Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 383
x 456

Bericht door heidiw » wo 16 nov 2022, 18:50

apestaart schreef:
wo 16 nov 2022, 09:46
Dan vraag ik mij af hoe hij dat allemaal zal betalen, hij zal mogen een aanvraag indienen voor een pro deo advocaat.
Het kantoor van Tom kan toch ook pro deo zaken aannemen? Het is volgens mij nog nooit gezegd dat ze dat nooit doen.
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 25
x 495

Bericht door Tiboko » do 17 nov 2022, 23:15

De manier waarop Frank Pips liet ontsnappen :)

Opa zeur is natuurlijk niet van de snelsten, maar met die leiband zie ik dat hondje toch niet ver geraken. Elke voorbijganger ziet toch dat Pips is weggelopen en zal hem toch proberen tegen te houden?

Verder had ik niet echt de indruk dat Vicky enthousiast met Peter mee kuste :nope:

ik hoop van niet, maar ik vrees dat ze een Waldekske gaat doen. Met de ene aanpappen, terwijl ze eigenlijk de andere wil.
0 x

heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 383
x 456

Bericht door heidiw » vr 18 nov 2022, 21:31

Dat ik toch niet graag aan die tafel in de "vergaderzaal" zou zitten koffie drinken bij Advocaten Dedecker :whistle:
2 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 636
x 925

Bericht door satine » vr 18 nov 2022, 21:37

:lol: :lol: :lol:
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 492
x 665
Contacteer:

Bericht door daffy duck » vr 18 nov 2022, 23:19

Zeemzoeterige Waldek was al even erg Zihame rond z'n vinger aan het draaien, zoals hij m't z'n twee andere dames doet!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 636
x 925

Bericht door satine » za 19 nov 2022, 13:03

Een pluim voor Veerle, omdat ze - als enige - het aandurft om Frank op zijn plaats te zetten.
En een dikke lap voor Frank, niet alleen voor zijn boertig gedoe, maar ook omdat hij probeert de 'ontsnapping' van Pips in de nek van Simonne te draaien.
Hij was op dat moment niet aan het bellen met haar. Hij bond gelukkig wel in toen zij hem tegensprak.
Wat Simonne nog in dat huwelijk ziet buiten gewoonte, is mij hoe langer hoe meer een raadsel.

En dat onderdanige gedoe van Rosa en Viv voor schijnheilige Waldek :roll:
Van Viv kan ik het nog ergens begrijpen, zij wil iets terugdoen voor het feit dat ze daar mag wonen, maar Rosa?
Alstublieft zeg! Een beetje meer zelfrespect zou wel mogen - verliefd of niet.
Zo jammer dat ze niet ziet hoe ze gebruikt wordt.

Ik moest wel lachen met de scène bij ACE, toen het filmpje van Dieter bekeken werd.
En hoe Eddy en Joren hun uiterste best deden om hun gezicht in de plooi te houden. :D

En Ilias die denkt stinkend rijk te worden door een paar fietsen op te knappen en te verkopen.
Zonder stockageruimte, zonder gereedschap...
Goed bezig! :nope:
2 x

catherine
Nog geen rang
x 23
x 39

Bericht door catherine » za 19 nov 2022, 13:15

Was dat gisteren nu de eerste keer dat Peter en Vicky hét gedaan hebben? :denk:
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 636
x 925

Bericht door satine » za 19 nov 2022, 13:21

Ik denk het wel - want 'de kinderen mogen het nog niet weten', terwijl die hun uiterste best doen om hen te koppelen. ;)
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 25
x 495

Bericht door Tiboko » za 19 nov 2022, 13:30

Weet niet of het voor Peter's liefdesleven een slimme zet was om in Sam's huis te gaan wonen. Omdat iedereen daar via dezelfde ingang binnen komt en er met Veerle, Frank en Tim of Sam (met hun shiften) altijd wel iemand thuis is, heeft die man in feite nul procent privacy...
0 x

apestaart
Poster rang 3
Poster rang 3
x 88

Bericht door apestaart » zo 20 nov 2022, 22:54

satine schreef:
za 19 nov 2022, 13:03
En Ilias die denkt stinkend rijk te worden door een paar fietsen op te knappen en te verkopen.
Zonder stockageruimte, zonder gereedschap...
Goed bezig!
Ik vrees dat hij zijn broek gaat aan scheuren en dat is nog zacht uitgedrukt. :thumbdown:
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 636
x 925

Bericht door satine » wo 23 nov 2022, 13:01

Mooie scène gisteren tussen Joren en Sam.
Als je diep genoeg graaft, blijkt die vrouw toch wel ergens een warm hart te hebben, soms.
Ook mooi hoe Karin troost vond in het feit dat Kobe gelukkig was toen het ongeluk gebeurde...

