En de ontvoerder van Emma is...

Tim
0
Geen stemmen
Geert
0
Geen stemmen
Danny
28
70%
Jens
1
3%
Lowie
0
Geen stemmen
Waldek
2
5%
Frank
0
Geen stemmen
Luc
0
Geen stemmen
Tom
1
3%
Peter
0
Geen stemmen
Leo
0
Geen stemmen
Eddy
0
Geen stemmen
Bram
1
3%
Stan
1
3%
Toon
3
8%
Adil
0
Geen stemmen
Iemand anders
3
8%

Totaal aantal stemmen: 40

K@@t
Nog geen rang

Bericht door K@@t » di 09 sep 2014, 20:55

De titel lijk me duidelijk, niet ?

Stemmen maar en indien gewenst : motiveer je keuze

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: En de ontvoerder van Emma is...

Bericht door lord F. » di 09 sep 2014, 22:29

Stan als optie? :)
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » wo 10 sep 2014, 11:47

lord F. schreef:Stan als optie? :)
Waarom niet? Kan altijd he... :mrgreen:
Volgens mij is ze samen met Bram aan het druiven plukken. :whistle:

Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula » wo 10 sep 2014, 11:54

Kan niet, ze zit opgesloten in een kamertje. Hoe geraakt dat meiske aan drinken?
Potentia Principatum

Bomanza
Nog geen rang

Bericht door Bomanza » wo 10 sep 2014, 16:28

Caligula schreef:Kan niet, ze zit opgesloten in een kamertje. Hoe geraakt dat meiske aan drinken?
In sommige delen van het land kennen ze toch al een tijdje de volgende fantastische uitvinding:

Afbeelding

k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis » do 11 sep 2014, 13:06

gestemd op Danny, motiveren ga ik niet doen want ik ga niet blijven in herhaling vallen :bye:
wel beetje een shock dat hij hier staat met momenteel 85% van de stemmen, makers zullen alleszinds niet kunnen uitpakken met een verrassende ontknoping als hij het blijkt te zijn. al moet ik zeggen dat als je rondvraag doet buiten het forum toch een heel andere uitslag zou krijgen, denk ik

Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje » do 11 sep 2014, 14:17

Toon! Ik dacht ook eerst aan Danny maar de aanwijzingen dat het toon is worden groter! Bij Danny ligt het er te dik op.
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Lazylady » do 11 sep 2014, 14:25

Blokje schreef:Toon! Ik dacht ook eerst aan Danny maar de aanwijzingen dat het toon is worden groter!
Vertel?

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door jessie V. » do 11 sep 2014, 17:04

Sinds Toon zijn shirt heeft uitgetrokken is hij ook verdacht :lol:

Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje » do 11 sep 2014, 17:10

Lazylady schreef:
Blokje schreef:Toon! Ik dacht ook eerst aan Danny maar de aanwijzingen dat het toon is worden groter!
Vertel?
't Is nogal een uitleg dus hier een samenvatting: volledige uitleg staat op mijn blog.

Wat tegen hem kan spreken:
- Die fietstochtjes met vrienden in de Ardennen. En nu begint meneer opeens te trainen voor een triatlon. Is dat zo of is hij gewoon voorzichtiger geworden. Door ‘s morgens sportkleren aan te trekken, te douchen, zijn werkkleren bij de kabouters te laten, houdt hij alles mooi gescheiden. En door iedereen te laten denken dat hij begonnen is met een serieuze training, geeft hij zichzelf meteen een alibi!
- Zijn karakter: Het is niet omdat de plooien tussen hem en Frank zijn gladgestreken dat we mogen vergeten waartoe Toon in staat is. De fratsen van Toon kon je niet onschuldig noemen. Die elektrocutie was voor mij niet het ergste, zo is het wel uit de hand gelopen. Als Adil er niet bij was, waren zijn pesterijen ronduit wreed (denk aan de kruiwagen en het schokken met de bestelwagen). Hij wou Frank niet zomaar buiten, hij had er plezier in.
Toen Peggy zijn hulp vroeg om Peter en Femke een lesje te leren, had ze niet veel (niets) nodig om hem te overtuigen. Integendeel, Toon wou het allemaal nog wat verder drijven.
- Computer: Toon kwam enkele keren heel duidelijk in beeld met die laptop. Toon is ook geen binnenzitter, het werk bij Luc verveelde hem. Misschien waren de gesprekken met Emma een afleiding en is het later uit de hand gelopen.
- Emma zelf: Tegen Jana had ze het over haar vriendje. Toon is knap! Emma is verliefd! Terwijl het me ondenkbaar lijkt dat ze zoiets zou zeggen over Geert, kan ik me dat bij Toon perfect voorstellen.
- Gui Tarstar op de begrafenis: De dienst voor Kurt was in de Zus & Zo, het is dus goed mogelijk dat Emma hem daar gezien heeft. ( … en misschien was dat nu net niet zijn bedoeling.)

