De politie is in al haar onderzoeken naar de grote crimineel Chris nooit op het idee gekomen om ook eens zijn ex (?) en moeder van zijn kind (die kortbij Thuis-dorp woont) te verhoren? Heel vreemd

Ik vind dat nogal een respectloze reactie.Jules Larocca schreef: ↑vr 10 nov 2023, 12:22Hoe lang gaat die foto van Harry nog blijven hangen in bar madam ? Wie van de klanten is daar nog in geinteresseerd ?
Ik ken een restaurant waarvan de vrouw van de eigenaar gestorven is. Hij houdt nu al heel lang een tafel vrij en erop staat een aantal foto's van haar en telkens wat bloemen. Nieuwe klanten hebben daar niets aan, maar ik kan me niet inbeelden dat het me ooit zou storen.Jules Larocca schreef: ↑vr 10 nov 2023, 12:22Hoe lang gaat die foto van Harry nog blijven hangen in bar madam ? Wie van de klanten is daar nog in geinteresseerd ? Dat Thilly het boven haar bed hangt ( als ze het nog kan want getuige het puiststickerje op haar bovenlip is ze nog steeds zwaargewond)
Hij was tenslotte eigenaar van de zaak. Het is terecht dat hij daar hangt en als Tilly er klaar voor is zal ze die wel wegnemen. Dit is persoonlijk en alleen zij kan daar over oordelenJules Larocca schreef: ↑vr 10 nov 2023, 12:22Hoe lang gaat die foto van Harry nog blijven hangen in bar madam ?
Femke daarentegen...
ja, er zijn er nogal die momenteel alleenstaande, gescheiden of in ruzie leven (Christine, Adil- Tamara, Bob= leven in strijdersmodus) dus volgens Thuisnormen moet daar verandering in komen. Cupido zal daar duchtig mogen pijlen schieten !
Was inderdaad een heel ander persoon dan voorgaande dagen. Ze hebben hem neergezet als een typisch verwijfd personage, hetgeen hij in vorige afleveringen, totaal niet was. Dit stereotype ging hem totaal niet af.