Ene Yvonne Coldeweijer. Zo een type dat met de halve wereld rechtszaken lopen heeft wegens haar vals geroddel.
OPEN BRIEF tav heren/dames scenaristen....
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
- Poster rang 5
- x 555
- x 687
0 x
-
- Poster rang 5
- x 555
- x 687
Sta mij dan toe te zeggen dat dat niet zo'n slimme beslissing was

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 906
- x 1344
Hij heeft toch niks verkeerd gedaan?
Omdat hij in een relatie zit, mag hij toch nog wel backstage met een vrouw praten of een andere vrouw uitnodigen om eens iets te gaan drinken?
Dit is 2023...
Omdat hij in een relatie zit, mag hij toch nog wel backstage met een vrouw praten of een andere vrouw uitnodigen om eens iets te gaan drinken?
Dit is 2023...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 555
- x 687
Maar dan wel putten in de grond klagen over de schrijfsels in de boekskes hé. Ik heb het eigenlijk daarover
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 2171
- x 995
Tsja...als het daarover gaat...

Dat geldt voor Yvonne Coldeweijer net zo goed eigenlijk: ze wordt aangeklaagd door mensen die zelf geen genoeg krijgen van de camera en die haar in sommige gevallen zelfs eerst wel eens "ingezet" hebben om voor wat extra publiciteit te zorgen, maar op het moment dat die publiciteit niet positief is, worden ze ineens boos.
Ik vind het een verschrikkelijke dame, laat ik dat voorop stellen (alleen al de goedkope manier waarop ze zit te kwijlen over haar roddels en spionnen

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
- x 1
Ik vind dat we ondanks alle onnauwkeurigheden en inconsistenties, enorm dankbaar moeten zijn aan de schrijvers en regisseur voor hun enorme inzet. Het lijkt alsof er al zoveel jaren zijn verstreken, maar ik kijk nog steeds met veel plezier naar nieuwe afleveringen!
1 x
-
- Nog geen rang
- x 2
Ik ben gestopt met kijken.
Mijn leven is veranderd. Geen frustratie, geen ergernis meer.
Ik hoop dat de nieuwe scenaristen iets kunnen betekenen. En bijgevolg (hopelijk) de nieuwe acteurs.
Mijn leven is veranderd. Geen frustratie, geen ergernis meer.
Ik hoop dat de nieuwe scenaristen iets kunnen betekenen. En bijgevolg (hopelijk) de nieuwe acteurs.
Laatst gewijzigd door Bemay op zo 28 mei 2023, 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 167
- x 274
Beste scenaristen
Hebben we nu niet genoeg bloed gezien dit seizoen
Ik kan de tel niet meer bijhouden over hoeveel doden er dit seizoen gevallen zijn, en dan nog de manier hoe het in beeld gebracht wordt. Als dit het elan gaat zijn voor komende jaren meer geweld, meer (zinloos) drama, dan ga ik toch op een keertje af moeten haken. Ik kan me niet meer herinneren wanneer het nog echt ontspannen is om te kijken. Of wel zijn er rechtzaken die volop uitgesmeerd worden of wel is er een dode te betreuren. Graag een toontje minder, en meer ontspanning!
Hebben we nu niet genoeg bloed gezien dit seizoen

0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 109
Ja, op den duur zal Thuis evolueren van een soap serie naar een thriller serie.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 2171
- x 995
Beste scenaristen,
Als jullie meer spanning en sensatie willen brengen in een dagelijkse soap, zou het dan niet mogelijk zijn om dat in elk geval op een iets realistischere manier te doen?
Als we niet met deprimerende vooroordelen uit de jaren stillekes om de oren geslagen worden, dan worden de feiten en voorvallen wel op zo'n rare manier aan elkaar geplakt dat het bijna zoeken is naar iets wat klopt of logisch is tussen de plotholes en flauwekul door.
Met alle respect, maar er is meer voor nodig om de aandacht vast te houden dan alleen wat plassen bloed en de zoveelste rechtszaak. De weg daar naartoe mag op z'n minst een beetje fatsoenlijk geschreven worden, zonder allerlei rare en onlogische bokkensprongen.
Als jullie meer spanning en sensatie willen brengen in een dagelijkse soap, zou het dan niet mogelijk zijn om dat in elk geval op een iets realistischere manier te doen?

Als we niet met deprimerende vooroordelen uit de jaren stillekes om de oren geslagen worden, dan worden de feiten en voorvallen wel op zo'n rare manier aan elkaar geplakt dat het bijna zoeken is naar iets wat klopt of logisch is tussen de plotholes en flauwekul door.
Met alle respect, maar er is meer voor nodig om de aandacht vast te houden dan alleen wat plassen bloed en de zoveelste rechtszaak. De weg daar naartoe mag op z'n minst een beetje fatsoenlijk geschreven worden, zonder allerlei rare en onlogische bokkensprongen.
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..