Icarus123 schreef: ↑vr 27 mei 2022, 22:34
Een verademing om eens een trouwfeest te zien dat niet plaatsvindt in de Withoeve. Zag er zeer goed uit, het mocht duidelijk wat kosten deze keer.
De locatie zag er inderdaad mooi uit
Maar ik moet eerlijk toegeven dat die grote zaal er bij mij juist voor zorgde dat ik het er enorm nep en leeg uit vond zien
De Withoeve hebben ze zo gevuld met de personages, waardoor alle feestjes er drukbezocht uitzien. Dat vond ik in dit geval helemaal niet. Het leek wel alsof ze die hele grote zaal afgehuurd hadden voor een man of 10. Ik vond het een hele vreemde gewaarwording eigenlijk.
En de rest van de aflevering?
Marianne heeft tegenwoordig blijkbaar een soort aan- en uitknop voor haar hautaine en onfatsoenlijke kant. De ene keer reageert ze normaal en begripvol, en de keer erop is ze ineens (en totaal ongevraagd) weer helemaal in feeks-modus. Heel bijzonder
Ik had echt te doen met Viv, die de laatste weken zo ongeveer elke avond met een nog groter schuldgevoel opgezadeld wordt door Lowie's nieuwe gezins-obsessie en haar ontbrekende kinderwens.
Giftige Niels en Silke die met hun gekibbel ook nog de illusie hadden dat ze Joren een plezier zouden doen als ze weer "normaal" tegen hem doen en bij hem aan tafel gaan zitten. Ik kan Joren maar 1 advies geven: opstaan en lekker laten zitten die 2.
Christine die obsessief en overdreven bezig is de koppelkoningin uit te hangen. Die vrouw is echt het wandelende clichébeeld van een bedil
Knauwende Kobe die ineens geen woord meer normaal uitgesproken krijgt als hij aan het eten moet beginnen. Doet het cliché dat sommige koks in tirannen veranderen tijdens hun werk, meer dan eer aan.
Waldek die inderdaad op een redelijk gênante manier weer op "strooptocht" is, en "sneue" Rosa die daar voor de zoveelste keer ongemakkelijk op staat te kijken. Eigenlijk sowieso al compleet onbegrijpelijk dat ze samenwonen gezien hun voorgeschiedenis vind ik, maar goed, het wordt alleen maar pijnlijker en pijnlijker.
Het enige pluspunt vanavond; dat Bob en Tamara er inderdaad prachtig uitzagen
Lang verhaal kort; ik heb er allesbehalve van genoten en ga maar weer een tijdje overslaan, vrees ik. Misschien volgend seizoen weer eens proberen, als heel dat gezever rond Tim en Chris ook weer van de baan is, want daar krijg ik inmiddels hoe langer hoe meer kop noch staart aan, en eigenlijk boeit het me ook totaal niet meer...