laatst geziene film
Forumregels
Hier worden discussies over allerlei films gehouden.
Hier worden discussies over allerlei films gehouden.
- alma
- Poster rang 1
laatst geziene film
waarom ook geen topic over de laatste film die je gezien hebt? (op tv of in de cinema)
bij mij was dat The social network
best een ok filmpje, maar al die aandacht en prijzen/nominaties vind ik wel een beetje overdreven...
best een ok filmpje, maar al die aandacht en prijzen/nominaties vind ik wel een beetje overdreven...
0 x
I think this line is mostly filler
-
- x 434
Re: laatst geziene film
"Bienvenue chez les chti's" was dat bij mij.alma schreef:waarom ook geen topic over de laatste film die je gezien hebt? (op tv of in de cinema)
Was heel geestig, vooral omdat we de dag erop naar Bergues vertrokken voor een weekend.
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Beide films hierboven vermeld gezien (op laptop) en elke film was goed in zijn genre. The social network is plezierig als je een beetje voorkennis hebt, Nancy bv is maar weinig op de hoogte van alle ontwikkelingen op computergebied. Zelf ben ik trouwens een fervent tegenstander van Facebook e.d. - ik ben wel eens in de verleiding geweest om een t-shirt te kopen met daarop "NO - I AM NOT ON FUCKING FACEBOOK" maar het was een beetje te duur. De film over de Chti's is echt zo'n typische film om zonder nadenken een gezellige avond te beleven. Omdat wij veel rondreizen en ook omdat we op onze vaste winterplek nogal wat Chti's tegenkomen, beginnen we vaak al onmiddellijk te lachen als we iemand zien beantwoorden aan de overdreven vooroordelen uit de film.
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
-
- x 434
Waarom zo'n tegenstander van facebook?eddy en nancy schreef:Beide films hierboven vermeld gezien (op laptop) en elke film was goed in zijn genre. The social network is plezierig als je een beetje voorkennis hebt, Nancy bv is maar weinig op de hoogte van alle ontwikkelingen op computergebied. Zelf ben ik trouwens een fervent tegenstander van Facebook e.d. - ik ben wel eens in de verleiding geweest om een t-shirt te kopen met daarop "NO - I AM NOT ON FUCKING FACEBOOK" maar het was een beetje te duur. De film over de Chti's is echt zo'n typische film om zonder nadenken een gezellige avond te beleven. Omdat wij veel rondreizen en ook omdat we op onze vaste winterplek nogal wat Chti's tegenkomen, beginnen we vaak al onmiddellijk te lachen als we iemand zien beantwoorden aan de overdreven vooroordelen uit de film.
Wou je potdorie net mijn facebookadres geven?!
Zal dat dus maar wijselijk laten. Is wel makkelijk om foto's uit te wisselen.
En voor de rest, als je niet zomaar alles wat in je opkomt op facebook zet, dan is er toch geen probleem, of toch?
Over naar een apart topic! facebook en aanverwanten?
0 x
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Mijn laatste was Saw VI
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Een apart topic over facebook hoeft voor mij niet en ik wil hier ook niet te ver afwijken. Wij hebben een blog en en eigen site, daarmee leven we al genoeg in een "etalage". Ik zit niet te wachten op contact met oude schoolkameraden tegen wie je nu eigenlijk niets meer te zeggen hebt. Maar voor de rest mag de hele wereld zich te pletter amuseren op facebook.
Eddy
Eddy
0 x
Viva Hércules !
Viva Hércules !
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Omdat we geen teevee hebben, zien wij nogal veel films op onze laptop. Zelf ben ik een grote fan van Lars Von Trier (o.a. Dancer in the dark, Dogville en Breaking the waves) en een tijdje geleden hebben we the Antichrist gezien. Ik was echt niet goed van die film. Het gaat hier dus niet om een horrorfilm maar om een ziekelijke relatie tussen twee mensen, gepaard met het nodige geweld.
0 x
Viva Hércules !
Viva Hércules !
- Luc
- Poster rang 4
- Cataclysm Child
- Poster rang 1
We Were Soldiers
Ik ben sowieso al niet erg wild van oorlogsfilms, maar dit moet toch zowat de slechtste zijn die ik ooit heb gezien. Pfffffff.
Ik ben sowieso al niet erg wild van oorlogsfilms, maar dit moet toch zowat de slechtste zijn die ik ooit heb gezien. Pfffffff.
0 x
-
- x 434
Ook goed om weten wat we niet moeten bekijken!Cataclysm Child schreef:We Were Soldiers
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Voor de nieuwsgierigen :
www.mobielehonden.be
www.bloggen.be/mobielehonden
We willen ook nog even vermelden dat we graag naar series kijken. De vier seizoenen van Dexter vonden we heel goed en gisteren hebben we de laatste aflevering gezien van Sons of Anarchy.
www.mobielehonden.be
www.bloggen.be/mobielehonden
We willen ook nog even vermelden dat we graag naar series kijken. De vier seizoenen van Dexter vonden we heel goed en gisteren hebben we de laatste aflevering gezien van Sons of Anarchy.
0 x
Viva Hércules !
Viva Hércules !
- Cataclysm Child
- Poster rang 1
Hehe ja, het mag dan wel met Mel Gibson zijn, maar die acteerde ook maar matig eigenlijk. Eigenlijk is het een typische Amerikaanse melodramatische film, met veel emo-scenes. En de vechtscenes zijn wel okay qua technieken, maar de acteerprestaties zijn werkelijk bedroevend... nog nooit zoveel mensen op een hilarische manier zien stervenimséha schreef:Ook goed om weten wat we niet moeten bekijken!Cataclysm Child schreef:We Were Soldiers
0 x
- lord F.
- Poster rang 5
En wat vind je er overdreven aan?alma schreef:waarom ook geen topic over de laatste film die je gezien hebt? (op tv of in de cinema)
Ik vond het veruit de beste film van vorig jaar en dan zijn die prijzen toch maar normaal?
(met speciale vermelding voor Jesse Eisenberg)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- lord F.
- Poster rang 5
Laatste film die ik gezien heb was trouwens Rundskop.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- alma
- Poster rang 1
of zoals een vriend van mij zei: "Ik heb net Preskop gezien", toen kwam ik eventjes niet meer bijlord F. schreef:Laatste film die ik gezien heb was trouwens Rundskop.
wat The social network betreft: verre van de beste film van vorig jaar voor mij, aangezien ik hem dít jaar zag
maar hij kon me nauwelijks boeien en het acteerwerk van Jesse Eisenberg werkte op mijn zenuwen...
tot zover de meest gehypte film van 2010
0 x
I think this line is mostly filler