Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 23
x 440

Bericht door Tiboko » di 14 jun 2022, 12:01

Die reactie van Harry gisteren vond ik toch behoorlijk vreemd. Zit daar een paar uur met Dieter (?) op het politiekantoor en laat niet één hint vallen over wat hij gezien heeft van Tim. Nochtans zag hij met eigen ogen dat Dieter & Tim geen ploeg meer vormen.

Zou hij denken dat ze daar allemaal corrupt zijn :denk:
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 434
x 563
Contacteer:

Bericht door daffy duck » di 14 jun 2022, 19:10

Ik dacht dat hij een opmerking zou geven op het moment dat de collega vroeg om te blazen. Maar een rare situatie want hij komt later helemaal opgefokt binnen bij Tilly, maar laat bij de politie niks blijken.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 23
x 440

Bericht door Tiboko » za 18 jun 2022, 11:04

Ik vond het een pijnlijk gesprek tussen Femke en Kobe. Vooral toen ze hem bekende dat ze zonder hem die moeilijke periode na de breuk met Peter niet zo goed was doorgekomen, bevestigde een beetje zijn "vrees" dat hij ze voor de foute reden voor hem koos, namelijk omdat ze een steunpilaar in moeilijke tijden nodig had.

En Rosa quote "is Kobe dan niet de liefde van je leven?" Heeft ze dan nooit de soms stroeve interactie tussen die twee opgemerkt. Vreemd.
1 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 494
x 712

Bericht door satine » za 18 jun 2022, 11:34

Tiboko schreef:
za 18 jun 2022, 11:04
En Rosa quote "is Kobe dan niet de liefde van je leven?"
Sorry, maar dat vond ik persoonlijk dikke BS.
Wie is voor Rosa de liefde van haar leven? Kan ze daar zelf op antwoorden?

En de 'stroeve interactie' kan ook aan de acteurs zelf liggen - en aan Corona.
Het viel mij op dat buiten Viv en Lowie weinig personages nog echt close met elkaar omgaan.
1 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 23
x 440

Bericht door Tiboko » za 18 jun 2022, 11:53

Met stroeve interactie bedoelde ik meer de oppervlakkige koetjes & kalfjes gesprekken (oh wat heb je weer lekker gekookt, wie kan je hapjes weerstaan, Vic vond het zo fijn om mee pannenkoeken te bakken, bedankt dat je me geholpen hebt in de barrels...) , die nooit enige diepgang kenden. Het feit dat Kobe via een afscheidsbriefje gewoon wilde verdwijnen wijst daar ook op, hij (en zij) zijn zelfs niet in staat tot een serieus gesprek over hun gevoelens.

Dat bleek ook gisteren, vandaar dat ik het een "pijnlijk gesprek" vond.
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 494
x 712

Bericht door satine » di 21 jun 2022, 08:07

Ik vond dat er nogal raar gedaan werd over de scheiding vrijdag.
Dat die zou uitgesproken worden op hun huwelijksverjaardag is nogal apart inderdaad, maar het leek wel alsof noch Femke, noch Peter er nog van overtuigd zijn dat ze wel willen scheiden.
Gaan ze nu echt die twee opnieuw samen laten komen? :denk: :nope:

Dan zou ik Viv en Lowie nog geloofwaardiger vinden, dat verhaal is nog niet afgerond denk ik.

En zou Simonne wel echt vertrekken vrijdag? Ook al zijn ze 'een oerkoppel' in Thuis, die twee overtuigen mij al lang niet meer.
Dus ik gun hen allebei een nieuwe liefde of een tevreden single-zijn.
Hoewel dat bij Frank nog wel even zal duren, als hij zo de tegendraadse boze brompot blijft uithangen.

Verder vond ik het een mooi gebaar van Tom, dat hij Karin en Kobe dat etentje gunde.

