laatst geziene film
Forumregels
Hier worden discussies over allerlei films gehouden.
Hier worden discussies over allerlei films gehouden.
- johan1969
- Poster rang 5
- x 22
- x 226
- lord F.
- Poster rang 5
Re: laatst geziene film
Voor dat laatste zit je hier verkeerd hé.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 6
- x 29
Aangezien het vandaag zo'n prachtige zonnige dag was, *ahum! ahum!* heb ik aan binge-watching gedaan. Heb de drie spidermanfilms nog eens herbekeken. Die met Tobey Maguire wel te verstaan.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
- lord F.
- Poster rang 5
En achteraf gedacht "Waaraan heb ik mijn tijd nu weer verspild?" of ...?Duimelijntje schreef:Hier dit weekend de drie Ghostbusters film bekeken.
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
Bij de eerste ben ik halfweg afgehaakt.lord F. schreef:En achteraf gedacht "Waaraan heb ik mijn tijd nu weer verspild?" of ...?Duimelijntje schreef:Hier dit weekend de drie Ghostbusters film bekeken.
De tweede half opgelet tot die toch boeiend bleek te zijn. Beter dan de eerste alleszins.
De laatste vond ik wel leuk eigenlijk de beste van de drie. Maar wat te lang. Mijn man wilde perse de lange versie zien. ik denk dat de bioscoopversie mss beter geweest was.
Niet iets wat ik dorect nog een keer ga kijken in elk geval. Ook niet helemaal mijn genre.
Deze week ook Hercules gezien, de Disneyfilm. Veel meer mijn ding
0 x
- Sarita Therror
- Poster rang 3
Les Triplettes de Bellevile. Had er eigenlijk meer van verwacht. Maar slecht, nee zeker niet.
0 x
Je suis la!
-
- Poster rang 1
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
La la land...
Wat was me dat?! De enige oscar die verdiend was is die van de original song, city of stars.
Ik vond nu eens echt niets aan de film. Slecht gezongen, of slechte geluidskwaliteit kan ook. Maar de stemmen kwamen er alleszins niet goed uit.
Het verhaal was redelijk langdradig en saai enkel het einde was mooi,( volg je dromen en wie weet komen ze dan uit..) en die lange stiltes stoorde mij. Ik heb graag musical films (Mary poppins, sound of music, grease, Annie....) Maar dit was gewoon te gemaakt. Zeer jammer.. Gelukkig waren het gratis tickets
3/10 van mij.
Wat was me dat?! De enige oscar die verdiend was is die van de original song, city of stars.
Ik vond nu eens echt niets aan de film. Slecht gezongen, of slechte geluidskwaliteit kan ook. Maar de stemmen kwamen er alleszins niet goed uit.
Het verhaal was redelijk langdradig en saai enkel het einde was mooi,( volg je dromen en wie weet komen ze dan uit..) en die lange stiltes stoorde mij. Ik heb graag musical films (Mary poppins, sound of music, grease, Annie....) Maar dit was gewoon te gemaakt. Zeer jammer.. Gelukkig waren het gratis tickets
3/10 van mij.
0 x
- Sarita Therror
- Poster rang 3
Gisteren naar Moonlight gekeken. Een goede film, maar ik voel geen behoefte hem nogmaals te bekijken.
0 x
Je suis la!
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 6
- x 29
Deze middag naar Maleficent gekeken die ze een tijdje geleden eens op vier getoond hadden. De evil heks uit Doornroosje krijgt een eigen verhaal en wordt gespeeld door Angelina Jolie.
Een leuke en originele avonturenfilm met grappige trolletjes en schattige feetjes.
En ondanks dat het om een slecht personage gaat die zint op wraak en hebzucht, wordt het weer lekker klef met al zijn Disneyelementen!
Een leuke en originele avonturenfilm met grappige trolletjes en schattige feetjes.
En ondanks dat het om een slecht personage gaat die zint op wraak en hebzucht, wordt het weer lekker klef met al zijn Disneyelementen!
0 x
- lord F.
- Poster rang 5
The Lost City of Z: de beste film die ik dit jaar al gezien heb! Het gaat over de ontdekkingstochten van de legendarische ontdekkingsreiziger Percy Fawcett doorheen Zuid-Amerika. Verwacht je niet aan Indiana Jones of King Kong-taferelen. Het verhaal is wel iets authentieker en wordt afgewisseld met de hoorzittingen waar zijn getuigenissen niet erg au serieux genomen worden.
T2 Trainspotting: sja, ik was eens in een nostalgische bui toen ik deze film koos.
T2 Trainspotting: sja, ik was eens in een nostalgische bui toen ik deze film koos.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 6
- x 29
Mogauw zeg. Daarnet op netflix toch eens naar the minions gekeken & het is schandalig dat ik daar zo lang mee heb gewacht. Plezierig vertier van begin tot einde.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Dead man walking, de vrijdagavondfilm op Canvas. Op de middelbare school al eens gezien en het blijft heavy stuff, fieuw
Laatst gewijzigd door Crackers op za 10 jun 2017, 01:23, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5
- x 1421
- x 2159
Ik neem aan dat er een klein stukje teveel staat in de titel van de film die je gezien hebt?
Het is inderdaad een beklijvende film, vooral de gesprekken dan.
Het plastische (de flash backs) waren voor mij totaal overbodig.
Het hoeft allemaal niet over mijn scherm uitgesmeerd te worden, zeg maar.
Maar wel een must see, vind ik.
Het is inderdaad een beklijvende film, vooral de gesprekken dan.
Het plastische (de flash backs) waren voor mij totaal overbodig.
Het hoeft allemaal niet over mijn scherm uitgesmeerd te worden, zeg maar.
Maar wel een must see, vind ik.
0 x