Ja dat is een must see anders hadden ze die op mijn streng katholieke school niet vertoond.
't Zijn betweters, die autocorrectors!Crackers schreef:Die autocorrectie altijd die denkt te moeten weten welk woord ik wil schrijven
Wij hebben met z'n allen met ongeloof zitten kijken.Was dit nu een komedie of niet?Crackers schreef:Broer. Zojuist gezien op EEN. Wie nog? Mooie film, aangrijpend einde
Ik zie weinig gelijkenissen... behalve dat het zich in het slagersmilieu afspeelt.Crackers schreef:The Green Butchers. Een Deense zwarte humorfilm die je gisteren in Cinema Canvas kon zien en die je met Ooit Gemist nog kan bekijken. Op sommige momenten een beetje luguber misschien, "Van Vlees en bloed" is er op gebaseerd, maar achteraf gezien wel de moeite om te bekijken!
Ze hadden Cargo moeten inzenden.Sarita Therror schreef:Ik zie weinig gelijkenissen... behalve dat het zich in het slagersmilieu afspeelt.Crackers schreef:The Green Butchers. Een Deense zwarte humorfilm die je gisteren in Cinema Canvas kon zien en die je met Ooit Gemist nog kan bekijken. Op sommige momenten een beetje luguber misschien, "Van Vlees en bloed" is er op gebaseerd, maar achteraf gezien wel de moeite om te bekijken!
Le Fidèle. Zeker geen meesterwerk, en niet waardig om ingezonden te worden als oscarkandidaat.
Die is beter ja. Maar er ontbreekt precies wat chemie tussen de volwassenen en de jonge zoon. En het einde leek ook te open. Cargo inzenden? eh nee. Maar dan gaan we niet zo af als de Belgische inzending bekijken.lord F. schreef: Ze hadden Cargo moeten inzenden.
Bwa, de verhalen waren toch afgerond op hun manier?Sarita Therror schreef:Die is beter ja. Maar er ontbreekt precies wat chemie tussen de volwassenen en de jonge zoon. En het einde leek ook te open. Cargo inzenden? eh nee. Maar dan gaan we niet zo af als de Belgische inzending bekijken.lord F. schreef: Ze hadden Cargo moeten inzenden.