Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
- Nog geen rang
- x 5
Het is zeker creepy. We zullen jammer genoeg pas in september weten hoe het verder gaat.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2241
- x 189
Ik vond het heel saai en niks spannend .Er zijn in het verleden al zoveel betere finales geweest .
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 969
- x 1392
- Contacteer:
Had ook een beetje dat gevoel. Ik dacht: het blijft maar duren, dat proces en al de bijkomstigheden en het zal weer de laatste 5 minuten spannend worden.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5
- x 646
- x 477
- satine
- Poster rang 5
- x 1418
- x 2149
Ik vroeg mij af hoe Thérèse aan die pyjama kwam - ze lag daar dagen lang in een operatiehemdje en opeens had ze een pyjama met knoopjes aan.
Zo saai was het, dat ik me zoiets begon af te vragen.
Zo saai was het, dat ik me zoiets begon af te vragen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 856
Omdat mijn echtgenote gisteren andere verplichtingen had, heb ik daarstraks nog eens samen met haar gekeken...
De reden dat het zo saai was komt omdat er - buiten die ene achtervolging en de schietpartij - niks actie/beweging was, het leek wel toneel. De rechtbankscènes namen zowat 75/80 procent van de aflevering in beslag en wat daar verteld werd wisten we al een heel seizoen, niks verrassend dus.
Als het - en daar lijkt het op - de jongste dochter was die schoot, dan is ofwel Marianne ofwel Tom (die naast haar stond en er misschien voor sprong) het slachtoffer. Volgend seizoen begint dus weer gegarandeerd op de spoed.
De reden dat het zo saai was komt omdat er - buiten die ene achtervolging en de schietpartij - niks actie/beweging was, het leek wel toneel. De rechtbankscènes namen zowat 75/80 procent van de aflevering in beslag en wat daar verteld werd wisten we al een heel seizoen, niks verrassend dus.
Als het - en daar lijkt het op - de jongste dochter was die schoot, dan is ofwel Marianne ofwel Tom (die naast haar stond en er misschien voor sprong) het slachtoffer. Volgend seizoen begint dus weer gegarandeerd op de spoed.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1418
- x 2149
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 856
Zij riep toch redelijk rustig "bel een ambulance" ?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1418
- x 2149
- satine
- Poster rang 5
- x 1418
- x 2149
Tot hiertoe vind ik het allemaal nogal mak.
Hopelijk brengt de ontdekking van Judith wat leven in de brouwerij.
Dus veel heb ik nog niet te vertellen, alleen dat ik toch wel een beetje schrok van de reactie van Waldek gisteren.
Hij is - ondanks zijn hoge patergehalte - niet altijd de meest fijngevoelige, maar gisteravond vond ik hem ronduit grof.
Zou hij opeens gevoelens hebben voor 'bitch' Karin?
En Lowie en Silke?
Hopelijk brengt de ontdekking van Judith wat leven in de brouwerij.
Dus veel heb ik nog niet te vertellen, alleen dat ik toch wel een beetje schrok van de reactie van Waldek gisteren.
Hij is - ondanks zijn hoge patergehalte - niet altijd de meest fijngevoelige, maar gisteravond vond ik hem ronduit grof.
Zou hij opeens gevoelens hebben voor 'bitch' Karin?
En Lowie en Silke?
2 x
-
- Nog geen rang
- x 35
- x 37
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 969
- x 1392
- Contacteer:
Vond hem ook nogal verraderlijk onbeschoft. Waar kwam dat ineens vandaan? Femke wilde toch alleen maar een vriendelijke vraag stellen. Hoop dat de ontdekking van Judith heel wat in beweging zal zetten en dat er eindelijk geluisterd zal worden naar Eddy. Deed wel deugd om Lowie weer wat enthousiaster te zien qua werk. Maar Silke en hij ...vind ik nogal een giftige combinatie.
En dan heb je nog Tamara en haar telefoontje. Wij weten dat hij nog leeft, maar voor iemand anders zou het toch een flauwe A.I. kunnen zijn.
2 x
-
- Nog geen rang
- x 5
De eerste aflevering van het 30ste seizoen vond ik een beetje tegenvallen, maar de aflevering van gisteren was al weer wat beter. Voornamelijk het einde van gisteren was wel een goede einde van de aflevering. Ik hoop nu wat Judith ontdekt heeft het balletje gaat rollen en dat Abel eindelijk ontmaskerd gaat worden. Enigzins ben ik wel het meest benieuwd hoe het met Britt allemaal gaat aflopen.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 969
- x 1392
- Contacteer:
Vond de ogen van Jasmine met die valse wimpers echt niet te doen! Ook heel raar dat Christine bij het begin van het schooljaar zoveel tijd heeft om plannetjes te smeden en te kokkerellen. Verder: wel heel mooi om te zien hoe Eddy en Femke elkaar vinden in hun ongerustheid voor Brit. Wel minder van Nancy dat ze haar dochter een beetje een schandvlek vindt in haar opvoeding.
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3226
- x 1600
Inderdaad... Ik vond het gedrag van Nancy gisteren een beetje pijnlijk, eerlijk gezegd. Ik kan ergens nog wel begrijpen dat ze wat verongelijkt rondloopt omdat ze zich niet gezien voelt door Britt (we weten allemaal dat Nancy niet de meest volwassen persoon is), maar haar nukkige gedoe terwijl heel de verdere omgeving van Britt zich inmiddels zorgen maakt, vind ik hoe langer hoe meer buiten proportie raken. Waar is haar zorgzame kant naartoe? Ondanks haar kinderachtige gedrag, waren Nancy's bedoelingen altijd goed en was ze op haar eigen manier altijd begaan met haar dochters. Ze heeft er jarenlang alle moeite voor gedaan die ze kon.daffy duck schreef: ↑wo 04 sep 2024, 21:12Wel minder van Nancy dat ze haar dochter een beetje een schandvlek vindt in haar opvoeding.
Om haar nu dan zo te zien bokken, vind ik jammer.
Ik hoop maar dat ze het zich achteraf niet heel erg gaat beklagen allemaal, als ze er achter komt dat de bezorgdheid van de rest van het stel, niet bepaald voor niks is.
Verder heb ik ook echt wel genoten van de toenadering tussen Eddy en Femke.
En ook wel mooi om te zien dat Marianne de zaken op een menselijke manier probeert te bekijken. Ik geloof niet dat alles wat ze voor ogen heeft ook mogelijk is, maar gezien haar leeftijd en de dingen die ze zelf gedaan heeft, vind ik het wel prettig om te zien dat ze eindelijk weer kalm en redelijk reageert.
En dan heb ik nog in een deuk gelegen om de opmerking van Dries die opperde dat Leo misschien wel terug zou bellen
Ik vind het nog steeds een klein mirakel dat dat kleine manneke überhaupt het mobiele nummer van zijn moeder heeft kunnen achterhalen (want het blijft onwaarschijnlijk dat Bob dat in zijn nieuwe burner phone gezet heeft toen hij de kinderen ontvoerde), maar Dries praat erover alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat peuters die nog niet kunnen lezen of schrijven, nummers onthouden en aan het bellen slaan als ze hun moeder missen.
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..