Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
catherine
Nog geen rang
x 17
x 26

Bericht door catherine » vr 14 jan 2022, 10:54

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/01/1 ... schrijven/

Er wordt uitleg gegeven hoe het zit met het kraslot van thuis.
0 x

Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny » vr 14 jan 2022, 11:21

daffy duck schreef:
do 13 jan 2022, 17:45
deze morgen in de Inspecteur (radio2) gehoord als ze de code nog kunnen scannen, dat het lotje nog geldig is
Dat klopt inderdaad, maar in de link die Catherine hier postte, staat ook dat minstens de helft van het kraslot nog intact moet zijn.
En dat was niet het geval, dacht ik. Het was inderdaad eerder een 'confettilook'. :mrgreen:
0 x

Thuister
Nog geen rang
x 2
x 1

Bericht door Thuister » vr 14 jan 2022, 15:38

Het is allemaal gerelateerd aan corona, maar vaak heb ik het gevoel 'allé pakt elkaar eens vast' 'geef elkaar een zoen'. Bv. toen Adil vertrok naar zijn werk en Christine terug naar het centrum moest en ze elkaar dus voor de rest van de dag/nacht niet meer zouden zien.
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 22
x 414

Bericht door Tiboko » za 15 jan 2022, 00:14

Een beetje vreemde scène vanavond. Slijmbal Robrecht denkt dat Silke koud heeft en haalt van de achterbank van zijn auto de sweater van zijn studentenclub. Was niet helemaal duidelijk, maar die sweater had een logo dat verdacht veel lijkt op het logo waar Tim & Dieter naar op zoek zijn.

Chris spitst telkens heel hard de oren als het over Zihame's accident gaat. In ieder geval te vaak om nog toeval te zijn...

Angèle blijft maar doorzagen over dat lotje. Misschien moet Sam haar maar de stand van haar rekening tonen. En wat Eddy bezielt? Waarom deelt hij zijn grootste geheim met jaloerse roddeltante Angèle? Dit kan alleen maar slecht aflopen.
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 424
x 542
Contacteer:

Bericht door daffy duck » za 15 jan 2022, 08:40

Tiboko schreef:
za 15 jan 2022, 00:14
Chris spitst telkens heel hard de oren als het over Zihame's accident gaat.
Ja en Chris en Angèle aan de toog in Bar MADAM= dodelijk qua info!
Tiboko schreef:
die sweater had een logo dat verdacht veel lijkt op het logo waar Tim & Dieter naar op zoek zijn.
Zou weleens kunnen dat logo zijn! Benieuwd hoe ze dit gaan verder uitspinnen!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny » za 15 jan 2022, 10:19

Tiboko schreef:
. Slijmbal Robrecht denkt dat Silke koud heeft en haalt van de achterbank van zijn auto de sweater van zijn studentenclub. Was niet helemaal duidelijk, maar die sweater had een logo dat verdacht veel lijkt op het logo waar Tim & Dieter naar op zoek zijn.
Dat was inderdaad wel raar - tel daarbij dat hij blijkbaar niet de hele avond op het galabal was, omdat hij al dan niet zogezegd een ziek geworden vriend naar zijn kot moest brengen.
Zou deze ideale schoonzoon dan toch een gaybasher zijn, of worden we op een verkeerd spoor gezet en is het allemaal te toevallig en voor de hand liggend?

Een Viv is overtijd - ik ben geen vrouw, maar als je geen kinderen wil en je maakt je zorgen dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn, haal je dan niet een test?
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 424
x 542
Contacteer:

Bericht door daffy duck » za 15 jan 2022, 11:05

Johnny schreef:
za 15 jan 2022, 10:19
haal je dan niet een test?
Eerst natuurlijk zien, om in Viv normen te denken, dat het een natuurvriendelijke is. :mrgreen: Misschien liggen er ergens, met een beetje geluk, wel verstopt in een afvalcontainer :sick:
1 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 22
x 414

Bericht door Tiboko » do 20 jan 2022, 11:11

De vraag die je kan stellen is of Viviane nu écht niet zwanger is of dat ze doet alsof? De komende dagen zal dit wel duidelijk worden...

