Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske » di 14 nov 2023, 05:01

Tiboko schreef:
ma 13 nov 2023, 23:45
de uitspraak van Tim dat Thilly de bewering van Dieter bevestigde dat hij pas sinds kort wist dat Maité Chris' dochter was
Ja, dat viel me ook op! Daar klopt iets niet...
0 x

heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 819
x 1288

Bericht door heidiw » di 14 nov 2023, 21:20

Allez, we kunnen iets nieuws aan het scheldwoordenboek toevoegen: een c*ckteaser :roll:
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 37
x 884

Bericht door Tiboko » wo 15 nov 2023, 00:07

Wat me vanavond weer bijzonder tegenvalt is dat Thilly Dieter duidelijk helemaal niks kwalijk neemt, ze geeft hem zelfs tips over hoe hij Nancy kan terugwinnen. Die klap tegen de vloer moet wel heel hard aangekomen zijn. Is ze dan zo snel vergeten dat ze door zijn schuld daar in het ziekenhuis ligt, want één woord van Dieter tegen zijn bazen en Maité had niet eens de kans gekregen om haar one way ticket te boeken, maar nee - meneer zat te zeer met zichzelf in de knoop :sick:
1 x

apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 168

Bericht door apestaart » do 16 nov 2023, 09:20

Eddy vertelt aan Britney/Britt dat hij en Nancy waarschijnlijk terug een koppel zullen worden tenminste dat maakt hij zichzelf iets wijs, haar reactie was toch nogal lauw.
Britney/Britt vraagt aan haar moeder in het bijzijn van Femke of dat het waar is dat er opnieuw een relatie zal zijn.
Ik benieuwd wat Nancy zal antwoorden, ik hoop dat zij dat ontkent want anders zal het kot te klein zijn aangezien Femke er niet blij mee zal zijn en dat is nog zacht uitgedrukt. :thumbdown:
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3254
x 1602

Bericht door Christel » do 16 nov 2023, 12:26

apestaart schreef:
do 16 nov 2023, 09:20
Eddy vertelt aan Britney/Britt dat hij en Nancy waarschijnlijk terug een koppel zullen worden tenminste dat maakt hij zichzelf iets wijs, haar reactie was toch nogal lauw.
Ik moest eerlijk gezegd echt lachen met haar reactie. Dat verschrikte snoetje :shock: :mrgreen: :lol:
Het werd wel even pijnlijk duidelijk dat de dochter qua volwassenheid ver vooruit ligt op de ouders, vind ik... :angel:
En inderdaad, ik hoop ook maar dat Nancy vlug ontkent, maar die lijkt sowieso een stuk minder enthousiast te zijn dan Eddy.
En dan nog zal Femke niet heel blij zijn, vrees ik. Eddy is natuurlijk niet zonder reden op het idee gekomen dat hij en Nancy weer bij elkaar komen. Die optelsom kan Femke zelf ook wel maken volgens mij...

Verder vond ik het een vreemde aflevering, eigenlijk. Sam en Viv die het over Ilias hadden alsof die last had van een tijdelijk slecht humeur, vond ik zo'n lauwe reactie op alles wat er de afgelopen dagen met hem is voorgevallen. Zijn grensoverschrijdend gedrag tegenover Viv en zijn werkweigering tegenover Sam, zijn normaal gesproken geen acties die je met een frons en wat gemopper onder de mat veegt, zoals de dames gisteren wel leken te doen. Wat moet die jongen eigenlijk nog allemaal uithalen voordat hij echt een grens over gaat bij de mensen om hen heen? :-?

En dan Dieter die op kantoor een soort werkstuk over zijn bedrogen vrouw uit zat te printen... :-?
Is hij de enige die daar na 17:00 nog is?
En zo'n rare reactie ook, voor een volwassen man...
Alsof hij weer 12 jaar oud met liefdesverdriet is, en het politiekantoor ongestoord als zijn puberkamertje kan gebruiken. :crazy:

En uiteindelijk Judith die Maité nog uit liet praten toen die zei dat ze Thilly eigenlijk graag zag...
Maité heeft Thilly niet per ongeluk verwond omdat ze wilde vluchten o.i.d.
Ze heeft haar willens en wetens helemaal tot pulp geslagen.
Dat de zus van het slachtoffer (die volgens mij veel teveel betrokken partij is om haar in het ziekenhuis nog op te volgen) dan überhaupt nog naar de aanvaller gaat staan luisteren, vind ik verbijsterend.
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 168

Bericht door apestaart » do 16 nov 2023, 13:14

Christel schreef:
do 16 nov 2023, 12:26
Zijn grensoverschrijdend gedrag tegenover Viv en zijn werkweigering tegenover Sam, zijn normaal gesproken geen acties die je met een frons en wat gemopper onder de mat veegt, zoals de dames gisteren wel leken te doen.
Dat is wat ze zeggen alles toedekken met de mantel der liefde.
Christel schreef:
do 16 nov 2023, 12:26
En dan Dieter die op kantoor een soort werkstuk over zijn bedrogen vrouw uit zat te printen...
Is hij de enige die daar na 17:00 nog is?
En zo'n rare reactie ook, voor een volwassen man...
Alsof hij weer 12 jaar oud met liefdesverdriet is, en het politiekantoor ongestoord als zijn puberkamertje kan gebruiken.
Ik vraag me af waar hij nu momenteel verblijft, zit hij op een hotel of zo?
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3254
x 1602

