Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
daffy duck
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door daffy duck » do 07 nov 2019, 17:24

jessie V. schreef:
wo 06 nov 2019, 21:04
En waarom maakt Eddy zich zo druk om het doen en laten van Tilly?
Misschien is dit pure bezorgdheid voor zowel Tilly als Waldek. Want hij weet immers de ware toedracht niet van de afspraken en als je het vanuit zijn standpunt bekijkt: ja, er is wel degelijk reden tot ongerustheid. :denk:
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

Icarus123
Nog geen rang

Bericht door Icarus123 » do 07 nov 2019, 20:51

Toch wel heel flauw van de schrijvers om een iconisch personage als Bianca zo banaal buiten beeld te laten sterven. Ik vind het bijna even erg als destijds met Jenny. "Bianca" was als ik me niet vergis zelfs het eerste woord dat werd uitgesproken in Thuis.

daffy duck
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door daffy duck » vr 08 nov 2019, 10:42

Icarus123 schreef:
do 07 nov 2019, 20:51
Toch wel heel flauw van de schrijvers om een iconisch personage als Bianca zo banaal buiten beeld te laten sterven
Dat ze haar laten sterven in het algemeen vind ik er al over. Ze konden nog alle kanten uit met haar en haar gezin!
Maar ook konden ze iets speciaals gedaan hebben bv. met de eindgeneriek ( gebeurt bij Buren, ook in andere reeksen), er wordt een soort montage gemaakt met stukjes uit afleveringen waarin ze te zien waren. Zo kan de kijker ook nog eens teruggaan in het geheugen om te zien wat dat personage voor de reeks betekent heeft. En inderdaad, ze zat al in de allereerste aflevering.

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » vr 08 nov 2019, 15:34

Mja, Bianca is ook alleen maar interessant voor de mensen die al heel lang naar Thuis kijken.
Voor velen is zij een volslagen vreemde, ook al was ze er inderdaad van het prille begin bij.
En een lachebekje was het niet bepaald, altijd zo zwaarmoedig - ik heb haar eerlijk gezegd nog geen seconde gemist.
De actrice moest ook nog willen terugkomen, misschien was dit niet het geval?

ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door ThuisStan123 » vr 08 nov 2019, 20:46

O. Mijn. God. Thilly heeft zich weer het een en ander op de hals gehaald. Ze zal nog van Jasper horen, daar ben ik zeker van!

En Viv dan, met haar eten uit de vuilnisbak. Ik begrijp haar standpunt omtrent het verspillen van voedsel volledig, maar omdat recht in Tims gezicht te gaan verkondigen? Ze heeft wel lef.

Frank die zich van zo'n gevoelige kant liet zien en eddy die hem steunde, dat vond ik best ontroerend. De vriendschap tussen die twee is zo fantastisch sterk. :clap:

En dan op het einde: Stan en Jesse die kussen. :romance-kisscheek: Benieuwd wat daar verder uit gaat komen. Zou het ditmaal echte liefde kunnen zijn voor Stan? :denk:

nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door nounake » za 09 nov 2019, 07:36

Ik hoop echt dat Waldek die Thilly buiten zet !

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Christel » ma 11 nov 2019, 14:25

Vreselijk toneelspel daar in Marokko, sorry dat ik het zeg. Aisha blijkt totaal geen hart te hebben? :-?
Waar het gevoel van Marianne tegenwoordig naartoe is, is sowieso al een tijdje een raadsel, maar dit vond ik er toch volledig en langs alle kanten over.

Ze proberen ons nu dus te verkopen dat Aisha blijkbaar totaal geen band heeft met een jongetje wat al jarenlang bij hen opgroeit? Maar zijn zusje mag wel blijven, want dat is haar halfzus dus dan is het goed. :wtf:
Ik hoop dat ze ons hier nog een soort fatsoenlijke uitleg voor gaan geven (misschien is Robin ontzéttend moeilijk opvoedbaar of zo?), want dit is toch echt volledig bij het haar getrokken anders... :crazy:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

rudidj
Nog geen rang

Bericht door rudidj » di 12 nov 2019, 21:12

De telefoonkosten zullen ook niet min zijn...Roaming tarief vanuit Marokko....Amai...Of zitten ze toch in de Kempen gewoon in een hotelloge ?

ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door ThuisStan123 » di 12 nov 2019, 21:51

Natuurlijk zitten ze ergens in België, daar ben ik zeker van. In real-life dan, niet in de serie. Maar die telefoontarieven lijken me nu wel het minst belangrijke, eigenlijk.

Als ik niet beter wist, zou ik denken dat Els is wat ze lijkt te zijn: een vriendelijke vrouw die het contact met haar zoon probeert op te krikken. Nu ken ik de precieze situatie tussen haar en Peter niet, dat is van lang voor ik keek, maar ik weet genoeg om toch op mijn hoede te zijn.

