laatst geziene film

Zeveren over allerlei films kan hier !
Forumregels
Hier worden discussies over allerlei films gehouden.
Plaats reactie
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Re: laatst geziene film

Bericht door karolien85 » za 17 dec 2016, 20:35

Miss Peregrines home for peculiar children.. Wat ben ik teleurgesteld .. Heel mijn fantasie weg. En zelfs personages verwisseld .. :wtf: jammer jammer.
0 x

Sarita Therror
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Sarita Therror » zo 18 dec 2016, 11:52

Sin City. Eindelijk! Maar nee, 't zijn een paar strips teruggebracht naar korte inhoud. Wel geheel in de sfeer van de strips. Waard om eens gezien te hebben, maar geen film om te houden.
0 x
Je suis la!

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 29

Bericht door hannanaske » do 29 dec 2016, 00:48

karolien85 schreef:Miss Peregrines home for peculiar children.. Wat ben ik teleurgesteld .. Heel mijn fantasie weg. En zelfs personages verwisseld .. :wtf: jammer jammer.

Oei :shock: Ik wou hem eigenlijk ook nog zien. Maar mijn boek was net te laat uit. Ze toonden hem al niet meer in de cinema.

Wel net naar 'the cove' gekeken. Is eigenlijk een docufilm over de jaarlijkse slachtingen van dolfijnen. Mooi gemaakt, maar enorm triestig. Het is al vreselijk voor die beesten, maar als dan mensen vergiftigd worden door dolfijnenvlees te eten (die bevatten een en al zink) kun je toch niet snappen dat die wanpraktijken elk jaar weer opnieuw gebeuren.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » do 29 dec 2016, 09:47

De film bekijken na het boek gelezen te hebben is ook altijd een moeilijke oefening. :)
Best om maar één van de twee te kiezen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 » do 29 dec 2016, 09:53

hannanaske schreef:
karolien85 schreef:Miss Peregrines home for peculiar children.. Wat ben ik teleurgesteld .. Heel mijn fantasie weg. En zelfs personages verwisseld .. :wtf: jammer jammer.

Oei :shock: Ik wou hem eigenlijk ook nog zien. Maar mijn boek was net te laat uit. Ze toonden hem al niet meer in de cinema.

Wel net naar 'the cove' gekeken. Is eigenlijk een docufilm over de jaarlijkse slachtingen van dolfijnen. Mooi gemaakt, maar enorm triestig. Het is al vreselijk voor die beesten, maar als dan mensen vergiftigd worden door dolfijnenvlees te eten (die bevatten een en al zink) kun je toch niet snappen dat die wanpraktijken elk jaar weer opnieuw gebeuren.
Ik denk dat de film beter is als je het boek nog niet gelezen hebt, dan heb je ook geen verwachingen he. Die van mij waren heel hoog .. :|
Dierenfilms zeggen mij heel weinig (ik heb dan ook niet echt de klik met dieren, de diertjes vinden mij allemaal leuk, merk ik als ik bij vrienden kom, maar liefst van al zie ik ze braafjes bij hun baasje zitten) dat van de dolfijntjes zou ik gewoon niet kunnen kijken omdat dat zo zielig is :( ,want begrijp me niet verkeerd, ik vind die dingen ook heel erg, zo mooie beestjes :(
0 x

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » do 29 dec 2016, 12:32

karolien85 schreef:Ik denk dat de film beter is als je het boek nog niet gelezen hebt, dan heb je ook geen verwachingen he. Die van mij waren heel hoog .. :|
Awel ja, ik heb die film ook gezien maar dan zonder het boek gelezen te hebben. Voor mij was het dan ook gewoon een Tim Burton-film. :) Eén van zijn betere in jaren.
0 x

Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske » do 29 dec 2016, 21:28

Lone Star

Niet slecht, geeft goed weer hoe ingewikkeld de situatie in sommige Texaanse steden in elkaar zit.
0 x

karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 » vr 30 dec 2016, 21:38

Marina, nu bezig op één. Voor mij is en blijft het de nr1 film, met een enorme emotionele waarde. Heb hem, sinds deze in de bioscoop uitgekomen is, nu iets meer dan 3 jaar geleden, al zeker 10x gezien.
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 29