Bericht door Christel » do 16 nov 2023, 13:20

apestaart schreef:
do 16 nov 2023, 13:14
Ik vraag me af waar hij nu momenteel verblijft, zit hij op een hotel of zo?
Waarschijnlijk wel, aangezien hij zijn voetjes deze keer niet bij Tim en Sam onder de tafel kan steken tot het ze hun neus uit komt.
In dat hotel hebben ze alleen geen printer, blijkbaar... :mrgreen: ;)
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1495
x 2262

Bericht door satine » vr 17 nov 2023, 09:58

Ik let normaal gezien niet zo op kleding, maar gisteren vroeg ik me toch af of Viv een wedstrijdje 'Om ter meest foute kleding' wil starten.
Ik dacht even dat ze naar carnaval ging, verkleed als circustent. ;)

Afbeelding

Bron foto: https://www.showbizzsite.be/
3 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3254
x 1602

Bericht door Christel » vr 17 nov 2023, 12:08

Oei :shock: Inderdaad... :mrgreen:
1 x

heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 819
x 1288

Bericht door heidiw » vr 17 nov 2023, 14:10

satine schreef:
vr 17 nov 2023, 09:58
vroeg ik me toch af of Viv een wedstrijdje 'Om ter meest foute kleding' wil starten.
Soms is zelfs, raar maar waar, Nancy beter gekleed :yup: :lol:
Over de aflevering.
Van advocaten/juristen mag je toch verwachten dat ze de papschool ontgroeid zijn. Vergeleken met de kleuterstrijd tussen Tom/Peter en Karin/zowat iedereen lijkt zelfs Ilias volwassen.
Voor Ilias (en het algemeen welzijn van degenen rond hem) hoop ik dat Silke is kunnen doordringen.
Voor Eddy, de verwachtte teleurstelling. Nu kan hij samen met zijne copain Frank Bomans de helft van de Ardennen omzagen over Nancy.
Dieter die met zijn klieken en klakken uit Nancy haar taxi vloog met de snippers van zijn collage erachteraan, bravo voor Nancy.
En wat eigenlijk meer en meer begint te storen, in Bar madam loopt zelfs gelijk welk hondje met een hoedje zomaar achter de toog.
3 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1079
x 1490
Contacteer:

Bericht door daffy duck » vr 17 nov 2023, 17:30

heidiw schreef:
vr 17 nov 2023, 14:10
En wat eigenlijk meer en meer begint te storen, in Bar madam loopt zelfs gelijk welk hondje met een hoedje zomaar achter de toog.
Heb ik mezelf ook al wreed aan gestoord.
Maar wat ook begint op m'n 'nerves' te werken is elke keer er iets positiefs te bespeuren valt, het weer moet afgebroken worden. Neem nu Karin: zo tof die lunchmand om eens samen met Waldek te genieten. Nee,er moet daar weer zo'n zelfvoldaan en vals lachje aan te pas komen als blijkt dat de stukken voor zijn machine blijkbaar nog in Kakkamakka zitten. En dan Peter die de juiste beslissing neemt, voila! Tom stormt daar binnen en het is weer allemaal naar de wup! Precies alsof niks of niemand elkaar nog iets 'jeunt'.
4 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 25
x 259

Bericht door johan1969 » za 18 nov 2023, 08:32

satine schreef:
vr 17 nov 2023, 09:58
Ik let normaal gezien niet zo op kleding, maar gisteren vroeg ik me toch af of Viv een wedstrijdje 'Om ter meest foute kleding' wil starten.
Ik dacht even dat ze naar carnaval ging, verkleed als circustent.
Viv is wel meer heel raar gekleed. Kringloopwinkel ? Anderzijds verschoot ik wel dat ze zo chique was op de opening van Vita. En ik vind het ook raar dat Karin zulke dure designerkledij/truien draagt onder n regenjas om in de wijngaard te gaan werken. Iedereen heeft toch wel een oude trui of zo ?
0 x

johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 25
x 259

Bericht door johan1969 » za 18 nov 2023, 08:33

Ik vond het ook heel kinderachtig van Peter dat hij zich bedacht ivm de rechtszaak. Hij had ook gewoon tegen Tom kunnen zeggen dat hij die zaak niet aannam.
1 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 591
x 494

Bericht door jessie V. » za 18 nov 2023, 11:32

Je kan niet zeggen dat er niks gebeurde. Maar het was weinig positiefs. Eigenlijk de aflevering van het wangedrag. Wat een toestanden op de opening van je zaak. Leuk feestje.
Zag ik op het eind nou dat Bob het zinkende schip verliet en zijn kind mee nam?
4 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1079
x 1490
Contacteer:

Bericht door daffy duck » za 18 nov 2023, 12:59

jessie V. schreef:
za 18 nov 2023, 11:32
Zag ik op het eind nou dat Bob het zinkende schip verliet en zijn kind mee nam?
Inderdaad, hij is blijkbaar klaar om z'n eigen egoïstische leventje op te bouwen. Zal hem aardig tegenvallen als hij voltijds voor z'n zoon moet zorgen!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

Plaats reactie