JANA

Gesloten

Nu we bijna aan de laatste aflevering zijn, is de vraag voor wie kiest Jana in het volgende seizoen:

Peiling eindigde op do 13 jun 2013, 18:40

BRAM
23
82%
LOWIE
3
11%
GEEN VAN BEIDEN
2
7%

Totaal aantal stemmen: 28

pauldeboeck
Nog geen rang

JANA

Bericht door pauldeboeck » di 14 mei 2013, 18:40

Nu we bijna aan de laatste aflevering zijn, is de vraag voor wie kiest Jana in het volgende seizoen:
Bram
Lowie

Millie
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: JANA

Bericht door Millie » do 23 mei 2013, 11:26

Ik hoop voor Bram, omdat hij zo lief voor haar is en tenslotte een hele sterke band hebben.

Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans » do 23 mei 2013, 21:12

Ik denk dat Jana Bram echt graag ziet. Al had ik wel de indruk in de afl. van vandaag dat, toen Rosa vertelde over hoe steun hebben aan elkaar veel helpt, Jana een twijfelachtige blik in haar ogen had.. Misschien dat ze toch een beetje onzeker is over Bram want voor dat alles in orde was tussen hen heeft Jana wel heel veel steun gehad aan Lowie..

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Lazylady » do 23 mei 2013, 21:59

Sans schreef:Ik denk dat Jana Bram echt graag ziet. Al had ik wel de indruk in de afl. van vandaag dat, toen Rosa vertelde over hoe steun hebben aan elkaar veel helpt, Jana een twijfelachtige blik in haar ogen had.. Misschien dat ze toch een beetje onzeker is over Bram want voor dat alles in orde was tussen hen heeft Jana wel heel veel steun gehad aan Lowie.
Als ik zie hoe Lowie nu is, zou ik hem Jana nog teruggunnen. Hij heeft dan toch ingezien dat hij verkeerd bezig was en komt zelfs al een tijdje goed met Julia overeen. Naar Jana doet hij terug normaal; maar natuurlijk is Bram er nog, dus zou het maar respectloos zijn om haar terug af te pakken.

Ik vind dat Bram er zwaar overgaat met zijn agressie de laatste tijd. Ik snap zijn emotionele woede, maar zomaar paterke Luc zijn verhaaltjes slikken en dan zo onnozel doen naar Franky vind ik toch net iets te onrealistisch; zeker omdat Bram eerst nog zelf dacht dat Luc erachter zat. Ik heb zelfs het gevoel dat Jana zich er niet zo goed bij voelt, of heeft het ergens anders mee te maken?

(Eigenlijk ben ik nooit zo'n heel grote fan geweest van het personage Bram. Ik vind dat zijn trekjes geregeld te stereotiep zijn, zoals bij Frank en Eddy ook wel het geval kan zijn.)

Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans » do 23 mei 2013, 23:12

Lazylady schreef:
Sans schreef:Ik denk dat Jana Bram echt graag ziet. Al had ik wel de indruk in de afl. van vandaag dat, toen Rosa vertelde over hoe steun hebben aan elkaar veel helpt, Jana een twijfelachtige blik in haar ogen had.. Misschien dat ze toch een beetje onzeker is over Bram want voor dat alles in orde was tussen hen heeft Jana wel heel veel steun gehad aan Lowie.
Als ik zie hoe Lowie nu is, zou ik hem Jana nog teruggunnen. Hij heeft dan toch ingezien dat hij verkeerd bezig was en komt zelfs al een tijdje goed met Julia overeen. Naar Jana doet hij terug normaal; maar natuurlijk is Bram er nog, dus zou het maar respectloos zijn om haar terug af te pakken.

Ik vind dat Bram er zwaar overgaat met zijn agressie de laatste tijd. Ik snap zijn emotionele woede, maar zomaar paterke Luc zijn verhaaltjes slikken en dan zo onnozel doen naar Franky vind ik toch net iets te onrealistisch; zeker omdat Bram eerst nog zelf dacht dat Luc erachter zat. Ik heb zelfs het gevoel dat Jana zich er niet zo goed bij voelt, of heeft het ergens anders mee te maken?

