En de ontvoerder van Emma is...

En de ontvoerder van Emma is...

Tim
0
Geen stemmen
Geert
0
Geen stemmen
Danny
28
70%
Jens
1
3%
Lowie
0
Geen stemmen
Waldek
2
5%
Frank
0
Geen stemmen
Luc
0
Geen stemmen
Tom
1
3%
Peter
0
Geen stemmen
Leo
0
Geen stemmen
Eddy
0
Geen stemmen
Bram
1
3%
Stan
1
3%
Toon
3
8%
Adil
0
Geen stemmen
Iemand anders
3
8%

Totaal aantal stemmen: 40

knijn
Nog geen rang

Re: En de ontvoerder van Emma is...

Bericht door knijn » vr 12 sep 2014, 21:17

Vraag is nu wie er allemaal dat kettinkje in Geert zn jas gestopt kan hebben.. Danny.. Mayra .. ik verdenk Toon maar vraag me af hoe hij dat kan geflikt hebben

annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door annekeHU » vr 12 sep 2014, 21:49

Danny had de gelegenheid.. Hij zegt Tim om met Geert naar de living te gaan , hij zegt die andere agent om in de spreekkamer te beginnen, en daarna de hal te doen. "En grondig"! Vervolgens gaat hijzelf naar de living, en is dus een moment alleen in de hal. Voldoende tijd om de halsketting van Emma uit zijn zak te halen, en in Geerts jaszak te steken?

foxy0001
Nog geen rang

Bericht door foxy0001 » za 13 sep 2014, 10:17

annekeHU schreef:Danny had de gelegenheid.. Hij zegt Tim om met Geert naar de living te gaan , hij zegt die andere agent om in de spreekkamer te beginnen, en daarna de hal te doen. "En grondig"! Vervolgens gaat hijzelf naar de living, en is dus een moment alleen in de hal. Voldoende tijd om de halsketting van Emma uit zijn zak te halen, en in Geerts jaszak te steken?
Als ik me niet vergis hing Geert z'n jas in de dokterspraktijk.

Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje » za 13 sep 2014, 10:37

Na de aflevering van gisteren, kan ik bijna niet anders dan bij mijn eerste keuze Danny te blijven. :eh: Jammer, het ligt er langs de ene kant zo dik op, langs de andere kant moeten ze zich nu in veel bochten gaan wringen mocht het toch iemand anders zijn.
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/

Driesje44
Nog geen rang

Bericht door Driesje44 » za 13 sep 2014, 13:12

Ik denk toch Danny, Toon kan onmogelijk dat kettinkje in Geert zijn zak hebbenn gestoken :eek:

k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis » za 13 sep 2014, 16:44

foxy0001 schreef:
annekeHU schreef:Danny had de gelegenheid.. Hij zegt Tim om met Geert naar de living te gaan , hij zegt die andere agent om in de spreekkamer te beginnen, en daarna de hal te doen. "En grondig"! Vervolgens gaat hijzelf naar de living, en is dus een moment alleen in de hal. Voldoende tijd om de halsketting van Emma uit zijn zak te halen, en in Geerts jaszak te steken?
Als ik me niet vergis hing Geert z'n jas in de dokterspraktijk.
denk da ge u vergist, waar hangt een jas meestal? de hal... en zoals hierboven staat had Danny de tijd & gelegenheid om daar de ketting in jas te droppen (met handschoenen al aan om geen vingerafdrukken na te laten)... 77% denkt Danny ondertussen, denk niet dat de makers ons gaan verrassen ... zeker dit seizoen dag na dag bevestiging

k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis » za 13 sep 2014, 18:03

ondanks alle pogingen van de makers gelooft niemand in de piste dat Geert het is :clap:
trouwens gisteren werd pizza geleverd bij Emma terwijl Geert in de cel zat, nog een weggevertje... denk trouwens dat we niet zolang meer zullen moeten wachten op het moment dat de identiteit wordt vrijgegeven, maar dan komt de tweede fase, Tim moet hem dan immers nog ontmaskeren :!:

knijn
Nog geen rang

Bericht door knijn » za 13 sep 2014, 22:51

was danny dan op kurt zn begrafenis?

