Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
apestaart
Poster rang 3
Poster rang 3
x 72

Bericht door apestaart » za 07 mei 2022, 09:37

Simonne heeft aan Frank verteld over haar kortstondige romance met Dirk en zoals te verwachten nam Frank dat zeer slecht op, Sam had haar nochtans er voor verwittigd dat zij hem daarmee gaat kwetsen.
Allee, we mogen weer eens aan een zoveelste huwelijkscrisis verwachten. :thumbdown:
Wat Kobe betreft: zijn ALS ziekte begint langzamerhand door te breken en nu zijn Femke, Rosa en Peter er van op de hoogte maar vooral Rosa heeft het er moeilijk mee, zij is vooral bang om dat nog eens mee te maken eerst met Steven en nu met Kobe. :hand:
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 22
x 414

Bericht door Tiboko » za 07 mei 2022, 11:49

Een halve aflevering "promotie" voor het boek van Marianne, terwijl er zoveel interessants speelt op dit moment? Jammer wel. In ieder geval is het boeiend hoe de plot rond "corrupte" flik Tim en drugsdealer Chris zich zal ontwikkelen.

En of Kobe nog wel in staat zal zijn om binnen een paar weken al die gasten op Tamara's trouw van eten te voorzien. De scheve schaats van Simonne (als je dat zo mag noemen, want er is niks gebeurd) levert weer de typische Frank-attitude (ik kan anderen niet vergeven wat ze zelf van mij moeten vergeven) op = hij heeft weer veel tijd nodig om dit te verwerken.

Hopelijk voor de serie kent het nu eens een minder voorspelbare verloop en krijgt Dirk minstens de kans om te proberen Simonne voor zich te winnen...
0 x

johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 59

Bericht door johan1969 » ma 09 mei 2022, 09:03

Tim zit nu natuurlijk in n moeilijk parket omdat hij iets moet ondernemen tegen Chris maar het eigenlijk niet kan ... Wat Harry vertelde, wist hij natuurlijk al.

De ontvoering van Bob, was dat nu een grap of echt ?
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 22
x 414

Bericht door Tiboko » ma 09 mei 2022, 10:38

johan1969 schreef:
ma 09 mei 2022, 09:03
De ontvoering van Bob, was dat nu een grap of echt ?
De vrijgezellen van Lowie - behoorlijk voorspelbaar.
0 x

johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 59

Bericht door johan1969 » ma 09 mei 2022, 10:52

Tamara lachte zo eens, wschl wist ze er wel van.
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 480
x 658

Bericht door satine » di 10 mei 2022, 13:15

Er valt weinig te vertellen over de aflevering van gisteren.
Voorspelbare, boertige Frank. Angèle die weer haar neus overal moet insteken en nu kan gaan stoken doordat ze de naam Dirk heeft horen vallen.
Halve aflevering beeldvulling door de vrijgezelle van Bob, waar Lowie weer baasje mag spelen.
Overdreven stroperig gedoe tussen Tim en zijn dochter.
Het enige wat me enigszins geraakt heeft is de reactie van Karin aan het einde van de aflevering, maar dat is dan veel meer de verdienste van de actrice, dan van de verhaallijn.
Hopelijk is de aflevering vanavond interessanter.
0 x

catherine
Nog geen rang
x 17
x 26

Bericht door catherine » di 10 mei 2022, 21:06

Een spannendere Mol-finale dan de echte! En dan Peppie en Kokkie op het laatst maakte het helemaal compleet :lol:

Tim is nu helemaal over de schreef aan het gaan en heeft zijn vingers totaal verbrand :doh:
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 424
x 542
Contacteer:

Bericht door daffy duck » di 10 mei 2022, 22:58

Heb Kobe weer een honderdvijftigtal keren aan z'n hand zien wrijven alsof er toch heel wat moois aan het bloeien is tussen z'n vingers en z'n handpalm. Helpt om de diagnose onmiddellijk te stellen, zonder zelfs een dokter te zien! :crazy: maar is toch nog niet de straffe toer die we voorheen mochten meemaken: iemand die zogezegd omver gereden is en waar Peppie en Kokkie zelfs de plaats van het delict niet nagaan met de getuigenis van Joren. Thuis brengt ons tegenwoordig zoveel verder dan de werkelijkheid. :wtf: zullen we in de finale al deze onwerkelijkheid onthult zien Zeer de vraag! :denk:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 22
x 414