En wat lappen voor Thilly - de afspraak was 'niet meer dan 1 one night stand' en 'niet te dicht bij huis'.
Ook al kent Harry Vince alleen van 'horen zeggen' (denk ik, hebben ze elkaar al ontmoet eigenlijk?) was ook 'niet iemand die ze allebei kennen, 1 van de voorwaarden.
En als Vince bij Stevenson blijft werken, zullen ze elkaar echt nog wel tegen het lijf lopen vroeg of laat.
Dat Harry het pikte dat ze haar prooi mee naar huis had genomen, vond ik al apart, maar dit is tegen de gemaakte afspraken.
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 492
x 665
Contacteer:

Bericht door daffy duck » vr 25 nov 2022, 11:51

Heb toch even de oren moeten sluiten bij het concert van de superfliks! :crazy: Niet aan te horen! Er zal toch eens iemand moeten ingrijpen daar, voor ze hoogheidswaanzin krijgen en denken dat hun muziek futuristisch en uniek is.
Verder was er toch wel enige ontdooiing in de relatie Frank- Dirk.
en het zou misschien ook nuttig zijn om Zihame in te lichten over de lichtelijk bizarre verhouding Tilly- Harry! :violin:
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 216
x 256

Bericht door martha » vr 25 nov 2022, 14:58

Ik had het een beetje verwacht tijdens deze twee weken voetbalcircus : een aflevering waar ik me bijna niets meer van herinner :mrgreen: Champetters die denken alternatieve muziek te maken, ketnet deed zijn intrede met Febe en Yasmine (leuk voor ouders met kleine kinderen) nog wat geneuzel over de match van de rode duivels (ik heb de indruk dat de scènes daaromtrent vlug vlug in het opname programma werden ingelast want ik weet niet wanneer de loting van de matchen was :oops: ) wat voor en nabespreking tussen marianne, veerle en dirk over het voorlezen in de klas enz :whistle:

@ Christel : je mist niet zo veel momenteel :mrgreen: En binnen 14 dagen is Thuis terug op het oude uur (20u10)
1 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 636
x 925

Bericht door satine » za 26 nov 2022, 09:09

Ik had wel te doen met Zihame, wat ze zei was waar.
Haar vader en zijn vriendin hebben een open relatie en haar moeder heeft een relatie met iemand die nog bij zijn ex woont.
Wat ze niet zei, maar ook waar is, is dat haar stiefvader gedumpt werd nadat haar moeder een nieuwe relatie begon en dat die man een stalker is en in de gevangenis zit.
Een puber zou voor minder in de war geraken.

Gelachen met Viv, die de 'sound of the Intervention' muzikale diarree vond.
En dat er niemand bij 'die sound' past.

Mooi van Vicky dat ze niet wil dat Febe beïnvloed wordt in haar keuze in verband met haar papa, maar dat ze het kind in het gedacht laat dat de keuze volledig bij Febe ligt, blijf ik vreemd vinden.
Dat deze beslissing bij de rechter ligt, moet Peter haar toch al verteld hebben?

Blijkbaar heb ik gemist dat alle voorwaarden in verband met de open relatie overboord gegooid zijn. Ik dacht dat het alleen over 'alleen op woensdag' ging.
Maar ik had wel een beetje de indruk dat dit een eenzijdige beslissing van Thilly was, want ook Harry leek hier niet veel van te weten, ook al beweerde Thilly dat het zijn idee was.
Ze heeft mijn sympathie al een tijd niet meer, maar het wordt hoe langer hoe moeilijker om haar bezig te zien en te horen.
Het is altijd 'de schuld van een ander' - en die jonge mensen moeten maar zo moeilijk niet doen en Harry moet het niet groter maken dan het is.
Ze kan beter eens zien wat ze zelf doet. En zich eens afvragen hoe zij zich zou voelen als Harry meer dan 1 keer de koffer zou induiken met iemand die gekend is in het Thuisdorp.
Ze is er een puinhoop van aan het maken, misschien kan ze binnenkort nog eens gaan lopen - ik zou haar niet missen.

En zei Christine echt 'Jaantje die mijn aandacht vraagt, Adilleke dat mijn aandacht vraagt,...' toen ze aan het opsommen was hoe druk ze het had? :D
Ik had wel te doen met Viv - soms zou die toch wel beter wat meer haar op haar tanden hebben. Hoe Christine van haar profiteert is echt niet meer normaal. :nope:

Ik vraag mij af hoelang Rosa haar komedie nog gaat volhouden. Die driehoeksverhouding is echt misselijk makend.
En dat overdreven zeemzoete gedoe van Waldek en 'zijn dokter' er dan nog bij - bweurk!!!

Ook grapppig: het gesprek tussen Rosa en Angèle en hoe de laatste probeerde zich daar uit te klappen.
En dan 'Maar ik zal nen andere voor u zoeken, zenne'...
En Rosa: 'Maar nee schatteke, laat maar'. :D
2 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 323
x 302

Bericht door jessie V. » za 26 nov 2022, 09:53

Hoe Zihame haar vader een kruisverhoor af nam vond ik prachtig.
Tilly mag van mij morgen een ticket kopen naar "heel ver weg" vliegen.
Rosa maakt zichzelf ongelofelijk belachelijk.
Maar waarom gaat Harry verhaal halen bij Vince? Als je met je lief die afspraak maakt moet je niet gaan mekkeren bij de man die zij uitkiest.
0 x

Plaats reactie