Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Level10
Nog geen rang
x 162
x 26

Bericht door Level10 » wo 25 jun 2025, 21:33

martha schreef:
wo 25 jun 2025, 13:28
Nancy : eerst dacht ik : goed bezig meiske, je laat je niet doen door pitbull Thilly maar helaas, toch door de mand gevallen.
Ik vind het raar dat je dit zegt en ook in de inhoud voor die aflevering stond het volgende: "Thilly lijkt de nodige bewijzen in de zaak JM bij elkaar te sprokkelen."

Ze kan toch niet naar de onderzoeksrechter gaan om te zeggen dat ze een bewijs heeft.
'Ah? Wat voor bewijs, inspecteur Van Santen?'
- Het gezicht van Nancy veranderde of kreeg een tik toen ik opwierp dat Karen JM vermoord heeft.
'... dat is geen bewijs, Thilly. En stop nu met mijn tijd te verdoen. Aan het werk!'
0 x

Level10
Nog geen rang
x 162
x 26

Bericht door Level10 » wo 25 jun 2025, 21:37

Een kast schuren doen we tegenwoordig gewoon in de woonruimte, terwijl drie meter verder een mooi koertje is. Weten die wel hoeveel stof dat geeft? :lol:
1 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1650
x 2522

Bericht door satine » wo 25 jun 2025, 21:44

Level10 schreef:
wo 25 jun 2025, 21:33
Ze kan toch niet naar de onderzoeksrechter gaan om te zeggen dat ze een bewijs heeft.
Tenzij ze de 'bewijzen' een beetje aanpast - maar zo dom zal ze toch niet zijn?
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1332
x 1689
Contacteer:

Bericht door daffy duck » wo 25 jun 2025, 22:34

Level10 schreef:
wo 25 jun 2025, 21:37
Weten die wel hoeveel stof dat geeft?
En ze moeten Vince roze korrels gegeven hebben...aan het tempo dat die man een kast opschuurt! Ja wadde m'n ratje, die mag bij mij ook eens komen werken hoor!
En dan Marianne, zo overtuigt van haar 'familie' terwijl ze met haar houding Robin juist tegen zich in het harnas jaagt
;en Lynn, valse 'tikke', zo onbetrouwbaar en dom door haar eigen wil raakt Hannah doodmoe. Tim doe je ogen open!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 45
x 1023

Bericht door Tiboko » wo 25 jun 2025, 22:48

Marie gisteren tegen Andreas...

"Cédric wou een gezinnetje met ons"
Andreas. En jij wou dat niet.
Marie. Nee.

Ik snap dat, dan lijkt het alsof ze twee zonen heeft :D

Vandaag zat ze vanachter haar laptop Vince te begluren alsof ze een foute bouwvakker was. Maar toen Febe daar was, stopte ze meteen met werken om "een spelletje" met haar te spelen...

Ik denk dat we ons volgend seizoen mogen opmaken voor een nieuw samengesteld gezin in Thuis. Marie, Andreas, Febe en Vince. Ik moet zeggen dat ik het Vince en de twee lieve kids wel gun, van Marie ben ik voorlopig nog niet zeker :denk:

Verder vraag ik me af wat Lyn bezielt. Wil ze dat Hannah een terugval krijgt? Liegen tegen Tim en Simonne en die laatste een heks noemen. Zat ze daar genietend met haar koffie te glunderen "ja die les heeft Hannah uitgeput".

Ze heeft duidelijk lessen i.v.m. mijn gelijk halen van roommate Thilly geleerd, want Lyn was de enige tégen Bednet.
Laatst gewijzigd door Tiboko op wo 25 jun 2025, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x

catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 52
x 81

Bericht door catherine » wo 25 jun 2025, 22:50

Lynn, flemen bij Bompa Frank en daarna tegen Hannah haar oma een heks noemen. Ze zet Hannah tegen Simonne op. Maar vooral, Tim had gevraagd om niet te gaan steppen. Hannah was dan doodmoe en vroeg Lynn om naar huis te gaan. Toen ze dan uitgeteld en slapend in de zetel lag loog Lynn tegen Tim dat ze van haar laptop in slaap gevallen was…

De scènes Marie en Vince.. Zo een kast schuur je niet af in de living.. Maar vooral, hoe Marie Vince langs alle kanten aan het bekijken was. Vanaf hij zijn armen blootmaakte tot daarna zijn achterwerk bij het buigen. Alsof ze hem al aan het keuren was, ze was hem met haar ogen aan het uitkleden en hij werd iets gewaar. Marieke Marieke.. Is ze toch niet een beetje manziek?
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1650
x 2522

