Viv kon het dan blijkbaar toch niet laten om achter de rug van Emma aan Lowie te vragen of alles OK was?
Fijn dat Peter en Frank 1 front vormen om Lowie in het oog te houden en hem te helpen indien nodig, ook al zal die niet snel hulp aanvaarden vrees ik.
Vince als ploegbaas - kan die man dan misschien eens een cursusje anger-management volgen, of zijn beide voetjes stevig op de grond zetten en zich wat evenwichtiger gedragen?
Je zal maar zo iemand als baas hebben. Dat Femke er in trapt is haar eigen keuze, maar de werknemers hebben geen keuze hier.
Judith en Tom: waar waren de violen?
Mensenlief, die twee passen langs geen kanten bij elkaar - benieuwd hoe lang dit weeral gaat duren.
Tom, de brulboei - waar ik hem pas nog een pluimpje wou geven voor zijn redelijke aanpak van Robin, was het gisteren weer prijs.
Zijn zoon is slachtoffer, niks meer??? Hij is een minderjarige dealer, Tom!!! Maar omdat hij dat na een aantal weken heeft toegegeven omdat hij echt geen andere uitweg zag, verdient hij bijna een standbeeld?
Niet dat ik niet met Robin te doen heb, die jongen zocht gewoon aansluiting en vriendschap, wou ergens bij horen omdat het thuis een warboel was zonder aandacht voor hem - maar hij is toch ook wel oud en wijs genoeg om te weten dat dit niet verstandig was.
Thily zou niet doorhebben dat er in haar café zo goed als dagelijks gedeald wordt? Ze gebruikte vroeger zelf, dan moet ze toch IETS merken.
En 'dappere strijder' Sam, die na een paar weken in een klas eventjes - zonder enig overleg met directie, leerlingbegeleiding of zelfs maar andere leerkrachten - in het privéleven van 1 van haar leerlingen gaat poken. Not done, Sam!
En vies ventje Abel... hopelijk komt er snel iemand achter zijn bedoelingen, want Britt is te verliefd en te naïef.
Ik hoop eigenlijk dat het dan Eddy is, en niet makkelijk-omver-te-praten Nancy
En nooit gedacht dat ik het ooit hardop zou zeggen, maar ook een pluimpje voor Waldek, voor het opvangen van Adil. En omdat hij de situatie van Adil ook probeert te relativeren.
Ergens heeft hij wel gelijk: Jaan had een veel slechtere 'pluspapa' kunnen treffen dan Peter.