Wat heb je net bekeken?

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 336
x 643
Contacteer:

Wat heb je net bekeken?

Bericht door daffy duck » wo 02 jun 2021, 16:43

The Pact BBC en Innocent ITV.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 13
x 391

Wat heb je net bekeken?

Bericht door Tiboko » wo 02 jun 2021, 17:01

The Pact ook bekeken, goeie serie en fantastisch geacteerd.

Al vond ik in de finale aflevering van gisteren wel een storend ongeloofwaardigheidje.
0 x

vdbemdsa
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 26

Wat heb je net bekeken?

Bericht door vdbemdsa » do 03 jun 2021, 11:52

¿Quién mató a Sara? op Netflix, 1ste reeks, net begonnen met aflevering 1 tweede reeks
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 13
x 391

Wat heb je net bekeken?

Bericht door Tiboko » do 03 jun 2021, 12:36

Eerste reeks gezien, vond het wat verzwakken naar einde toe. We wachten nog even met 2de seizoen...
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 10

Wat heb je net bekeken?

Bericht door hannanaske » vr 17 sep 2021, 20:24

hannanaske schreef:
za 18 mei 2019, 01:09
Een primeur is geschied! Hannanaske heeft eens bewust naar The Voice Van Vlaanderen gekeken.

Soms, als ik er aan dacht, zette ik dat wel eens op als achtergrond. En als er dan iets was dat ik tof vond, keek ik dan wel op.

Zo was ik enkele weken geleden aan't zappen toen ik geheel toevallig terecht kwam bij Wannes die eens een Beyoncéke ging doen.
En ik dacht nog; "oei, dat is een gevaarlijke keuze!" Queen B. is echt niet van de minste en die liedjes zijn ook heel erg moeilijk. Je ziet zo vaak mensen passeren die dat willen zingen en dan slagen die daar toch niet echt in.
Maar hier was ik toch al behoorlijk onder de indruk.

Vorige week was ik dan terug wat aan het zappen en toen bleek dat ze al aan de liveshows bezig waren. En wie stond er nog tussen de kandidaten? AHA! De Wannes! En wééral een liedje van Beyonce, maar dan een ander.

Wederom wauw! Zo'n jong kereltje van 16 jaar; en zo'n geluid dat er uit zijn strot komt.

Allez vooruit! Ik las vandaag dat diezelfde Wannes nu blijkbaar in Thuis komt acteren! :smile: Vond dat twee jaar geleden echt een toffe kerel in the voice!

ps: Ik ben een tijdje geleden toch weer beginnen kijken vanaf de afleveringen waar ik twee jaar geleden gestopt ben!
Ik had gezworen tegen mezelf dat ik dat nooit meer ging doen, maar het vlees is zwak. :crazy:
Ik zit dus nu nog een hele tijd achter maar 't is wel ideaal om zo wat te volgen terwijl ik ook creatief ben met mijn haaksels.
Als ik het volhoud door een paar afleveringen per dag af te spelen is het nog een kwestie van enkele maanden
en dan kan ik je weer bijbenen.

Wie weet terroriseer ik opnieuw dit forum dan! ge zijt gewaarschuwd :twisted:
1 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 10

Wat heb je net bekeken?

Bericht door hannanaske » vr 24 sep 2021, 23:00

De laatste aflevering dat ik gezien heb was deze waar Viv betrapt werd door Tim in het huis van Jasper,
nadat die laatste ook verdacht werd voor verkrachting van Tilly.
En hoewel thuis soms zo voorspelbaar kan zijn, had ik deze toch niet zien aankomen.
Dus je ziet, ik zit nog redelijk ver achter! :lol:

