Daar vrees ik dus ook voor.

En met de rest ben ik het ook voor de volle 100% eens. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik Femke al jarenlang de "Femke van vroeger" niet meer vind.
Maar ik zou het ook verschrikkelijk jammer vinden als Femke en Peter weer samen zouden komen. Net zoals ik het gruwelijk jammer vind dat Rosa nu weer elke keer met Waldek optrekt. Niet dat ik ze constant zou willen zien vechten, hoor, want het leven gaat door en in het verleden blijven hangen hoeft wat mij betreft totaal niet.
Maar als je ziet hoe Rosa en Femke door Waldek en Peter behandeld zijn, dan maakt het hen in mijn ogen ontzettend zwak en afhankelijk als ze daar opnieuw "in zouden trappen". Ik kan er heel slecht tegen als mensen totaal geen trots en eigenwaarde hebben, en ik vind het dan ook heel jammer dat daar in Thuis totaal niet naar gekeken lijkt te worden. Als de schrijvers besluiten om een huwelijk op te blazen d.m.v. vreemdgaan en andere leugens, vind ik ook dat ze met de consequenties rekening zouden moeten houden.
En ook; single zijn is geen schande en hoeft totaal niet zielig of oninteressant te zijn. Dat zouden ze ook wel eens mogen beseffen...