Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 45
x 1023

Bericht door Tiboko » za 21 jun 2025, 13:12

Vond het een redelijk rare bedoening daar op het politiekantoor. Dat Tom alle drie de getuigen verdedigde vonden de speurders trouwens niet speciaal, terwijl het toch de indruk wekt dat ze "samen zweren"...

Verder apart hoe Britt de dingen ziet. Quote. "Karin heeft Jean-Marc" veroordeeld. Hum. Deed de rechter dat dan niet :denk:

Ze vroegen haar ook niet waarom ze eerst wél Karin aanwees en nu dat niet wilde herhalen. Ze confronteerden haar ook niet met Karin's verklaring dat Britt haar fout had begrepen. Ze checkten ook niet hoe het komt dat ze niet meer bang is, gezien Karin's verklaring dat ze Britt iets had wijs gemaakt...

Heel raar allemaal.
0 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 685
x 528

Bericht door jessie V. » ma 23 jun 2025, 21:01

Het is goed dat het einde in zicht is . Het is nu allemaal een beetje hetzelfde.
Tom tegen Robin en nog eens en nog eens
Thilly die iedereen weer moet spreken
Cedric gaat verhuizen, Cedric komt weer terug
Waarom gaat Nancy nou weer met Thilly praten?
En straks moet Britt ook nog eens met Thilly gaan praten.
Dat zijn ze nog niet verplicht? Ze worden er alle twee vreselijk nerveus van
1 x

ThuisfanNL
Nog geen rang
x 41

Bericht door ThuisfanNL » ma 23 jun 2025, 22:16

Ik krijg echt de kriebels van Tom. Steeds maar herhalen wat voor hem het allerbelangrijkste is en niet rekening houden met zijn gevoelens en wat hij belangrijk vind en nodig heeft. Gelukkig voor Robin staan Frank en Judith wel aan zijn kant. Ik kan Robin niet kwalijk nemen dat hij nu de benen is genomen. Hetzelfde geld ook voor Therese die in hetzelfde schuitje zit omdat Sunny ook niet achter haar relatie staat.

Ik kan me goed voorstellen dat Judith op een gegeven moment de conclusie trekt en de relatie gaat verbreken met Tom. Dat is haar goed recht, ze is op dit moment niet gelukkig met dit situatie. Ik ben blij dat ze het abortus een half jaar geleden wel heeft doorgezet. Wat als ze al over Robin al verschillende meningen hebben, laat staan voor hun gezamenlijke kindje. Ze hebben duidelijk beide een andere visie over opvoeden.

Al met al sta ik net zoals de meeste denk ik achter Robin, Therese en dus ook Frank en Judith.
1 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1650
x 2522

Bericht door satine » ma 23 jun 2025, 22:40

jessie V. schreef:
ma 23 jun 2025, 21:01
Waarom gaat Nancy nou weer met Thilly praten?
Thilly kwam Nancy toch een brief afgeven? Ik neem aan dat dit een officiële oproep tot verhoor was, of hoe dat dan ook heet.
Vreemd dat niemand Nancy en Britt vertelt dat ze zwijgrecht hebben. Ze moeten op geen enkele vraag antwoorden, als ze dat niet willen.
Maar zelfs Tom zegt dat niet - die heeft het te druk met privé de bullebak uit te hangen.

Kreeg Yasmine boterhammen mee van Peter of heb ik dat verkeerd gezien? Die zit toch in het middelbaar, mag je dan niet na het examen gewoon naar huis, of is dat niet in alle scholen zo?
En de Griekse zuilen, dat was bij ons leerstof 5de leerjaar of zo - lagere school in ieder geval.
Het deed me even vreemd aan als het feit dat Christine en Peter blijkbaar deze week al verhuizen.
Als ik ooit wil dat iets snel vooruit gaat met een aannemer, ga ik ook in het Thuisdorp wonen. :yup:

En eindelijk is het hoge woord er uit: Emma heeft wel interesse in Andreas!
Zijn gezicht was geld waard! ♥ ♥ ♥
Laatst gewijzigd door satine op ma 23 jun 2025, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 45
x 1023

Bericht door Tiboko » ma 23 jun 2025, 22:49

Als je vergelijkt met vorig seizoen, dan had je toen wel spanning en een hoop thema's waarvan je de uitkomst niet kon voorspellen. Wordt Marianne veroordeeld, gaar Lowie hervallen van zijn verslaving, zal Eddy Abel nog op tijd kunnen stoppen...

Dit keer zie je al op kilometers afkomen wat er gaat gebeuren. Nog méér (afgezaagd) drama tussen Tom en Robin (we wéten het ondertussen wel, ik spoel door), Cédric die de bons gaat krijgen van Marie en ontspoort. En weer dat complotje rond de dood van Jean-Marc...

Het is in feite behoorlijk saai aan het worden, net zoals de vraag of die trouw nog gaat doorgaan.

