Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Christel
- Poster rang 5
- x 3254
- x 1602
Oh, ik sluit me ook helemaal aan bij de mening over Christine hoor...
Normaal gesproken zou ik daar ook héél ver bij uit de buurt blijven , maar in Thuis vind ik haar over het algemeen geweldig.
En Peter vind ik ook echt beter te hebben zo, met dat half geamuseerde lachje als ze iets zegt wat eigenlijk niet door de beugel kan.
Het geeft hem iets luchtigs en opgeruimds; véél beter dan de verbeten, altijd fronsende man die hij was toen hij bij Femke was, bijvoorbeeld.
Normaal gesproken zou ik daar ook héél ver bij uit de buurt blijven , maar in Thuis vind ik haar over het algemeen geweldig.
En Peter vind ik ook echt beter te hebben zo, met dat half geamuseerde lachje als ze iets zegt wat eigenlijk niet door de beugel kan.
Het geeft hem iets luchtigs en opgeruimds; véél beter dan de verbeten, altijd fronsende man die hij was toen hij bij Femke was, bijvoorbeeld.
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1493
- x 2255
Ja, ik vind ook dat Peter en Christine het beste in elkaar boven halen, fijn om te zien!
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1072
- x 1485
- Contacteer:
kan ook zijn dat het is doordat hij z'n pot brylcrème bij Femke achtergelaten heeft en hij nu heel wat minder strak overkomt met z'n losser haar! Maar gisteren vond ik toch de sexscene tussen Waldek en Karin toch weer totaal overbodig met die slagroom! Karin zou best eens meegaan met Lowieke naar de psychiater, maar om een totaal andere behandeling te krijgen!
Verder: ook ontroerend moment hoe Lowie in de watten werd gelegd voor z'n verjaardag. De juiste therapie die hij nodig heeft: liefde en warmte.
En vraagtekens bij Rosa! Is ze nu toch geïnteresseerd in eenzame Eddy! Of werd ze uitgedaagd doordat ze door hem de deur voor haar neus kreeg??
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 588
- x 494
- satine
- Poster rang 5
- x 1493
- x 2255
Waldek maakte er anders niet zo'n probleem van, had ik de indruk.
Want die was er ook bij, toch?
Want die was er ook bij, toch?
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 884
Dries die zonder waarschuwing 's avonds heel laat of was het al nacht komt binnen sluipen om dat dossiertje op te halen, waar was zijn hoofd ??
Hij is toch op de hoogte waarom Robin daar tijdelijk woont en welke horror die meemaakt. Dus jammer, maar ook deels Dries zijn eigen schuld. Wat was er zo dringend aan dat lijstje met mogelijke huurhuizen, dat het niet tot de volgende ochtend/dag kon wachten...
Redelijk tenenkrommende vertoning, dat feestje dat Nancy had voorbereid voor haar dochter. Hoe vaak heeft Britt haar niet gevraagd haar niet meer als een kind te behandelen en niemand (Femke, Dieter...) die het aandurft dit plan uit haar hoofd te praten? Sluw van Abel, hij heeft zijn prooi nu precies waar hij haar hebben wil
Wat Lowie betreft. Een paar dagen geleden bijna op de vuist met zijn nonkel en na één intake gesprek bij de psycholoog is zijn coke-verslaving zo goed als weg of toch minstens onder controle. Zooo rustig als hij daar zat gisteren. Sorry - I don't buy it, zo onrealistisch alweer.
Hij is toch op de hoogte waarom Robin daar tijdelijk woont en welke horror die meemaakt. Dus jammer, maar ook deels Dries zijn eigen schuld. Wat was er zo dringend aan dat lijstje met mogelijke huurhuizen, dat het niet tot de volgende ochtend/dag kon wachten...
Redelijk tenenkrommende vertoning, dat feestje dat Nancy had voorbereid voor haar dochter. Hoe vaak heeft Britt haar niet gevraagd haar niet meer als een kind te behandelen en niemand (Femke, Dieter...) die het aandurft dit plan uit haar hoofd te praten? Sluw van Abel, hij heeft zijn prooi nu precies waar hij haar hebben wil
Wat Lowie betreft. Een paar dagen geleden bijna op de vuist met zijn nonkel en na één intake gesprek bij de psycholoog is zijn coke-verslaving zo goed als weg of toch minstens onder controle. Zooo rustig als hij daar zat gisteren. Sorry - I don't buy it, zo onrealistisch alweer.
1 x
-
- Poster rang 5
- x 2251
- x 189
En een totaal verkeerd beeld voor mensen die verslaafd zijn : waarom opgeven nu , t' kan toch zo gemakkelijk ...
0 x
- taaigetje
- Nog geen rang
- x 10
- x 30
ik heb vrijdag maar een stukje meegekeken met m'n hubby en dat was weer genoeg. een brandstichter die heel rustig op het gemakje de boel ondergiet, zoals je de bloemetjes giet. en dat in het zicht van de camera en terwijl er duidelijk iemand thuis is die allang de politie kan gebeld hebben, hmm...
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 884
Wat ook een beetje raar was, de slechteriken (Gregory & co dus) weten die camera's hangen, maar lopen dan toch in beeld om op het terras wat benzine of iets dergelijks te gieten, alsof tegels/muurstenen zouden branden. Een raam inslaan en een brandbom binnen gooien zou efficiënter en minder omslachtig zijn. Was dus wellicht weer zo'n jong gastje als bij de varkenskop, enkel met de bedoeling om angst aan te jagen
0 x
- taaigetje
- Nog geen rang
- x 10
- x 30
tja, het leunt natuurlijk ook weer een beetje aan bij de realiteit van vandaag. hier rond Antwerpen is het zowat dagelijkse kost tegenwoordig. jonge gastjes die ze 100 Euro in hun pollen duwen om even van over de grens te komen om een bommeke tegen een voordeur te smijten, wat brand te stichten, of ander leuks. soms dan ook nog bij een verkeerd adres. om schrik aan te jagen...en de opdrachtgevers blijven buiten schot.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 102
dan inderdaad niet goed gekeken, want Marianne had ondertussen politie gebeld, die zijn zelfs vertrokken bij Karin thuis ivm de melding dat er verdachte beelden op camera stondentaaigetje schreef: ↑ma 03 jun 2024, 02:59ik heb vrijdag maar een stukje meegekeken met m'n hubby en dat was weer genoeg. een brandstichter die heel rustig op het gemakje de boel ondergiet, zoals je de bloemetjes giet. en dat in het zicht van de camera en terwijl er duidelijk iemand thuis is die allang de politie kan gebeld hebben, hmm...
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 102
We weten niet of hij daarvoor langskwam, Karin veronderstelde dat dit de reden was.Tiboko schreef: ↑za 01 jun 2024, 11:41Hij is toch op de hoogte waarom Robin daar tijdelijk woont en welke horror die meemaakt. Dus jammer, maar ook deels Dries zijn eigen schuld. Wat was er zo dringend aan dat lijstje met mogelijke huurhuizen, dat het niet tot de volgende ochtend/dag kon wachten...
0 x
- taaigetje
- Nog geen rang
- x 10
- x 30
Dat bedoelde ik dus...dat het onlogisch is dat die daar zo heel rustig bijna in slowmotion aan het gieten is
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 739
- x 509
Verwarrend Wat was dat met Thérèse ?
Duidelijk dat men aan het toewerken is naar de finale.
Duidelijk dat men aan het toewerken is naar de finale.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 739
- x 509