is dat al zo lang geleden... ik dacht dat de middagafleveringen bijna 3 seizoenen achter liepen? maar dat van die emmer water is toch niet zo lang geleden???? Of gaat de tijd nu echt zo snel!martha schreef:eergisteren : de fantastische scène van Nancy die een emmer water over het hoofd van marianne kiepert
Ho ja martha! Enige scene!!!martha schreef:eergisteren : de fantastische scène van Nancy die een emmer water over het hoofd van marianne kiepert
Dat is ooit zo geweest. Maar aangezien de middagafleveringen tijdens de zomermaanden wel gewoon doorgaan, lopen deze stelselmatig in op de nieuwe. Er zal nu wel geen drie seizoenen meer tussen zitten.annekeHU schreef:is dat al zo lang geleden... ik dacht dat de middagafleveringen bijna 3 seizoenen achter liepen? maar dat van die emmer water is toch niet zo lang geleden???? Of gaat de tijd nu echt zo snel!martha schreef:eergisteren : de fantastische scène van Nancy die een emmer water over het hoofd van marianne kiepert
Er is natuurlijk ook wielrennen waardoor dat inhalen nog wel meevalt. Momenteel wordt s'middags seizoen 20 uitgezonden en zitten we s'avonds aan seizoen 23.tvx1 schreef:Dat is ooit zo geweest. Maar aangezien de middagafleveringen tijdens de zomermaanden wel gewoon doorgaan, lopen deze stelselmatig in op de nieuwe. Er zal nu wel geen drie seizoenen meer tussen zitten.annekeHU schreef:is dat al zo lang geleden... ik dacht dat de middagafleveringen bijna 3 seizoenen achter liepen? maar dat van die emmer water is toch niet zo lang geleden???? Of gaat de tijd nu echt zo snel!martha schreef:eergisteren : de fantastische scène van Nancy die een emmer water over het hoofd van marianne kiepert
Dat is dus toch nog altijd 3 seizoenen- ik schrik er dus van dat die emmer water al 3 jaar geleden is! De tijd gaat snel!!!!Nickos schreef:Er is natuurlijk ook wielrennen waardoor dat inhalen nog wel meevalt. Momenteel wordt s'middags seizoen 20 uitgezonden en zitten we s'avonds aan seizoen 23.tvx1 schreef:Dat is ooit zo geweest. Maar aangezien de middagafleveringen tijdens de zomermaanden wel gewoon doorgaan, lopen deze stelselmatig in op de nieuwe. Er zal nu wel geen drie seizoenen meer tussen zitten.annekeHU schreef:is dat al zo lang geleden... ik dacht dat de middagafleveringen bijna 3 seizoenen achter liepen? maar dat van die emmer water is toch niet zo lang geleden???? Of gaat de tijd nu echt zo snel!martha schreef:eergisteren : de fantastische scène van Nancy die een emmer water over het hoofd van marianne kiepert
annekeHU schreef:Dat is dus toch nog altijd 3 seizoenen- ik schrik er dus van dat die emmer water al 3 jaar geleden is! De tijd gaat snel!!!!Nickos schreef:Ze zitten daar aan aflevering 3702. Oftewel, al voorbij halfweg seizoen 20. Dat wil dus zeggen dat het dus minder dan 2,5 jaar geleden was. Jou instict dat het er geen drie waren is dus correct.tvx1 schreef:Dat is ooit zo geweest. Maar aangezien de middagafleveringen tijdens de zomermaanden wel gewoon doorgaan, lopen deze stelselmatig in op de nieuwe. Er zal nu wel geen drie seizoenen meer tussen zitten.annekeHU schreef:is dat al zo lang geleden... ik dacht dat de middagafleveringen bijna 3 seizoenen achter liepen? maar dat van die emmer water is toch niet zo lang geleden???? Of gaat de tijd nu echt zo snel!martha schreef:eergisteren : de fantastische scène van Nancy die een emmer water over het hoofd van marianne kiepert
Er is natuurlijk ook wielrennen waardoor dat inhalen nog wel meevalt. Momenteel wordt s'middags seizoen 20 uitgezonden en zitten we s'avonds aan seizoen 23.
Dat denk ik niet, trouwens wanneer zouden ze dat uitzenden ergens in de voormiddag misschien?kingpietro105 schreef:Klein vraagje zijn ze van plan om thuis nog is volledig te herhalen vanaf seizoen 1 ?
Bob is in feite een hypocriet.martha schreef:Het is gedaan tussen Olijfje en Lowieke. Renzo troost Olivia met de woorden "ander, beter" waarop Bobbie (die nog samen is met Jana) uitroept : "Je kunt toch niet zo maar liefdespartners vervangen"Het is een goeie die het zegt
Jana werd gedumpt en zonder boe of ba vervangen door Tamara die nu ook gedumpt wordt en klakkeloos vervangen door Christine. Who's next ?