Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
daffy duck
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door daffy duck » di 03 dec 2019, 10:03

Wat een totaal overbodige verkleedpartij was dat van Tilly! Nog eens een overbodige bijdrage in een ongeloofwaardige relatie. :crazy:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Christel » di 03 dec 2019, 10:26

daffy duck schreef:
di 03 dec 2019, 10:03
Wat een totaal overbodige verkleedpartij was dat van Tilly! Nog eens een overbodige bijdrage in een ongeloofwaardige relatie. :crazy:
Inderdaad... Ook de muziek op de achtergrond en het inzoomen op Thilly's ogen elke keer; alsof we overtuigd moeten worden dat het toch zo'n mysterieus en verleidelijk meiske is...
Ik moet eerlijk toegeven dat het op mij een totaal tegenovergesteld effect heeft en ik haar inmiddels meer dan beu ben, met haar vreemde grillen.
Ik wil best aannemen dat het voor Waldek een mooi jong blaadje is waar hij niet graag afstand van neemt, maar meer hoef ik er persoonlijk niet van te weten... :sick: :angel:

Ook tenenkrommend: Angèle die het als missie ziet om Rosa aan een vent te helpen. Compleet belachelijk hoe ze dat hele gesprek rond lichaamsbeweging om liep te buigen naar andere soorten gymnastiek. :crazy: :wtf:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » di 03 dec 2019, 11:43

Die scène met Waldek en Thilly was inderdaad overbodig.
Wel mooi, die aankleding - alleen de muziek was niet mijn ding.
Ik moest wel lachen toen Waldek vroeg of hij nu ook al die kaarsjes moest uitblazen.

Angèle is niet te schatten, niet alleen is ze er rotsvast van overtuigd dat ze Rosa HET plezier van haar leven doet, ze hoopt dan ook nog dat haar zus zal opdraaien voor de kosten.

En Marianne met rood slipje bungelend aan haar vinger, gekker moet het toch niet worden.
Gelukkig draagt Tom die dingen alleen op zondag. :lol:

Verder heeft Viv een bijverdienste, Stan gaat mee naar Bologna, Eddy is alweer verongelijkt en Peter heeft het weer meer dan druk.
Soms zien we hem zelfs bewegen! :mrgreen: Maar dan niet op de manier die Angèle bedoelt. Gelukkig. ;)
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » di 03 dec 2019, 12:26

Christel schreef:
di 03 dec 2019, 10:26
Compleet belachelijk hoe ze dat hele gesprek rond lichaamsbeweging om liep te buigen naar andere soorten gymnastiek
Idd, daar heb ik mij (ook) aan geërgerd.
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » di 03 dec 2019, 12:28

satine schreef:
di 03 dec 2019, 11:43
Die scène met Waldek en Thilly was inderdaad overbodig.
Ik moest wel lachen toen Waldek vroeg of hij nu ook al die kaarsjes moest uitblazen.

Angèle is niet te schatten, niet alleen is ze er rotsvast van overtuigd dat ze Rosa HET plezier van haar leven doet, ze hoopt dan ook nog dat haar zus zal opdraaien voor de kosten.

En Marianne met rood slipje bungelend aan haar vinger, gekker moet het toch niet worden.
Gelukkig draagt Tom die dingen alleen op zondag.

Verder heeft Viv een bijverdienste, Stan gaat mee naar Bologna, Eddy is alweer verongelijkt en Peter heeft het weer meer dan druk.
Soms zien we hem zelfs bewegen! Maar dan niet op de manier die Angèle bedoelt. Gelukkig.
Goede samenvatting van de hele aflevering! :thumbup:
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door martha » di 03 dec 2019, 14:39

Eén van de schrale lichtpuntjes in deze aflevering waren de reacties van Frank toen hij Suske bezig hoorde aan de telefoon ivm gigolo. :lol: En de beteuterde reacties van "moemoe en vava" toen Lowieke met de oplossing voor de taken die ze hem wilden laten uitvoeren namelijk Viv. :lol:
0 x

ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door ThuisStan123 » di 03 dec 2019, 17:28

Stan en Judith gaan we de komende weken niet meer zien, vermoed ik. Of toch Judith niet. Ik wens ze een goede tijd in Bologna, hopelijk probeert Stan het (op de correcte manier) goed te maken met Emma. Was Emma daar trouwens met Floris naartoe?

Ik vraag me af hoelang Angèle nog kan doorgaan met haar 'geniale' plan. Vroeg of laat moet ze weleens het deksel op de neus krijgen. En Viv gaat ook niet populair worden bij Bob en Tamara. Ik denk dat mevrouw haar aandeel concurrentes nog zal zien toenemen. Ai, daar komen beslist brokken van :yup:
0 x

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door tvx1 » di 03 dec 2019, 23:05

satine schreef:
di 03 dec 2019, 11:43
Tja, dat is nu eenmaal de Indische muziek die hoorde bij het feest, Diwali, dat ze daar met Waldek vierde.
0 x

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door tvx1 » di 03 dec 2019, 23:07

Christel schreef:
di 03 dec 2019, 10:26
Inderdaad... Ook de muziek op de achtergrond en het inzoomen op Thilly's ogen elke keer; alsof we overtuigd moeten worden dat het toch zo'n mysterieus en verleidelijk meiske is...
Nee, dat hoorde gewoon bij de enscenering van het Indische feest dat ze brachten.
0 x

nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door nounake » wo 04 dec 2019, 07:10

Totaal super GEK !!! Als het o verder gaat is thuis voor mij gedaan :boo: :boo: :boo: :boo:
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Christel » wo 04 dec 2019, 10:33

tvx1 schreef:
di 03 dec 2019, 23:07
Christel schreef: Inderdaad... Ook de muziek op de achtergrond en het inzoomen op Thilly's ogen elke keer; alsof we overtuigd moeten worden dat het toch zo'n mysterieus en verleidelijk meiske is...
Nee, dat hoorde gewoon bij de enscenering van het Indische feest dat ze brachten.
Mja, ik heb echt wel begrepen uit de aflevering dat ze wilden laten zien dat Thilly een Indische draai aan de avond gaf, hoor :razz:
Maar hoort daar ook een constant inzoomende camera bij, bijvoorbeeld? Is dat eigen aan Indische feesten? :think:

Ik doelde gewoon op de manier waarop Thilly neergezet wordt door de schrijvers. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » wo 04 dec 2019, 12:06

tvx1 schreef:
di 03 dec 2019, 23:05
Tja, dat is nu eenmaal de Indische muziek die hoorde bij het feest, Diwali, dat ze daar met Waldek vierde.
Zelfde opmerking als hierboven: dat was me helemaal duidelijk, dat die muziek Indisch was en bij de sfeer/het feest hoorde.
Alleen is het niet mijn ding - zoals ik al zei. 8)
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » wo 04 dec 2019, 12:18

Christel schreef:
wo 04 dec 2019, 10:33
Ik doelde gewoon op de manier waarop Thilly neergezet wordt door de schrijvers.
Dat was eigenlijk zo klaar als pompwater. :yup: En ik wil er ook nog aan toevoegen dat tot gisteren nog geen enkele keer een hint werd gegeven dat Thilly voeling met de Indische cultuur had. Dus totaal uit de lucht gegrepen om het verkleedpartijtje te doen passen in het mooie-ogenplaatje
0 x

Plaats reactie