(Eigenlijk ben ik nooit zo'n heel grote fan geweest van het personage Bram. Ik vind dat zijn trekjes geregeld te stereotiep zijn, zoals bij Frank en Eddy ook wel het geval kan zijn.)
Ja ik kan er ook niet echt bij waarom Bram nu ineens het zo opneemt voor Luc.. misschien omdat die "alles" tegen hem verteld heeft voor dat de rest het heeft gedaan? Maar voor Bram om er dan vanuit te gaan dat Luc totaal geen schuld heeft in heel die zaak vind ik wel serieus naief en erg voorbarig. Hij zou beter moeten weten. En hij moet stoppen met zo tekeer te gaan tegen Franky. Die jongen heeft zoveel gedaan voor hem. Beetje ondankbaar als je het mij vraagt. Het zou kunnen dat Jana dat zich meer aantrekt dan ze laat uitschijnen.. en daardoor wat twijfel voelt in haar relatie met Bram. Ik denk dat de vriendschap tussen Jana & Lowie nog wat meer wordt aangesterkt maar ze zal waarschijnlijk wel bij Bram blijven.

Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Tiboko » vr 24 mei 2013, 00:31

Sans schreef:Het zou kunnen dat Jana dat zich meer aantrekt dan ze laat uitschijnen.. en daardoor wat twijfel voelt in haar relatie met Bram. Ik denk dat de vriendschap tussen Jana & Lowie nog wat meer wordt aangesterkt maar ze zal waarschijnlijk wel bij Bram blijven.

Ben ik nog niet zo zeker van, als Jana die brief in handen krijgt (en dat zal niet zo lang meer duren, met papa Tibo en Franky in de buurt) zal ze het heel absurd gaan vinden dat Bram Luc blijft verdedigen (en het is natuurlijk absurd), daardoor zullen ze ongetwijfeld steeds meer uit elkaar groeien.

Komt daarbij dat ook Lowie nu weet wie zijn pa echt is en dat beslist met Jana zal delen. Lowie past trouwens ook veel beter bij haar levensstijl en interesses dan Bram, die enkel in computerspelletjes geïnteresseerd is.

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door jessie V. » vr 24 mei 2013, 13:15

Jana verdedigt Luc toch ook nog steeds? Zij denkt er toch hetzelfde over als Bram?

Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans » vr 24 mei 2013, 23:56

Tiboko schreef:
Sans schreef:Het zou kunnen dat Jana dat zich meer aantrekt dan ze laat uitschijnen.. en daardoor wat twijfel voelt in haar relatie met Bram. Ik denk dat de vriendschap tussen Jana & Lowie nog wat meer wordt aangesterkt maar ze zal waarschijnlijk wel bij Bram blijven.
Ben ik nog niet zo zeker van, als Jana die brief in handen krijgt (en dat zal niet zo lang meer duren, met papa Tibo en Franky in de buurt) zal ze het heel absurd gaan vinden dat Bram Luc blijft verdedigen (en het is natuurlijk absurd), daardoor zullen ze ongetwijfeld steeds meer uit elkaar groeien.

Komt daarbij dat ook Lowie nu weet wie zijn pa echt is en dat beslist met Jana zal delen. Lowie past trouwens ook veel beter bij haar levensstijl en interesses dan Bram, die enkel in computerspelletjes geïnteresseerd is.
Ja als Lowie tegen Jana gaat vertellen over die brief & wat erin stond & Bram zou nog steeds aan Luc zijn kant blijven staan dan kan dat idd voor problemen zorgen. Luc is diegene die Bram die namaak boiler heeft meegegeven, goed wetende dat het brol was. Ik vond Jana en Lowie eigenlijk ook wel een mooi koppel, maar ik denk dat Jana Bram heel graag ziet.. Misschien leid het tot een (tijdelijke) breuk.

floorXbuytaert
Nog geen rang

Bericht door floorXbuytaert » do 16 jan 2014, 19:27

baneed jongens wa zijn jullie nu allemal aant verzinne, jana blijft bij bram en blijft vrienden met lowie maar nu da paulien terug is, gisteren zei ze dat ze nog gevoelens had voor bram en ik denk da bram en jana da dan te weten komen en dan veel ruzie mr da komt allemaal weer goe :)

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Lazylady » do 16 jan 2014, 20:31

floorXbuytaert schreef:baneed jongens wa zijn jullie nu allemal aant verzinne
Datum van de laatste posts niet opgemerkt?

Gesloten