Middag afleveringen

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Middag afleveringen

Bericht door Christel » wo 30 jan 2019, 11:01

apestaart schreef:
kingpietro105 schreef:Klein vraagje zijn ze van plan om thuis nog is volledig te herhalen vanaf seizoen 1 ?
Dat denk ik niet, trouwens wanneer zouden ze dat uitzenden ergens in de voormiddag misschien?
Denk ook niet dat dat gaat gebeuren... :nope:

Maar mocht je ooit die heel oude afleveringen terug willen zien, dan kun je deze vinden op het Youtube kanaal van Daniël Lebbing: https://www.youtube.com/channel/UCt1QKs ... /playlists

Echt een aanrader! :thumbup: :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 » wo 30 jan 2019, 11:44

Christel schreef:
apestaart schreef:
kingpietro105 schreef:Klein vraagje zijn ze van plan om thuis nog is volledig te herhalen vanaf seizoen 1 ?
Dat denk ik niet, trouwens wanneer zouden ze dat uitzenden ergens in de voormiddag misschien?
Denk ook niet dat dat gaat gebeuren... :nope:

Maar mocht je ooit die heel oude afleveringen terug willen zien, dan kun je deze vinden op het Youtube kanaal van Daniël Lebbing: https://www.youtube.com/channel/UCt1QKs ... /playlists

Echt een aanrader! :thumbup: :)
Bedankt ik merk op dat er wel paar afleveringen ontbreken zoals de eerste afleveringen.
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Christel » wo 30 jan 2019, 14:03

Er zullen hier en daar vast wel een paar afleveringen missen, zeker van de eerste seizoenen, maar als je de hoeveelheid ziet die er wél opstaat :shock: Dat uploaden moet echt een monnikenwerk zijn geweest...

Daar kun je wel even mee vooruit, hoor! :mrgreen: En die paar missende afleveringen gaan echt het verschil niet maken als het gaat om het kunnen volgen van de verhaallijnen... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

apestaart
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door apestaart » wo 30 jan 2019, 16:36

Christel schreef:Er zullen hier en daar vast wel een paar afleveringen missen, zeker van de eerste seizoenen, maar als je de hoeveelheid ziet die er wél opstaat :shock: Dat uploaden moet echt een monnikenwerk zijn geweest...

Daar kun je wel even mee vooruit, hoor! :mrgreen: En die paar missende afleveringen gaan echt het verschil niet maken als het gaat om het kunnen volgen van de verhaallijnen... ;)
Ik heb zojuist de allereerste aflevering bekeken.
Ik hoop dat aflevering 65 niet ontbreekt want daar deed Luc Bomans zijn intrede.
0 x

apestaart
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door apestaart » wo 30 jan 2019, 16:37

De aflevering van vanmiddag is niet doorgegaan wegens Villa Politica. :mad:
0 x

apestaart
Poster rang 2
Poster rang 2

Middag afleveringen

Bericht door apestaart » za 16 mar 2019, 17:17

Toon en Adil hebben de nieuwe meubels bij Tom en Judtith geplaatst en content dat zij is, later zal zij diezelfde meubels in stukken zagen. :mrgreen:
0 x

Plaats reactie