Bericht door Tiboko » wo 11 mei 2022, 08:51

Tim begeeft zich steeds meer op glad ijs. Ik denk dat het niet lang meer zal duren of hij wordt betrapt. En Kobe. Er wordt teveel de nadruk gelegd op het feit dat hij niet naar de dokter is geweest. Zou me niet verbazen wanneer straks blijkt dat het helemaal iets anders is. Lowie tenslotte. Inbreken in een leegstaand pand voor dit vrijgezellen avontuur? Dat wordt een gepeperde rekening...
1 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 480
x 658

Bericht door satine » do 12 mei 2022, 10:09

Vreemd toch hoe groot dat doktershuis is.
Er zijn dus blijkbaar 5 slaapkamers: 1 voor Sam en Tim, 1 voor Joren, 1 voor Hannah, 1 voor Simonne en Frank en een logeerkamer.
En als ik het goed begrijp zijn er in het appartement ook 3 slaapkamers, of waren dat er maar 2 en moeten Yasmine en Vic een kamer delen?

En Christine die het tegen Adil heeft over zijn 'apenstreken'. Is dat wel woke? :denk: ;) :D
0 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 263
x 235

Bericht door jessie V. » do 12 mei 2022, 10:20

Simonne maakt het allemaal steeds erger door haar "uitleg" en haar gejammer.Hoe harder ze jammert hoe harder hij zich heerlijk rond wentelt in het onrecht dat hem is aangedaan.
Over gejammer gesproken Eddie moet ook eens ophouden daarmee. Jammeren thuis, jammeren op zijn werk.
Misschien heb ik het mis, maar ik denk dat er een val wordt gezet voor Chris.
1 x

Julia56
Nog geen rang
x 2
x 1

Bericht door Julia56 » do 12 mei 2022, 12:40

Benieuwd naar de seizoensfinale. Misschien wel wat wijzigingen in de cast:
Tim het gevang in
Frank die het aftrapt na bedrog Simonne
Hopen dat Tamara en Bob het ook aftrappen op huwelijksreis.

Wat denken jullie?
0 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 263
x 235

Bericht door jessie V. » do 12 mei 2022, 14:10

Voor mij hoeft niemand het af te trappen. Of ze nou deugen of niet.
1 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1411
x 520

Bericht door Christel » vr 13 mei 2022, 12:22

Gisteren weer eens gekeken, en ik moet zeggen dat ik best genoten heb van de aflevering, eigenlijk. :yup:
Er gebeurde niet veel, maar daardoor ook niet veel ergerlijke dingen, en wat ik wel heel positief vond was dat iedereen vrij leuk met elkaar omging. Zo heb ik echt wel genoten van de scène met Marianne, Karin en Nancy, ook al vind ik dat principe van "de prins van Liechtenstein" echt te belachelijk voor woorden en snap ik bovendien nog altijd niet waarom Nancy zo blijft graven in andermans leven altijd. Maar de vlakke opmerkingen van Karin (en het feit dat Marianne daardoor wel gewoon toegaf wie die geheimzinnige lover was - iets wat Nancy met haar viskunsten maar niet voor elkaar kreeg), en het vervolgens soort van samenspannen van Karin en Nancy, maakten het toch het kijken waard.
Verdienste van de actrices, zoals zo vaak in Thuis.
Verder heb ik ook echt wel gelachen met de opgeruimde en "to the point"-houding van Angèle, toen ze het over Frank had. Fijn om haar weer eens zo te zien, in tegenstelling tot de domme, zagende en verongelijkte zeurpiet van de laatste maanden. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 480
x 658

Bericht door satine » wo 18 mei 2022, 08:10

Ik zie het misschien verkeerd, maar ik had het gisteren toch wat moeilijk met het feit dat de 'actie' van Yasmine en Hannah op deze manier weggelachen werd.
Hun ouders waren zelfs trots.
Vic wordt gepest en dan wordt 'de pester' door de meisjes tegen de grond gewerkt... :eh:
Als het de tijd van het jaar is, dan zetten we allemaal wel 4 stippen op onze hand en maken we een liedje tegen pesten.
Maar dit zou dan volgens de scenarioschrijvers DE manier zijn om pesten aan te pakken?

Het kan aan mij liggen, maar dit vond ik niet het juiste signaal.

Sam (en ook wel Peter) vonden dat de directrice overdreef, ik vond dat niet.
Binnenkort gaan we het ook nog normaal vinden dat de ouders in Thuis naar de schoolpoort trekken om leerlingen wat lappen te geven, zoals in Herzele?
2 x

Plaats reactie