jessie V. schreef: ↑za 25 jun 2022, 09:56
Die flits van dat kind in die auto was volgens mij wel een ontvoering hoewel ik het kind niet herkende. Maar waarom werd dat anders getoond?
Dat kindje was Hannah, want die was ook op het feestje als Hannah - door de wetgeving in België mogen minderjarigen maar een beperkt aantal uren of dagen werken per jaar.
Dus de tijd van de 'andere Hannah' was misschien op, of ze kon er niet bij zijn op het moment van de opname?
En ik denk ook wel dat Hannah ontvoerd werd op vraag van Chris, want hij was degene die de ijskar besteld had.
Jules Larocca schreef: ↑za 25 jun 2022, 10:01
Snap niet waarom Kobe achteraan ging zitten, en hij heel duidelijk zijn gordel omdeed.
Waarom moet hij het ongeval overleven als hij toch reeds uit de reeks verdwenen was ?
Hij ging achterin zitten om rustig in zijn boek te kunnen kijken.
Ook met een gordel om kan je zwaar gekwetst worden in een ongeval, of overlijden.
En het was blijkbaar nog niet zeker dat hij wel uit de reeks zou verdwijnen.
Dat zal van de rest van het verhaal afhangen, denk ik.
Dat Lowie weer een geweldig plan heeft, verwondert mij niks. Die jongen denkt echt zelden na.
Maar ik wens hem veel succes met het vinden van een eicel en een draagmoeder. En hopelijk wordt de wet voor hem aangepast, want momenteel is er geen enkel wettelijk kader voor draagmoederschap. Dus hij kan even goed opnieuw met lege handen achterblijven.
Dat hij het aan Tamara nog maar DURFDE te vragen, is inderdaad van de zotte.