Bericht door satine » do 26 jun 2025, 09:48

catherine schreef:
wo 25 jun 2025, 22:50
Marieke Marieke.. Is ze toch niet een beetje manziek?
Die indruk begint ze wel stilaan te geven.
Ze checkt ze allemaal uit tot ze een goeie gevonden heeft, lijkt het soms wel.
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1650
x 2522

Bericht door satine » do 26 jun 2025, 09:52

Tiboko schreef:
wo 25 jun 2025, 22:48
Verder vraag ik me af wat Lyn bezielt.
Ik zei het elders reeds, ik heb de indruk dat ze aast op het appartement in het huis van Tim. Om zichzelf 'onmisbaar' te maken, moet ze Simonne eerste uit het leven van Hannah werken, zodat ze vrij spel heeft met Hannah.
Ze had zelfs haar yoga-les door iemand anders laten overnemen, dus ze heeft er wel iets voor over.

Maar geef toe, een gedeeld appartementje boven een café, of een volwaardig appartement in het huis van haar broer - de keuze is niet zo heel moeilijk.
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1332
x 1689
Contacteer:

Bericht door daffy duck » do 26 jun 2025, 11:36

satine schreef:
do 26 jun 2025, 09:52
Om zichzelf 'onmisbaar' te maken
Ja, daar is ze wel degelijk mee bezig! Dat is precies schaakspel spelen dat dergelijke personen doen. We doen die zet en dan krijgen we iemand anders schaakmat, en ik ga met het beste been lopen! Walgelijk zulke mensen! Houden nooit rekening hoe kwetsend ze voor iemand anders zijn.
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 45
x 1023

Bericht door Tiboko » do 26 jun 2025, 11:58

En anderen zéker geen plezier doen.

"Geef Hannah een knuffel van mij en zeg hallo tegen Tim", zei Thilly...

Geloof het maar, allemaal concurrenten - dus nee, heeft ons Lyn zeker niet gedaan.
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1650
x 2522

Bericht door satine » do 26 jun 2025, 12:33

Tiboko schreef:
do 26 jun 2025, 11:58
"Geef Hannah een knuffel van mij en zeg hallo tegen Tim", zei Thilly...
Dat laatste zei ze dan weer binnensmonds - een beetje op de manier waarop ze indertijd Harry ten huwelijk vroeg.
Want emoties tonen, dat doen superflikken niet.
Ik hoop dat dit niet een aanzet is voor een nieuwe romance volgend seizoen. Ik vind dat Tim beter verdient.
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1332
x 1689
Contacteer:

Bericht door daffy duck » do 26 jun 2025, 17:39

Laat zowel Lyn, Tilly, Marie allemaal ver weg blijven van Tim. Allemaal onbetrouwbaar en zeker geen goede ondersteuning voor Hannah op dit moment. Laat hem maar alleen voortdoen.
Verder vond ik Tarzan Eddy wel schattig met z'n haltertjes.
En het nieuwe optrekje van Peter en Christine....je kan zowel in een fabriek gaan wonen. Alleen al als ik de aanblik van dit gebouw zie zet ik de verwarming hier een graadje hoger kwestie van de koude ervan te doorbreken.
En Cedric, ja, daar zullen we. nog van horen. Binnenkort ligt die in z'n eigen ziekenwagen om hem af te voeren, er zijn veel kosten aan!
0 x

ThuisfanNL
Nog geen rang
x 41

Bericht door ThuisfanNL » do 26 jun 2025, 21:45

Ik vond het manier hoe Tom en Marianne Robin naar huis lokte echt te ver gaan en dan de telefoon en zijn bankkaart afpakken. Karin is eigenlijk ook geen haar beter. En die blik van Judith. Zij heeft het echt gehad met deze situatie. Ja Tom en Karin, door jullie argwaan stoten jullie hem van jullie af. Vind je het gek dat Robin inbreekt bij Waldek zijn appartement.

Cedric is steeds gestoorder aan het worden.
2 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 45
x 1023

Bericht door Tiboko » do 26 jun 2025, 22:31

Gestoord vond ik vooral hoe Karin Thérèse erbij lapte en de oplossing "politie-jeugdrechter en daarna instelling" als dé uitkomst voor Robin ziet. WTF :doh:
1 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1650
x 2522

Bericht door satine » vr 27 jun 2025, 10:14

De ooglappen waarmee die mensen rondlopen, daarmee kan je een hele festivalweide schaduw geven.
1 x

Plaats reactie