Bericht door hannanaske » vr 30 dec 2016, 22:47

karolien85 schreef:Marina, nu bezig op één. Voor mij is en blijft het de nr1 film, met een enorme emotionele waarde. Heb hem, sinds deze in de bioscoop uitgekomen is, nu iets meer dan 3 jaar geleden, al zeker 10x gezien.
Wel, ik heb hem juist ook nog een keertje bekeken. Niet voor de tiende keer maar wel voor de tweede keer. ;)
Het is idd een mooie film, maar ik zou hem nu ook niet tot lievelingsfilm bombarderen. Daarvoor heb ik andere favorieten.
Maar ik ben zeker blij dat ik er nog eens tijd voor gemaakt heb. Ik kon trouwens niet anders dan hem meteen kijken want ik had Frozen op VIER al ingesteld.
Die ga ik binnenkort ook eens bekijken. Hopelijk kan ik dan ook héél enthousiast reageren. Ik ben één van de weinige die hem nog niet gezien heeft. :razz:
0 x

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » vr 30 dec 2016, 23:02

Lol, ik zit zelfs met vooroordelen bij Marina dat ik die film niet wil zien. ;)
Ik weiger die film te zien omdat één, Matteo Simone meedoet en twee, het een film is van Stijn Coninx, een toch wel erg beperkte filmregisseur. Na Daens heeft hij me nog 2 keer naar de cinema gekregen voor Licht en Verder dan de maan.
Maar sedertdien heb ik gezworen *nooit* meer een film van hem te zien. :mrgreen:
0 x

karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 » vr 30 dec 2016, 23:07

Ieder zijn eigen lievelingsfilm he. Er zijn veel goeie en mooie films, deze heeft voor altijd een speciaal plekje in mijn hart.
Frozen heb ik nog maar één keer gezien. Is wel mooi, maar ik vind andere animatiefilms mooier :)
0 x

ikke
x 434

Bericht door ikke » za 31 dec 2016, 07:03

karolien85 schreef:Marina, nu bezig op één. Voor mij is en blijft het de nr1 film, met een enorme emotionele waarde. Heb hem, sinds deze in de bioscoop uitgekomen is, nu iets meer dan 3 jaar geleden, al zeker 10x gezien.
Ik vind het ook een mooie romantische film, maar ik hoef hem geen 10 keer te zien.
3 keer is ruim voldoende. :yup:
0 x

Sarita Therror
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Sarita Therror » za 31 dec 2016, 13:43

hannanaske schreef:
karolien85 schreef:*knip*
*knip*
Maar ik ben zeker blij dat ik er nog eens tijd voor gemaakt heb. Ik kon trouwens niet anders dan hem meteen kijken want ik had Frozen op VIER al ingesteld.
Die ga ik binnenkort ook eens bekijken. Hopelijk kan ik dan ook héél enthousiast reageren. Ik ben één van de weinige die hem nog niet gezien heeft. :razz:
Ik heb 'm dit jaar (2 maand geleden) ook pas gezien. Niet zo fantastisch als je zou kunnen denken na al de heisa. Een Disneyfilm met alle Disneyelementen in. Belle en het Beest is mooier. The Lion King is stukken beter.
0 x
Je suis la!

Sarita Therror
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Sarita Therror » za 31 dec 2016, 13:46

lord F. schreef:Lol, ik zit zelfs met vooroordelen bij Marina dat ik die film niet wil zien. ;)
Ik weiger die film te zien omdat één, Matteo Simone meedoet en twee, het een film is van Stijn Coninx, een toch wel erg beperkte filmregisseur. Na Daens heeft hij me nog 2 keer naar de cinema gekregen voor Licht en Verder dan de maan.
Maar sedertdien heb ik gezworen *nooit* meer een film van hem te zien. :mrgreen:
Soeur Sourire vond ik weer een meevaller... Ritme zat goed en geen onknappe acteurs/ actrices
0 x
Je suis la!

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 29

Bericht door hannanaske » do 05 jan 2017, 00:24

Sarita Therror schreef: Ik heb 'm dit jaar (2 maand geleden) ook pas gezien. Niet zo fantastisch als je zou kunnen denken na al de heisa. Een Disneyfilm met alle Disneyelementen in. Belle en het Beest is mooier. The Lion King is stukken beter.
'k Heb Frozen zonet bekeken en ik vond hem wel leuk, maar hij kan idd niet tippen aan The Lion King (mijn favoriete disneyfilm ooit :yup: ) Als je ouder wordt is die magie misschien ook net dat tikkeltje minder + computeranimatie is niet hetzelfde als tekeningen (vind ik wel een beetje jammer)
Voor de rest zijn er wel herkenbare Disney elementen: prinses, een foute prins en een goeie prins, en keimelige liedjes :yup: Maar ik heb er wel van genoten. En ja....I :romance-heart: Olaf
0 x

Plaats reactie