Gelukkig is er nog de positieve noot rond Andreas, waartegen Emma eindelijk zei dat ze hem wel ziet zitten. Hopelijk het begin van een mooie romance :yup:

Tenslotte straf dat die nieuwe woonst van Christine en Peter nu al klaar is. Zoveel verbouwingen en toch kunnen ze al voor de vakantie verhuizen. En inpakken op een paar dagen tijd - een mirakel.
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1650
x 2522

Bericht door satine » ma 23 jun 2025, 22:53

Tiboko schreef:
ma 23 jun 2025, 22:49
Tenslotte straf dat die nieuwe woonst van Christine en Peter nu al klaar is. Zoveel verbouwingen en toch kunnen ze al voor de vakantie verhuizen. En inpakken op een paar dagen tijd - een mirakel.
Ik had net mijn bericht geëdit toen ik dit las.
Het gaat inderdaad heel snel in Thuisdorp, ging het in het echte leven ook maar zo snel! :D
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1332
x 1689
Contacteer:

Bericht door daffy duck » ma 23 jun 2025, 22:56

Vind het zo op m'n zenuwen hebben van Tilly die altijd en overal te pas en te onpas komt binnenvallen. Van binnenvallen gesproken...Cedric met z'n kartonnen doos met spullen. Zou je hem geen draai rond z'n oren geven!
En dan komt Emma ook binnenvallen, maar met goed nieuws voor Andreas. Zoveel geluk was van z'n gezicht af te lezen!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 567

Bericht door martha » di 24 jun 2025, 15:26

En niemand in Thuisdorp die hun voordeur op slot kan doen :mrgreen:

Ja ik zat ook verbaasd te kijken toen ik over de verhuis hoorde, dacht eerst dat ik het verkeerd had. Er was toch eerder in het seizoen toch gezegd dat het einde 2025 ging zijn. :denk:
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske » di 24 jun 2025, 15:50

satine schreef:
ma 23 jun 2025, 22:40
En eindelijk is het hoge woord er uit: Emma heeft wel interesse in Andreas!
Zijn gezicht was geld waard! ♥ ♥ ♥
Ja, ik was ook wel blij! Ik hoopte ook op dit scenario. Dat Emma belangrijk wordt in het Cedric en Marie-verhaal op een POSITIEVE manier. Ook al kon ze niet zoveel over hem zeggen, maar wat ze zei klopte wel over hem én het zal een belangrijk signaal zijn
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 45
x 1023

Bericht door Tiboko » di 24 jun 2025, 19:27

Al minimaliseerde ze wel een en ander...

Andreas. Hoelang waren jullie samen?
Emma. Enkele maanden...

Nu dacht ik toch wel dat het veel langer was dan enkele maanden, of laat mijn geheugen me nu zo in de steek :denk:
0 x

ThuisfanNL
Nog geen rang
x 41

Bericht door ThuisfanNL » di 24 jun 2025, 22:00

Wat een goed gesprek tussen Judith en Sunny vandaag. Hij lijkt mede dankzij Judith nu ook achter de relatie van Therese en Robin. Hij zal hun geluk niet meer in de weg staan. Nu Tom en Marianne nog, al zal dat een moeilijke opgave worden. Ik snap niet hoe Judith dit allemaal volhoud met Tom. Terecht dat zij tegen hem zei dat ze hem niet meer herken.

Cedric gaat doordraaien, dat voel je duidelijk aankomen.

Op facebook is aangekondigd dat het huis waar Christine en Peter met hun kinderen verhuizen een nieuw decor is. Vermoedelijk op de plek van Ace. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet mooi decor vind. Ik vind het decor van het huis waar Tom en Judith wonen veel mooier.
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 45
x 1023

Bericht door Tiboko » di 24 jun 2025, 22:26

Raar hoe Nancy met de ogen knipperde op de vraag of Karin Jean-Marc heeft vermoord.

De in slaap gesukkelde Tom - verdedigde intussen zijn vierde klant in dezelfde zaak, toch ook heel apart - heeft het niet gezien, maar Thilly is er wél van overtuigd. Dat de knipper "ja" betekende. We zullen zien hoe het verder loopt...

Verder het decor van de nieuwe woonst, inclusief de meest oncomfortabele keuken ooit, waar Christine én Peter zo content over waren. Het lijkt nog steeds op de oude ACE-lokalen. Hoe kan Christine met Adil's zoon Jaan willen wonen op de site waar haar ex-man (nog door eigen toedoen, sabotage van die balken) om het leven is gekomen...

Heel bizar.
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1332
x 1689
Contacteer:

Bericht door daffy duck » di 24 jun 2025, 22:36

Tiboko schreef:
di 24 jun 2025, 22:26
De in slaap gesukkelde Tom -
Je kunt zowel Jan Bubbel als advocaat hebben. Die zit genoeglijk te lachen met agressieve Tilly en springt niet eens in de bres voor Nancy.
En het levensavontuur van Cedric. Die heeft eerder een moederfiguur nodig als vrouw dan een progressieve partner. En als hem dat afgenomen wordt zal hij ervoor vechten als een kind voor een lekstok.
En dan is er nog het nieuwe optrekje van Peter. Je kunt zowel in een bunker gaan wonen. Wat een ongezellige boel is me dat. Grote mogelijkheden tot paaldansen in de living!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 567

Bericht door martha » wo 25 jun 2025, 13:28

Sunny die op zijn plaats gezet wordt door Judith :clap: En .... Sunny die al twee afleveringen lang enkel nederlands praat, plotseling is hij zijn engels vergeten :lol: .
Marie verdient kletsen : ze dumpt Cédric om Vince binnen te halen. Wat scheelt er toch met dat mens ? :denk:
Nancy : eerst dacht ik : goed bezig meiske, je laat je niet doen door pitbull Thilly maar helaas, toch door de mand gevallen.
Vince : wonderbaarlijke genezing, vorige week nog omvergereden en nu al terug aan het werk.
2 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 45
x 1023

Bericht door Tiboko » wo 25 jun 2025, 14:28

@Martha

Ik kijk altijd uit naar je commentaar, je kunt het vaak zo sappig (en corrrect) verwoorden :thumbup:

"Toch door de mand gevallen" :lol: :lol: :lol:
1 x

Plaats reactie