...
Het werd pas interessant toen Karin persoonlijk door de modder getrokken werd door Alexander. Haar gezichtsuitdrukkingen (en de subtiele manier waarop ze daarmee precies liet zien hoe pijn het haar deed toen de dood van Kobe zo vals in de strijd gegooid werd) zijn de reden waarom ik toch nog pogingen waag om te blijven kijken.
Ik hoop dat ze bij Thuis héél zuinig zijn op Kadèr.
En wat de inhoud van de rechtszaak betreft: het is onbegrijpelijk dat een advocaat als Tom, met backup van een advocate als Karin, nergens aangehaald heeft dat Waldek zélf zijn aandelen wilde verkopen en wilde vertrekken om mijn zijn vriendin in Zwitserland te gaan wonen, om zich vervolgens pas te bedenken toen die relatie op de klippen liep. En dus niet omdat die wijngaard hem zo na aan het hart lag.
Het is niet te snappen dat ze niks gezegd hebben over het feit dat hij Tamara eerst zelf als kandidaat koper heeft aangedragen
Of dat de uitbreiding van de wijngaard niet volledig afgeketst werd, maar dat er op dat moment gewoon niet voldoende geld voor beschikbaar was. Het ging om de uitbreiding, niet om de wijngaard op zich, toch? Want wat zijn Vince en Waldek daar buiten anders nog aan het doen de hele week? De stoep aan het vegen??
Dus terwijl Alexander daar onterecht stond te suggereren dat er in feite helemaal geen wijn meer verbouwd zou worden in de toekomst, zei niemand daar iets van?
Sorry, maar dit raakt echt kant noch wal, over de hele lijn. Wat een onzin...

Waldek in zijn mislukt Hawaiishirtje, de "gemene" blikken van Alexander, de triomfantelijke blikken van Tom en de "trotse" of hoogst verontwaardigde blikken van de dames: het leek wel pantomime

Het werd pas interessant toen Karin persoonlijk door de modder getrokken werd door Alexander. Haar gezichtsuitdrukkingen (en de subtiele manier waarop ze daarmee precies liet zien hoe pijn het haar deed toen de dood van Kobe zo vals in de strijd gegooid werd) zijn de reden waarom ik toch nog pogingen waag om te blijven kijken.
Ik hoop dat ze bij Thuis héél zuinig zijn op Kadèr.
En wat de inhoud van de rechtszaak betreft: het is onbegrijpelijk dat een advocaat als Tom, met backup van een advocate als Karin, nergens aangehaald heeft dat Waldek zélf zijn aandelen wilde verkopen en wilde vertrekken om mijn zijn vriendin in Zwitserland te gaan wonen, om zich vervolgens pas te bedenken toen die relatie op de klippen liep. En dus niet omdat die wijngaard hem zo na aan het hart lag.
Het is niet te snappen dat ze niks gezegd hebben over het feit dat hij Tamara eerst zelf als kandidaat koper heeft aangedragen
Of dat de uitbreiding van de wijngaard niet volledig afgeketst werd, maar dat er op dat moment gewoon niet voldoende geld voor beschikbaar was. Het ging om de uitbreiding, niet om de wijngaard op zich, toch? Want wat zijn Vince en Waldek daar buiten anders nog aan het doen de hele week? De stoep aan het vegen??

Dus terwijl Alexander daar onterecht stond te suggereren dat er in feite helemaal geen wijn meer verbouwd zou worden in de toekomst, zei niemand daar iets van?

Sorry, maar dit raakt echt kant noch wal, over de hele lijn. Wat een onzin...