En ik ben oprecht blij voor Stan en Jesse. Ik had op Daan gehoopt, maar kijk, ik denk dat het nu wel echte liefde is.
Misschien is Jesse zelfs de persoon waar Stan het meeste nood aan heeft om zijn leven terug op te bouwen.

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door tvx1 » wo 13 nov 2019, 12:48

ThuisStan123 schreef:
di 12 nov 2019, 21:51
Nu ken ik de precieze situatie tussen haar en Peter niet, dat is van lang voor ik keek, maar ik weet genoeg om toch op mijn hoede te zijn.
Ik raad je aan om eens naar de site van één te gaan. Er staat daar ergens een terugblik met een film met alle scènes van Els destijds. Kijk er daar eens rustig naar en je krijgt een volledig beeld over haar. Ze was toen ook gewoon die lieve, maar (over)bezorgde, moeder. Ze is lang niet zo kwaadaardig als Peter (en Femke) haar voorstelden.

heidiw
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door heidiw » wo 13 nov 2019, 14:25

tvx1 schreef:
wo 13 nov 2019, 12:48
Ze was toen ook gewoon die lieve, maar (over)bezorgde, moeder.
Els was helemaal geen lieve overbezorgde moeder. Els was in de eerste plaats een "therapeute" die iedereen de pieren uit de neus haalde om te kunnen stoken tussen haar verloren zoon en zijn lief. Een therapeute die allerlei zaadjes in het hoofd van Femke plantte waardoor die bijna gek werd.
tvx1 schreef:
wo 13 nov 2019, 12:48
Ze is lang niet zo kwaadaardig als Peter (en Femke) haar voorstelden.
Ze was een manipulatief kreng dat over lijken ging om haar zin te krijgen. Toen ze inzag dat haar plan niet lukte kon ze het niet snel genoeg terug afbollen naar Argentinië.

martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door martha » wo 13 nov 2019, 16:07

En @ heidi : ze is op het gebied van de pieren uit iemands neus halen nog niet veranderd, hoe ze Dieter aan het uitvragen is telkens ze hem ziet o.a. over het feit waarom hij niet meer bij de politie werkt, over Britney en ik vertrouw haar niet, ze is veel te zoetzappig.

En voor de rest : ik vraag me af wat het nut is van al die filmpjes en "volgers" van Britney. Is dat misschien om de jeugd te overtuigen om naar Thuis te kijken ? :denk: :denk: :denk: Dan vergeten de makers van Thuis dat hun publiek ouder en hondstrouwer is dan die instagrammers en netflixers. Of gaat er hier nog een verhaallijn uitkomen ?

daffy duck
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door daffy duck » wo 13 nov 2019, 16:56

martha schreef:
wo 13 nov 2019, 16:07
Of gaat er hier nog een verhaallijn uitkomen ?
d'r gaat hier waarschijnlijk nog dikke boel van komen als ze eens iets post dat niet zo goed zal vallen bij iemand! :crazy:

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Christel » wo 13 nov 2019, 17:06

martha schreef:
wo 13 nov 2019, 16:07
En voor de rest : ik vraag me af wat het nut is van al die filmpjes en "volgers" van Britney. Is dat misschien om de jeugd te overtuigen om naar Thuis te kijken ? :denk: :denk: :denk: Dan vergeten de makers van Thuis dat hun publiek ouder en hondstrouwer is dan die instagrammers en netflixers. Of gaat er hier nog een verhaallijn uitkomen ?
Dat vraag ik me ook af... :-?
Toen het in eerste instantie over dat filmpje van Vic ging wat Britney openbaar en zonder toestemming van Femke en Peter op internet gezet had, kon ik die verhaallijn nog heel goed begrijpen. Het is immers absoluut niet zonder risico's om dingen op internet te zetten, en ik vind het helemaal prima dat ze zoiets een keer aanstippen in "Thuis".

Maar het gedoe sinds die waarschuwing van Femke en Peter, kan ik ook totaal niet volgen. Britney en Dieter komen vaak over alsof ze even oud zijn, vind ik. Heel mooi om te zien dat een stiefvader en stiefdochter goed overeenkomen, maar ik vind dit echt wel het andere uiterste. Hij is daar eigenlijk gewoon aan het werk, maar vindt blijkbaar de tijd om tussen de bedrijven door ook nog even slijm te maken en experimentjes te laten zien voor op Youtube? Els moet dan maar even op de bestelde koffie wachten tot hij de prut uit zijn haar gewassen heeft. :wtf:

En dan als klap op de vuurpijl ook nog eens Nancy die daar op uitkomt en ermee dreigt dat ze allebei een week hun GSM kwijt raken als ze zich niet beter gaan gedragen...
Is "Didi" haar echtgenoot, of haar zoontje? :crazy: :-?
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » wo 13 nov 2019, 23:12

Nancy zal van Britney niet veel meer moeten afnemen.
Ik had wel met haar te doen, dit verdient ze niet.

Plaats reactie