Verder. Dat kantoor van Tom. Twee advocaten én een stagiair. Het geld moet daar binnen rollen. Kunnen die zich écht geen administratieve (juridische) medewerker veroorloven :think:
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 424
x 542
Contacteer:

Bericht door daffy duck » do 20 jan 2022, 11:53

Tiboko schreef:
do 20 jan 2022, 11:11
Dat kantoor van Tom. Twee advocaten én een stagiair.
Ja, en volgens mij doen ze daar toch niet zoveel meer of gaan lunchen voor een lange tijd. Vooral Peter en Tom dan! Is precies of die 2 gaan nog een koppel vormen! :romance-kisscheek: Was toch in de tijd water en vuur en de vriendschap zat heel diep verstopt in de ijskast!
0 x

vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 2
x 30

Bericht door vdbemdsa » do 20 jan 2022, 16:00

Tiboko schreef:
De vraag die je kan stellen is of Viviane nu écht niet zwanger is of dat ze doet alsof? De komende dagen zal dit wel duidelijk worden...
Inderdaad, ze hebben de test niet mogen zien, voor hetzelfde geld is ze wel zwanger, maar ja, ze wil geen kinderen, dus kan ze zo maar zelf beslissen om een einde aan de zwangerschap te maken, zonder dat Lowieke dat moet weten. Moderator bericht:
Alles wat niet in de aflevering getoond is, wordt op dit forum als spoiler beschouwd.

Gelieve hiermee rekening te willen houden.

Danku
0 x

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5
x 23
x 81

Bericht door tvx1 » do 20 jan 2022, 18:59

Tiboko schreef:
Dat vind ik nu toch wel een heel vreemde gedachtengang. Dat zou ik wel heel extreem vinden van Viv. Het is nu niet omdat ze dat niet expliciet in beeld brachten dat Lowie de test zag, dat hij die niet gezien heeft.
0 x

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5
x 23
x 81

Bericht door tvx1 » do 20 jan 2022, 22:05

Nu dat ik die trui van Robrecht zag en Silke dat logo nogal opvallend toonde, ben ik toch vrij zeker dat het hetzelfde is als dat op de truien van de aanvallers van Tania. De aanvallers zouden dus uit die studentenclub komen...

En wanneer gaat er nu in hemelsnaam iemand met Pips naar de dierenarts gaan. Als er bloed zit in de uitwerpselen van dat hondje, lach je dat niet meer zomaar weg. Het is toch overduidelijk die iets ernstigs heeft. :boo:
2 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 22
x 414

Bericht door Tiboko » do 20 jan 2022, 23:15

tvx1 schreef:
do 20 jan 2022, 22:05
Nu dat ik die trui van Robrecht zag en Silke dat logo nogal opvallend toonde, ben ik toch vrij zeker dat het hetzelfde is als dat op de truien van de aanvallers van Tania. De aanvallers zouden dus uit die studentenclub komen...
Uiteraard. Maar om dan meteen de conclusie te trekken dat het die Robrecht wel zal geweest zijn? Velen dachten ook al dat hij meneer anoniem was, maar vanavond blijkt dat toch niet het geval te zijn. Wat niet betekent dat hij niet één van de aanvallers van Tania zou kunnen zijn. Maar even zo goed waren het anderen, die club telt toch wellicht tientallen leden.
tvx1 schreef:
do 20 jan 2022, 18:59
Het is nu niet omdat ze dat niet expliciet in beeld brachten dat Lowie de test zag, dat hij die niet gezien heeft.
Vanavond zagen we hem toch even twijfelen, toen hij die in de vuilbak zag liggen, dus wellicht heeft hij die uitkomst echt niet gezien.
0 x

Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny » vr 21 jan 2022, 07:56

Tiboko schreef:
do 20 jan 2022, 23:15
Vanavond zagen we hem toch even twijfelen, toen hij die in de vuilbak zag liggen, dus wellicht heeft hij die uitkomst echt niet gezien.
Twijfelen? Dan zou hij wel gecheckt hebben, denk ik.
Ik had eerder het gevoel dat hij er even met zijn neus op gedrukt werd dat kindjes nog niet voor meteen zijn, als hij ze ooit al zal hebben met Viv.
1 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 424
x 542
Contacteer:

Bericht door daffy duck » vr 21 jan 2022, 08:33

Wat een onnatuurlijk verhaallijn en personage hebben we weer te zien gekregen. Christine: juist uit de psychiatrische begeleiding en meteen volop etentjes organiseren en de lakens beginnen uit te delen. Hooghartig ACE binnenstappen en dominant de boel daar overnemen! Moet nogal een kanjer van een begeleider geweest zijn die haar genezen heeft! :denk:
0 x

Plaats reactie