De rest was een beetje vulling als aanloop naar de finale, hoewel ik mij op een bepaald moment wel afvroeg wat het zou geven als ze Nancy en Angèle samen zouden opsluiten in een kamer.
Wie van de twee zou de ander onder te tafel kunnen praten met een waterval van bemoeienissen? :mrgreen:
4 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 434
x 563
Contacteer:

Bericht door daffy duck » di 21 jun 2022, 08:18

Veel stof voor de eindfinale. Alles wijst in de richting van: vrijdag blijven we zitten met een aantal problemen die zullen meegenomen worden naar volgend jaar! Wordt wel spannend sommige verhaallijnen!
1 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 23
x 440

Bericht door Tiboko » di 21 jun 2022, 09:59

"Je moet nog even volhouden, want we hebben nog geen bewijs" zei de korpschef tegen Tim. Terwijl alleen al de getuigenis van Harry zou volstaan voor jaren gevangenis.

Wie al eens naar de Tim undercovers gekeken heeft, weet intussen dat zij (de baas) maar de helft weet over Tim (bijvoorbeeld niks over zijn verdoezelen van het vluchtmisdrijf) ..

Dat maakt dat er in mijn ogen voor onze topflik maar één uitkomst acceptabel zal zijn, met name dat Chris in de ultieme confrontatie sterft, want anders gaat Tim sowieso mee ten onder.

Al de andere verhaallijnen zijn er een beetje bij gesleurd. De scheiding van Femke. De uitspraak van de rechtbank, Frank en Simonne, Lowie en Viv, komen ze terug samen... telkens zaken die cliffhangers gaan geven naar volgend seizoen toe.
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 434
x 563
Contacteer:

Bericht door daffy duck » di 21 jun 2022, 13:16

Tiboko schreef:
di 21 jun 2022, 09:59
Dat maakt dat er in mijn ogen voor onze topflik maar één uitkomst acceptabel zal zijn, met name dat Chris in de ultieme confrontatie sterft, want anders gaat Tim sowieso mee ten onder.
Denk eerder aan een gewonde Tim. De snoodaards in Thuis hebben vaak een lang leven, ze moeten toch de één en ander nog een beetje kunnen de duivel aandoen.
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 494
x 712

Bericht door satine » di 21 jun 2022, 13:35

'Slechteriken' hebben in Thuis gewoonlijk geen lang leven, behalve dan Luc Bomans.
Of zie ik iemand over het hoofd? :denk:
1 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1444
x 543

Bericht door Christel » di 21 jun 2022, 14:17

Volgens mij is dat inderdaad de enige die langer dan een paar seizoenen heeft meegespeeld. De meesten verdwenen zelfs al hetzelfde seizoen, en dan liefst tijdens of vlak na de seizoensfinale :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 434
x 563
Contacteer:

Bericht door daffy duck » di 21 jun 2022, 17:58

Ja, ze houden het gewoonlijk toch een vol seizoen vol en zijn dan uitgeteld. Jakske mocht iets langer in beeld blijven!
1 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 23
x 440

Bericht door Tiboko » wo 22 jun 2022, 00:02

Niet helemaal zeker, maar ik vrees dat Chris een valstrik heeft gespannen voor Tim en dat hij er met zijn twee voetjes is ingetrapt...
1 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 494
x 712

Bericht door satine » wo 22 jun 2022, 07:45

Dat dacht ik ook Tiboko - Chris zou toch nooit zijn kantoor verlaten met alles open en bloot voor Tim om te bekijken? :denk:
En als je ziet hoeveel camera's Chris overal heeft hangen, zou het wel verwonderlijk zijn dat hij er geen in zijn kantoor heeft.
Als het geen valstrik was, komt Chris het luistervinken van Tim hoe dan ook te weten.
1 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 434
x 563
Contacteer:

Bericht door daffy duck » wo 22 jun 2022, 08:27

satine schreef:
wo 22 jun 2022, 07:45
zou het wel verwonderlijk zijn dat hij er geen in zijn kantoor heeft.
dat zou ook inderdaad niet kloppen. Hoe komt het dat wij dat door hebben, maar superflik Tim niet? Hij was blij als een kind met een lekstok dat hij de afspraak gespot had. Maar ook het feit dat dat scherm open en bloot stond om mee te genieten van hun afspraak...klopt aan geen kanten!
0 x

Plaats reactie