Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
vdbemdsa
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 20

Bericht door vdbemdsa » wo 09 jun 2021, 15:19

Tiboko schreef:
wo 09 jun 2021, 13:53
Stel trouwens wel vast dat deze week ineens evenveel moet gebeuren als anders in een hele maand. Vrijgezellenfeest, een trouw, afronding van Bobs behandeling, de zwangerschap die dreigt mis te lopen, Eddy die wonderbaarlijk ineens weer kan ruiken, Boowie dat plots weer toekomst heeft, Joren die ineens weer verliefd lijkt op Stan, Yasmine die blijkbaar ineens meer op de Withoeve zit dan thuis bij haar moeder (die eerstdaags onderduikt, ben ik zeker van) en Tom die blijkbaar ook iets goed te maken heeft.
Vrijgezellenfeest : zal niet doorgaan, Marianne is niet op tijd terug, en Leo gaat gewoon kaarten.
Trouw: zal ook niet doorgaan, tja, Marianne zal zeker dan ook nog niet terug zijn.
Afronding Bobs behandeling: zijn behandeling is gedaan, wat er verder van komt, is voor komend seizoen, goed of slecht nieuws, tot dan wachten.
Zwangerschap : die zal nu wel vlot gaan verlopen, 1 kindje kwijt, en ze hebben er een ander verhaal kunnen aan samenbinden met het verlies van het tweede kindje
Eddy zijn neus: dat is nu afgehandeld, weet eigenlijk nog altijd niet waarom dit er in moest.
Boowie : de weldoener is gekend dus waarom nog uitwijden.
Joren : tja, verliefdheid kan vrijdag bezegeld worden, vooraleer dat Stan op missie vertrekt.
Yasmine: lief kind, Femke mag gezegend zijn met zo een pluskind, als zie ik Femke eerder naar Kobe trekken
Tom : weet niet wat die goed te maken heeft, dus weet niet wat hier schrijven.

Voila , dat is mijn gedacht erover, kun je heel makkelijk in 1 aflevering steken, de ontknopingen zijn toch niet voor vrijdag, is voor het volgende seizoen, zoals altijd.
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 9
x 239

Bericht door Tiboko » wo 09 jun 2021, 15:37

Wordt dus een saaie finale, als we de totaal van de pot gerukte (ongeloofwaardige) kapriolen van zakske even aan ons voorbij laten gaan :lol:

En buiten Jacques zal er uiteindelijk niemand dood gaan, ook al zou ik nog liever hebben dat hij ook een paar irritante bijfiguren mee in zijn graf neemt.
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 65
x 127

Bericht door martha » wo 09 jun 2021, 15:55

Tiboko : had jij de bibber misschien ? :lol: Zo bang van Zakske ? :lol:
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 9
x 239

Bericht door Tiboko » wo 09 jun 2021, 15:56

Blijkbaar ging er iets mis en kan je niet zelf die dingen verwijderen.

Sorry :oops:
Moderator bericht:
Geen probleem hoor! We hebben die bibbers even opgekuist :mrgreen: :thumbup:
1 x

heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 130
x 214

Bericht door heidiw » wo 09 jun 2021, 16:49

vdbemdsa schreef:
wo 09 jun 2021, 15:19
Zwangerschap : die zal nu wel vlot gaan verlopen, 1 kindje kwijt, en ze hebben er een ander verhaal kunnen aan samenbinden met het verlies van het tweede kindje
Misschien is het je ontgaan maar dit is gebaseerd op een echt verhaal, zelfs de namen. De echte Jaan heeft het gehaald, de echte Fien (in de serie de jongen Finn) niet.
0 x

ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 27

Bericht door ThuisStan123 » wo 09 jun 2021, 16:49

Ik hoop (hoewel het inderdaad onwaarschijnlijk lijkt) dat Zakske voor de seizoensfinale afgehandeld zal zijn. Of toch zeker de gijzeling van Judith.

Voor de rest kan ik me eigenlijk niet zo veel spannends indenken, behalve de zeker komende spanning tussen Joren en Stan en hoe de trouw zal ontwikkelen (moest die er al zo snel zijn feitelijk? :denk: )
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 573
x 222

Bericht door ikke » wo 09 jun 2021, 17:09

"Ik kan me niet voorstellen dat Jacques - die amper nog drie stappen kan zetten en intussen ook nog een ontvoerde vrouw in de kelder heeft zitten - nog snel even met die doktersauto tijdens de nacht vlug over en weer zal gaan naar de wijngaard om er een barrel in brand te steken. Als dat zijn plan zou zijn, waarom heeft hij dit dan vorige keer niet gedaan?"
Omdat hij wachtte tot er meer volk in de barrels zouden zijn?!
0 x

catherine
Nog geen rang
x 12
x 12

Bericht door catherine » wo 09 jun 2021, 21:32

De doktersauto van Judith is intussen al elders teruggevonden, met bloedsporen in. Ze vermoeden van Jacques
0 x

Thom
Poster rang 1
Poster rang 1
x 44
x 70

Bericht door Thom » wo 09 jun 2021, 21:48

Eindelijk eens iemand die Tilly op haar egoïstisch en egocentrisch gedrag terecht wees , ook al was het met veel geschreeuw in plaats dat ze met de fluwelen handschoenen werd aangepakt.