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door tvx1 » za 13 sep 2014, 22:56

Blokje schreef:
k de vis schreef:
Blokje schreef:En anders is 't Danny. :lol: Maar dat ligt er wel heel dik op.
uw eerste gedacht is altijd het beste zal ik maar zeggen, je hebt me iig niet kunnen overtuigen van iets anders. btw, bij eerste afspraak van Emma met Guitar Star zat Toon hele dag op dispatch te werken (argument dat niet alles chronologisch getoond wordt gaat er bij mij niet in)
Ik ben zelf ook nog niet overtuigd.
Danny wordt gewoon te duidelijk gemaakt. Net zoals de bebloede lip en vuist van Tibo vorig jaar. Maar toegegeven, hoe alles vorig jaar verlopen is met Emma weet ik niet precies meer. Ik verdenk Toon nu pas. Die ontmoeting was wel niet ver van de zus en zo en was maar een kort bezoekje. Ben het trouwens volledig eens met dat laatste, het moet niet chronologisch zijn, is een slecht argument.

We'll see. :think:
Het argument is niet dat alles niet chronologisch getoond wordt, want dat doen ze wel. Het argument is dat niet elke scène die getoond wordt op de seconde de vorige volgt. En dat is een volledig correct argument. Of je het nu wil of niet. We hebben al meermaals meegemaakt dat een scène getoond wordt waarin het ene gezin zit te ontbijten, direct gevolgd door een andere scène waarin een ander gezin aan het middagmaal begint. Dat is een onbetwistbaar feit. En het is niet omdat we Toon tijdens die aflevering welgeteld één minuut (en belangrijk VOOR de ontmoeting) in Taxi Leo gezien hebben, dat hij de hele werkdag die ruimte niet verlaten heeft. Ik weet echt niet waar die sprong vandaan komt.

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door tvx1 » za 13 sep 2014, 23:01

knijn schreef:Vraag is nu wie er allemaal dat kettinkje in Geert zn jas gestopt kan hebben.. Danny.. Mayra .. ik verdenk Toon maar vraag me af hoe hij dat kan geflikt hebben
Zo moeilijk is dat anders niet. Het is daar bij Marianne de zoete inval. Haar voordeur is nooit op slot. Hoevaak hebben we nu al de postbode niet doodleuk de living zien binnenwandelen... :whistle:

knijn
Nog geen rang

Bericht door knijn » za 13 sep 2014, 23:04

als je het zo bekijkt kan Toon een tussenstopje gemaakt hebben bij zijn fietstocht

k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis » zo 14 sep 2014, 15:48

knijn schreef:was danny dan op kurt zn begrafenis?
hij was fkes op de koffietafel na de uitvaart, om Toon te ondervragen ofzo...
dit gezegd zijnde, volgens mij slaat de bedanking van Emma "bedankt da ge der waard" op de chatsessie die ze hadden voor de begraving. Emma voelt zich die ochtend immers niet goed, en kan geen tekst bedenken. ze trekt dan naar boven, even later komt ze me een tekst op de proppen waar iedereen van achterover slaat.... misschien krijgen we ooit in feedback te zien dat danny haar geholpen heeft bij het schrijven van die tekst

knijn
Nog geen rang

Bericht door knijn » ma 15 sep 2014, 21:03

of toon want ik zie in danny geen gevoelig type

kfc000
Nog geen rang

Bericht door kfc000 » di 16 sep 2014, 13:27

naar alle waarschijnlijkheid is de ontvoerder danny , maar zeker zijn we natuurlijk nog niet

Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje » wo 17 sep 2014, 20:43

Daar gaat mijn theorie :cry:
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/

Gesloten