En anders is 't Danny. :lol: Maar dat ligt er wel heel dik op.

k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis » do 11 sep 2014, 18:21

Blokje schreef:En anders is 't Danny. :lol: Maar dat ligt er wel heel dik op.
uw eerste gedacht is altijd het beste zal ik maar zeggen, je hebt me iig niet kunnen overtuigen van iets anders. btw, bij eerste afspraak van Emma met Guitar Star zat Toon hele dag op dispatch te werken (argument dat niet alles chronologisch getoond wordt gaat er bij mij niet in)

Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje » do 11 sep 2014, 18:37

k de vis schreef:
Blokje schreef:En anders is 't Danny. :lol: Maar dat ligt er wel heel dik op.
uw eerste gedacht is altijd het beste zal ik maar zeggen, je hebt me iig niet kunnen overtuigen van iets anders. btw, bij eerste afspraak van Emma met Guitar Star zat Toon hele dag op dispatch te werken (argument dat niet alles chronologisch getoond wordt gaat er bij mij niet in)
Ik ben zelf ook nog niet overtuigd.
Danny wordt gewoon te duidelijk gemaakt. Net zoals de bebloede lip en vuist van Tibo vorig jaar. Maar toegegeven, hoe alles vorig jaar verlopen is met Emma weet ik niet precies meer. Ik verdenk Toon nu pas. Die ontmoeting was wel niet ver van de zus en zo en was maar een kort bezoekje. Ben het trouwens volledig eens met dat laatste, het moet niet chronologisch zijn, is een slecht argument.

We'll see. :think:

annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door annekeHU » do 11 sep 2014, 18:55

Voor mij is en blijft het Danny!

Als de ontvoerder gevat wordt, zal hij volgens mij uit de serie verdwijnen ( gevangenis , vlucht naar het buitenland , dood)

De reden om niet voor Toon te kiezen is dat zijn verhaallijnen nog verder kunnen lopen.. hij heeft goed contact met Sam, werkt regelmatig voor Luc, kan misschien Peggy tot steun zijn, heeft zijn relatie met Frank verbeterd.
Terwijl Danny eigenlijk buiten zijn werk samen met Tim niet veel verhaallijn heeft (zijn mislukte pogingen om iets met Paulien te beginnen, nu even buiten beschouwing gelaten)
Dus m.a.w. Het is evidenter om Danny uit de reeks te schrijven dan Toon

knijn
Nog geen rang

Bericht door knijn » do 11 sep 2014, 22:01

ik ben wel te overtuigen voor toon
heeft peggy ook afgewezen en met zn verleden van een vriendin waar hij voor moest zorgen..
maar heeft die een reden om geert verdacht te maken? kent die geert wel?

k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis » do 11 sep 2014, 22:05

knijn schreef:maar heeft die een reden om geert verdacht te maken? kent die geert wel?
de dader heeft ALTIJD een reden om iemand anders verdacht te maken :lol: of toon geert kent? vaag, zeker?
net zoals Danny Geert maar vaag kende, maar via Emma is hij wellicht meer over hem te weten gekomen.... en wellicht heeft die uitstap en de foto's hem ertoe aangezet te proberen Geert erbij te lappen. want in positie van inspecteur kan hij dit natuurlijk perfect doen, Toon niet

Gesloten