Jacquet moet wel een superlichaam hebben dat hij daar nog altijd kan rondlopen met die kogel in zijn bovenrug , zonder enig fatsoenlijke verzorging :eh:
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 294
x 488

Bericht door satine » do 10 jun 2021, 09:00

Ik heb de aflevering van gisteren niet heel aandachtig bekeken - kan iemand mij vertellen hoe het komt dat die doktersauto niet bij het huis van die Mevrouw stond, maar ergens in een bos? Met gsm en al dan nog? Die had Judith toch nog bij haar toen ze Jacques zag?

Verder vond ik het een chaotische aflevering, vooral om de haastig in elkaar geflanste 'vrijgezellen-festiviteiten' in de Withoeve en de bijna-paniek van Nancy hierbij.
0 x

heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 130
x 214

Bericht door heidiw » do 10 jun 2021, 09:53

Wellicht werd de auto van Judith door Jacques verplaatst toen Judith halfbewusteloos in de kelder lag. Maar dat is idd gissen want we hebben het niet gezien.
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 294
x 488

Bericht door satine » do 10 jun 2021, 10:08

Dan is Jacques toch wel Superman.
In de aflevering van vorige week vrijdag zie je hem op een brommer naar het huis van die mevrouw Vandendaele(?) rijden.
Daar is geen bos in de omtrek. Dat huis ligt zowat midden in de velden.
En toch zou Jacques naar een bos(rand) gereden zijn om daar de auto te droppen om dan kreunend en grommend het hele eind terug te strompelen? :-?
0 x

vdbemdsa
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 20

Bericht door vdbemdsa » do 10 jun 2021, 10:45

satine schreef:
do 10 jun 2021, 10:08
In de aflevering van vorige week vrijdag zie je hem op een brommer naar het huis van die mevrouw Vandendaele(?) rijden.
Daar is geen bos in de omtrek. Dat huis ligt zowat midden in de velden.
En toch zou Jacques naar een bos(rand) gereden zijn om daar de auto te droppen om dan kreunend en grommend het hele eind terug te strompelen?
Hm, als ik hier aan mijn voordeur uitga, zie je ook gewoon straat en huizen, gewoon dorpskern zal ik maar zeggen, ga ik echter aan mijn achterkant van het huis staan, heb ik direct een bos achter mij liggen, dus ja, waarom zou dit niet kunnen?
0 x

vdbemdsa
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 20

Bericht door vdbemdsa » do 10 jun 2021, 10:46

heidiw schreef:
wo 09 jun 2021, 16:49
Misschien is het je ontgaan maar dit is gebaseerd op een echt verhaal, zelfs de namen. De echte Jaan heeft het gehaald, de echte Fien (in de serie de jongen Finn) niet.
Inderdaad, daarom ook dat ik wil zeggen, ze zullen nu dat tweede kindje toch ook niet gaan verliezen.
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 857
x 341

Bericht door Christel » do 10 jun 2021, 10:47

satine schreef:
do 10 jun 2021, 10:08
En toch zou Jacques naar een bos(rand) gereden zijn om daar de auto te droppen om dan kreunend en grommend het hele eind terug te strompelen? :-?
Dat is wel wat ze ons willen verkopen, blijkbaar :yup: :crazy: :lol:
vdbemdsa schreef:
do 10 jun 2021, 10:45
Hm, als ik hier aan mijn voordeur uitga, zie je ook gewoon straat en huizen, gewoon dorpskern zal ik maar zeggen, ga ik echter aan mijn achterkant van het huis staan, heb ik direct een bos achter mij liggen, dus ja, waarom zou dit niet kunnen?
Omdat Jacques maar met heel veel moeite de ene voet voor de andere kan zetten, laat staan een eind wandelen? :)
Het is een wonder dat hij überhaupt nog op zijn benen staat met zijn verwonding. Zoals hier al eerder geschreven werd, is dat technisch gezien niet eens mogelijk met de hoeveelheid bloed die hij verloren is en het feit dat de kogel nog in die hevig ontstoken wond zit.
Thom schreef:
wo 09 jun 2021, 21:48
Eindelijk eens iemand die Tilly op haar egoïstisch en egocentrisch gedrag terecht wees , ook al was het met veel geschreeuw in plaats dat ze met de fluwelen handschoenen werd aangepakt.
Ja, precies! Dat werd hoog tijd.
Al zullen er - door het geschreeuw van Stan - misschien toch wel weer excuses voor gemaakt worden, wat ik eigenlijk niet terecht zou vinden, want er is idd geen woord teveel gezegd wat betreft Thilly's egoïsme...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

Plaats reactie