Weet Yvette (niet) dat Sam De Witte de dochter is v. Simonne

Weet Yvette dat Sam de dochter is van Yvette?

ja
6
29%
nee
14
67%
ik weet het niet
1
5%

Totaal aantal stemmen: 21

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Weet Yvette (niet) dat Sam De Witte de dochter is v. Simonne

Bericht door hannanaske » do 07 mei 2015, 16:00

Ik heb precies een discussie in gang gezet.... :twisted: en de meningen hieromtrent zijn erg verdeeld.
Ipv die discussie verder te zetten in de topic van Yvette, stel ik voor om hier verder onze ideeën te schrijven.
Aangezien het ook meer om vermoedens & interpretaties gaat die wij (niet) vaststellen,
denk ik dat het hier beter tot zijn recht komt. :lol:

Dus de vraag is.....

Heeft ons Yvetje enig idee dat Sam De Witte de dochter is van Simonneke?
Imagination is the only weapon in the war against reality.

k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Weet Yvette (niet) dat Sam De Witte de dochter is v. Sim

Bericht door k de vis » do 07 mei 2015, 17:33

gestemd

elke keer dat de belt gaat krijgt Yvette bijna een toeval... is dat omdat ze denkt dat Sam DE witte voor de deur staat? ik denk het niet, want Simonne kan die overal tegen komen..... volgens mij weet ze dus nog niet dat de dochter Sam De witte is, als dat uitkomt zal het de hele historie alleen nog wat pijnlijker maken

Blabsie
Nog geen rang

Bericht door Blabsie » do 07 mei 2015, 17:39

Yvette weet denk ik nog niet dat het Sam is hoor. Dat hadden ze wel in beeld gebracht. Yvette krijgt verdorie een hartverzakking als ze dat definitief hoort. En dat krijgen we heus wel te zien.

martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door martha » do 07 mei 2015, 18:18

Wie zegt er dan Sam de naam is die de baby bij de geboorte kreeg ? Voor hetzelfde geld is dat de naam die haar adoptieouders of de nonnen haar hebben gegeven; ik geloof dat het eigenlijk Samantha is.

Dus ik denk dat Yvette niet weet dat Sam de dochter van Simonne is en ja Yvette kent Sam want die is toch al op bezoek geweest ten huize Bomans, als ik me niet vergis.

k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis » do 07 mei 2015, 18:26

martha schreef:Wie zegt er dan Sam de naam is die de baby bij de geboorte kreeg ? Voor hetzelfde geld is dat de naam die haar adoptieouders of de nonnen haar hebben gegeven; ik geloof dat het eigenlijk Samantha is.
Wellicht werd het kind naamloos gedropt bij de nonnen... die zullen haar dan wel genoemd hebben naar één of andere Heilige, wellicht hebben de adoptieouders de naam overgenomen gezien ze toch vijf jaar in het klooster verbleef

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door hannanaske » do 07 mei 2015, 19:01

Ik heb "ja" gezegd omdat:

1) Yvette was naar mijn gevoel véél te nerveus toen Simonne & Frank ruzie hadden over dat ontslag. Simonne had Frank ervan beschuldigd dat hij ongetwijfeld weer iets verkeerds had gedaan, maar daar reageerde ze niet op. Ik zou vermoeden dan Yvette eigenlijk aan de kant van Simonne zou staan. Vooral toen ze haar vuisten op tafel sloeg en jammerde dat de sfeer in huis niet plezant is, vlak nàdat Frank bleef zeggen dat hij echt niets verkeerd gedaan had, maar dat hij iets op 't spoor was. Een gelijkaardige reactie van Yvette zagen we gisteren eigenlijk ook al. Franky belde en ze reageerde ook al zo "fel" omdat ze van iets meer weet dat de rest niet mag weten.

2) Het feit dat ze zo rond die gordijnen hangt en bij elke deurbel zichzelf een ongeluk verschiet, lijkt erop dat Yvette dus weet dat Sam elk ogenblik aan de deur kan staan. Ze durft waarschijnlijk zelfs het huis niet meer uit.

