Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door hannanaske » za 02 feb 2019, 10:45

ranske schreef:
hannanaske schreef:Ik vind thuis de laatste tijd terug beter en beter worden
:thumbup:
Zolang het niet teveel gaat over die wijnbouw ben ik al content!

:shhh:
Ik heb gezegd NIET TE VEEL. :yup: over één passage gaan we nog niet klagen. Het is wel jammer dat die wijngaarden zoveel tijd vraagt, dat er nu geen nieuwe uitdagingen meer getrokken worden. Ik wilde liever zien dat hij nog een beetje de wereld ging ontdekken. :twisted:
Imagination is the only weapon in the war against reality.

Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Tiboko » wo 06 feb 2019, 19:48

Fijne aflevering, al was die passage met Karin iets overdreven.

Gaan vissen naar roddels over dat arme vrouwtje dat de moeder van Dries blijkt. Foei ;)

Gelukkig kwamen de wijnboeren niet in beeld, ik hoop dat het vanavond ook zo blijft.

pnele
Nog geen rang

Bericht door pnele » do 07 feb 2019, 09:02

De scène tussen Joren en Frank vond ik super. Joren die Frank in vertrouwen neemt en Frank die op zijn beurt heel begripvol reageert zonder het geheel in vraag te trekken.
Een paar jaar geleden was dat toch helemaal anders. Echt heel mooi hoe Frank Joren wat meer vertrouwen geeft over het feit dat dit helemaal niet zo abnormaal is.

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door jessie V. » do 07 feb 2019, 10:30

Ik heb 2 uitzendingen gemist. Dat is niet zo'n ramp, alleen zou ik graag willen weten wat er is voorgevallen in de verhaallijn Karin-Dries.
Wie wil ?

apestaart
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door apestaart » do 07 feb 2019, 10:41

pnele schreef:De scène tussen Joren en Frank vond ik super. Joren die Frank in vertrouwen neemt en Frank die op zijn beurt heel begripvol reageert zonder het geheel in vraag te trekken.
Een paar jaar geleden was dat toch helemaal anders. Echt heel mooi hoe Frank Joren wat meer vertrouwen geeft over het feit dat dit helemaal niet zo abnormaal is.
Als men deze aflevering vergelijkt met die van de namiddag aflevering is dat een schril contrast: daar zit Frank momenteel met zichzelf in de knoop, daar heeft hij Kaat nog altijd niet aanvaard en wil definitief Simonne verlaten.

heidiw
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door heidiw » do 07 feb 2019, 12:36

jessie V. schreef:Ik heb 2 uitzendingen gemist. Dat is niet zo'n ramp, alleen zou ik graag willen weten wat er is voorgevallen in de verhaallijn Karin-Dries.
Wie wil ?
Karin heeft de geboorteakte van Dries opgevraagd en ontdekt dat hij vroeger Kim Vandenabeele heette. De naam zei haar wel iets en ze zocht één en ander uit. Tijdens een staking heeft zijn vader collega's gegijzeld en als advocaat van dat bedrijf is Karin erin geslaagd hem een gevangenisstraf te laten opleggen. Tijdens zijn verblijf in de gevangenis is hij overleden. Karin en Tom concluderen hieruit dat Dries zijn wraakplannen heel goed uitgewerkt heeft en enkel bij hen wou komen werken om ze ook uit te voeren. Karin heeft nu ontdekt dat de moeder van Dries geen vaste verblijfplaats heeft en permanent op een camping woont wat eigenlijk niet mag. Ze heeft hiervoor klacht ingediend bij superspeurder Tim om Dries een mentale duw te geven. Ze is dus terug rechtgekrabbeld en trekt ten oorlog.

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door jessie V. » do 07 feb 2019, 13:15

Heidiw. hartelijk dank :romance-kisscheek:

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door hannanaske » do 07 feb 2019, 15:45

Ocharme die mama... :cry: :(

heidiw
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door heidiw » do 07 feb 2019, 23:11

Marianne en de 3 kabouterkes :lol: en of ze verdorie gelijk had!
En de moeder van Dries die wel degelijk begrijpt dat ze haar huidige miserie te danken heeft aan zijn wraaklust :clap:

apestaart
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door apestaart » do 07 feb 2019, 23:33

heidiw schreef:Marianne en de 3 kabouterkes :lol: en of ze verdorie gelijk had!
En de moeder van Dries die wel degelijk begrijpt dat ze haar huidige miserie te danken heeft aan zijn wraaklust :clap:
Correctie, 1 kabouter, Waldek maakt daar geen deel meer van uit en Kobe is nooit een kabouter geweest en zal dat ook nooit worden.

heidiw
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door heidiw » vr 08 feb 2019, 00:50

apestaart schreef:
heidiw schreef:Marianne en de 3 kabouterkes :lol: en of ze verdorie gelijk had!
Correctie, 1 kabouter, Waldek maakt daar geen deel meer van uit en Kobe is nooit een kabouter geweest en zal dat ook nooit worden.
Waldek nog wel hé, want hij heeft zijn aandelen in de Kabouters niet verkocht (correct me if I'm wrong) en 't was bij wijze van spreken hé ;)

apestaart
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door apestaart » za 09 feb 2019, 11:59

Het stond in de sterren geschreven: Jacques en Judith zullen een relatie beginnen, ze hebben elkaar gekust.
We zagen het allemaal van kilometers ver aankomen dat het ging gebeuren alleen verwondert het mij dat het zo lang heeft geduurd eer het zover kwam.

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » za 09 feb 2019, 12:56

apestaart schreef:Het stond in de sterren geschreven: Jacques en Judith zullen een relatie beginnen, ze hebben elkaar gekust.
We zagen het allemaal van kilometers ver aankomen dat het ging gebeuren alleen verwondert het mij dat het zo lang heeft geduurd eer het zover kwam.
Serieus?

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door hannanaske » wo 13 feb 2019, 17:23

Ik heb vooral de 5 laatste minuten onthouden van gisteren. Ik lag werkelijk dubbel van het lachen. :mrgreen: Ik vond het verhaal wel een beetje (véél) overdreven, eigenlijk iets meer voor een komisch programma zoals loslopend wild ofzo.
Toen ze over Marianne begonnen te praten en zo venijnig te lachen, zat ik mij al stiekem te verkneukelen.

Kennelijk hou ik toch iets teveel van de b*tches and bad guys in zo'n soaps! (In't echt natuurlijk niet!)

heidiw
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door heidiw » wo 13 feb 2019, 18:39

hannanaske schreef:Toen ze over Marianne begonnen te praten en zo venijnig te lachen, zat ik mij al stiekem te verkneukelen.

Kennelijk hou ik toch iets teveel van de b*tches and bad guys in zo'n soaps! (In't echt natuurlijk niet!)
Van Karin kan ik het begrijpen, zij en Marianne konden nog nooit door dezelfde deur. Maar Tania ligt bij Marianne in de bovenste schuif en doet er zelf zeemzoet tegen. Hoe schijnheilig kun je zijn?

Plaats reactie