3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 819
- x 1248
Inderdaad, wat een slappe bedoening was dat! Tom heeft daar heel wat mooie kansen laten liggen.
Dat viel me dik tegen, zeker inderdaad met Karin als back up.
Dat viel me dik tegen, zeker inderdaad met Karin als back up.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 27
- x 554
Ik denk dat Vince ook wel een voor Waldek nuttige veklaring heeft afgelegd.
Sowieso denk ik dat de rechter gaat beslissen dat het in ieders voordeel is dat de twee partijen in onderling overleg tot een soort consensus komen.
Verder lijkt het ook wel duidelijk dat Tamara tegen dat de bevalling dichterbij komt, steeds moeilijker afscheid zal kunnen nemen van haar "pinda"...
Sowieso denk ik dat de rechter gaat beslissen dat het in ieders voordeel is dat de twee partijen in onderling overleg tot een soort consensus komen.
Verder lijkt het ook wel duidelijk dat Tamara tegen dat de bevalling dichterbij komt, steeds moeilijker afscheid zal kunnen nemen van haar "pinda"...
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 819
- x 1248
Dat denk ik ook - het is dan ook te gek voor woorden hoe ze met elkaar omgaan. Vooral het kleuter-gedrag van Waldek vind ik erg storend.
En dat werkt dan weer als een rode lap op een stier, bij de dames.
Natuurlijk, als de rechter dit beslist, hoeft Waldek niet meer per se lief en aangenaam te zijn en dan zijn we weer vertrokken voor een flinke portie ellende vrees ik.
Ik hoop van niet, maar deze verhaallijn zal wel nog een tijdje moeten uitgemolken worden.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 581
- x 797
- Contacteer:
Toch een raar gevoel bij dat proces. Tom kan dan wel een goede advocaat zijn en veel voorbereidend werk gedaan, maar ik vond het een tekort in z'n verdediging, pleidooi dat hij zo weinig heeft vermeld hoe Rosa hem heeft bezocht, geholpen na z'n ongeval, hartinfarct,.... de moeilijke situatie waarin ze zat om Stevenson draaiende te houden. Alexander heeft het vuiler, slimmer gespeeld. En moet je zo'n man niet met gelijke wapens bestrijden? Vond het een vuile zet van hem om Kobe aan te halen. Hopelijk is het mogelijk voor Tom om hierop nog een repliek te geven, maar ik vrees ervoor.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 4
- x 112
De handlanger van Chris leeft blijkbaar nog (ik had al zoiets gedacht) en volgde Waldek tot in de luchthaven. Had hij iets te maken met zijn langer verblijf in Ibiza ??? En is hij de stalker van Harry ?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 2003
- x 891
Dat zeker...daffy duck schreef: ↑zo 12 mar 2023, 08:34maar ik vond het een tekort in z'n verdediging, pleidooi dat hij zo weinig heeft vermeld hoe Rosa hem heeft bezocht, geholpen na z'n ongeval, hartinfarct,.... de moeilijke situatie waarin ze zat om Stevenson draaiende te houden.

Tom is sowieso volledig voorbij gegaan aan het hoe en waarom de verhoudingen hoe langer hoe meer verzuurd zijn en bleef maar zaniken over de goede omzet, maar heeft dus totaal niet de kant van de dames belicht wat het hele geruzie aangaat, terwijl Alexander het aandeel van Waldek daarin heeft weggegumd alsof hij nooit een onvertogen woord gesproken heeft, maar wel in geuren en kleuren heeft verteld hoe de dames zijn cliënt probeerden weg te pesten.

Ik denk dan ook dat de rechter kan praten als brugman wat betreft het met elkaar overeen komen, maar omdat op geen enkel moment is aangestipt waarom de verhoudingen inmiddels zo scheef liggen, dat dit echt niet gaat werken in de dagelijkse gang van zaken. Dat hele gezeur in de rechtbank heeft het zo mogelijk alleen maar meer op 't spits gedreven.
En dan hangt het er ook nog vanaf hoe Waldek zich in de toekomst gaat gedragen, want die was heel eventjes iets beter te doen omdat Alexander hem dat opgedragen had voor de rechtszaak, maar of hij dat vol gaat houden is maar een wilde gok.
Ik hoop met je mee maar vrees dus voor hetzelfde...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 581
- x 797
- Contacteer:
Had de indruk vandaag dat deze aflevering pure vulling was. Geen stap verder en alleen futuliteiten waar niks van inhoud in zat. De taart waarmee Tamara afkwam, de scène tussen Viv en Lowie, het draaiboek van de trouw, het bezoek van Judith, het gefotografeerde personage in het politiebureel,... en ga zo maar verder, maar de stappen die verder moeten gezet worden om het spannend te houden. Noppes!
2 x