3)Dat Angèle geen contact opnam met Sam, toen die nog volop bezig was met haar zoektocht, wil misschien zeggen dat de naam 'Sam De Witte' al voldoende was om te weten over wie het ging.
Imagination is the only weapon in the war against reality.

k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis » do 07 mei 2015, 19:19

hannanaske schreef: 2) Het feit dat ze zo rond die gordijnen hangt en bij elke deurbel zichzelf een ongeluk verschiet, lijkt erop dat Yvette dus weet dat Sam elk ogenblik aan de deur kan staan. Ze durft waarschijnlijk zelfs het huis niet meer uit.
ze verwacht dat haar dochter er op een dag zal staan ja (wat heel logisch is gezien het een dochter betreft die op zoek is naar haar moeder).... maar Simonne kan Sam overal tegenkomen, bv ze zou naar de taxi's kunnen gaan... maar Yvette verwacht iemand die enkel haar adres heeft, een wildvreemd persoon dus <> Sam
3)Dat Angèle geen contact opnam met Sam, toen die nog volop bezig was met haar zoektocht, wil misschien zeggen dat de naam 'Sam De Witte' al voldoende was om te weten over wie het ging.
begrijp niet goed .... Angèle nam uiteraard geen contact met Sam omdat haar bestaan een geheim is, ze wou er niks mee te maken hebben en alles laten zoals het is.... toen ze op een dag voor haar deur stond lost ze meteen de naam van simonne backx, da's dan wel beetje ongeloofwaardig, maar soit .....

Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje » do 07 mei 2015, 20:09

Ik denk niet dat Yvette weet dat het om Sam gaat.

* Angéle zal het gehad hebben over de dochter van Simonne, zonder naam, omdat die naam voor haar niets betekend, wie denkt ook dat ze bij mama en oma achter de hoek woont nietwaar.
* Yvette is zenuwachtig omdat ze denkt dat DE dochter gaat aanbellen, en elke vrouw komt dan in aanmerking. Ze verwacht ze elk moment, logisch, als ze Angéle konden vinden, zullen ze ook wel aan het adres van Simonne kunnen raken
* Ze wil niet dat Simonne te fel reageert op Frank, das een moeilijke en ik weet niet hoe plausibel mijn verklaring is,m aar mijns inziens denk ik dat ze denkt dat Simonne de steun van Frank nog zal kunnen gebruiken, enerzijds in verband met DE dochter, anderzijds in verband met Franky. Want ook al is ze geen fan van Frank, hij ziet Simonne wel graag... En als ze hem der nu uit trapt in het slechtste geval, dan heeft ze straks niemand meer. Enfin, zoiets denk ik ;-)

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door tvx1 » do 07 mei 2015, 21:39

Ik denk ook niet dat ze het weet. Ik denk echt wel dat ze ons dat in beeld zouden getoond hebben.

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Lazylady » do 07 mei 2015, 22:08

Ik dacht dus eerst dat het duidelijk was, maar ik weer eens niet mee was, maar blijkbaar toch niet.

Zouden ze dit nu bewust doen? Hopelijk is het geen fout van de schrijvers.

k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis » vr 08 mei 2015, 00:05

Lazylady schreef:
Zouden ze dit nu bewust doen? Hopelijk is het geen fout van de schrijvers.
wat bedoel je juist :?:

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Lazylady » vr 08 mei 2015, 14:48

Wel, de vraag van dit topic is of Yvette weet of het om Sam gaat of niet omdat in de serie (nog) niet duidelijk is. Ik vroeg me af of dit bewust is of weer eens een fout van de schrijvers. Het lijkt alsof Yvette het wél weet -vind ik dan-, maar dat weten we niet zeker.

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » vr 08 mei 2015, 19:36

Ik denk niet dat Yvette weet wie het is.
Ook al heeft Angèle de naam van Tim en Sam gehoord, ik denk niet dat die zomaar is blijven hangen.

De reden waarom Yvette zo ongerust is, is volgens mij omdat ze weet dat de dochter weet wie haar moeder is en elk moment aan de deur kan staan.
Niet omdat het Sam is, die in dezelfde straat woont.

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door tvx1 » vr 08 mei 2015, 20:55

Nu weet ze het.

k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis » vr 08 mei 2015, 22:40

en dat nieuws kwam met een klap... een klapje te veel misschien voor ons Madam Toertjes :bye:

Gesloten