Ik ben ook superblij dat het programma met Lieven Scheire terug is op de tv. Geen idee of er nog mensen gekeken hebben,
maar mijn mond viel toch open van verbazing bij het verhaal over een man die maar niet naar de dokter ging,
ook al stond zijn geslachtsdeel vol van de zwarte plekken. :crazy:
Tot het er gewoon vanzelf is afgevallen en dat artsen een nieuwe penis moesten maken aan zijn arm.
Ik wist nu wel dat ze bij transmannen ook de huid van de arm nemen om dat te maken, maar die mens
moet dus effectief lopen met dat ding aan zijn arm. :lol:

Het kan toch niet anders of die man heeft ook een afwijking? Iemand die helemaal geen pijn kan voelen? (geen idee hoe deze aandoening heet)
Ik ben dan wel een vrouw, en toch kreeg ik al ijskoude rillingen toen ik dat verhaal hoorde.
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 94
x 191

Wat heb je net bekeken?

Bericht door martha » ma 27 sep 2021, 16:37

de columbus : hopelijk halen de thuis scenario schrijvers hier geen inspiratie bij het "druivenslurpen" door de ploekers in de wijngaard van Waldek :lol:
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 445
x 698

Wat heb je net bekeken?

Bericht door satine » di 28 sep 2021, 13:09

Ik heb de aflevering niet gezien, wat gebeurde er?
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 774
x 362

Wat heb je net bekeken?

Bericht door ikke » di 28 sep 2021, 15:41

satine schreef:
di 28 sep 2021, 13:09
Ik heb de aflevering niet gezien, wat gebeurde er?
Ze dronken druivensap door een tros druiven in hun vuisten tot moes te knijpen en dat op te slurpen. Ik vond de eerste reeks van de Colombus stukken beter. Wanneer zullen ze eens leren te eindigen in schoonheid ipv iets goeds kapot te maken door te blijven doorgaan?
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 336
x 643
Contacteer:

Wat heb je net bekeken?

Bericht door daffy duck » di 28 sep 2021, 16:13

At the eternity's gate op BBC2. Zo mooi! Film over het leven van Vincent Van Gogh. Hoe hij de kleuren en de natuur aanvoelde. En het is waar wat Don <maclean zingt in het liedje over Vincent: the world was never ment for someone as beautiful as you.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 10

Wat heb je net bekeken?

Bericht door hannanaske » wo 06 okt 2021, 22:40

Heb net gekeken naar de aflevering van let's talk about sex. IJsland ziet er wel prachtig uit, zo'n schone landschappen :romance-heartsthree:
Jammer dat het er ook koud kan zijn en weinig licht in de winter, anders zag ik me er wel wonen. :D
(Zou de zangeres Björk daar nog wonen? want dat zou ook nog een pluspunt zijn! :lol: )

Ik zie mezelf nu ook niet onmiddellijk daten in een zwembad, laat staan dat ik dat naakt zou doen. En ik zou mij ook niet comfortabel voelen om naar een afgelegen plekje te rijden en daar evt dingen te doen. :yup:
Maar voor de rest lijkt het toch wel een leuk land om te wonen... Openheid & respect neemt toch veel druk af en brengt vreugde ipv frustratie.
Mooi om te zien die "koude" noorderburen! :yup:
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 10

Wat heb je net bekeken?

Bericht door hannanaske » wo 06 okt 2021, 22:59

Ik ben geen vaste kijker van de columbus, maar hier en daar pik ik wel een aflevering mee. Deze waarin Linde Merckpoel en Dieter Coppens te gast waren, heb ik wel nog gezien achteraf op vrt.nu.

Aangezien het nu op zondagavond uitgezonden wordt, heb ik een paar afleveringen wel gezien. Denk dat veel afhangt wie er ook meereist en waarheen ze gaan (voor de landschappen toch)

De laatste aflevering met Wim Willaert heb ik wel gezien en ook die met Jan Kooiman (dat stuk waarop ze samen dansten vond ik echt geweldig)

Ik kan niet echt zeggen of het programma nu minder goed is dan voorheen, heeft het er ook niet mee te maken dat er minder bekende gasten meedoen?
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 774
x 362

Wat heb je net bekeken?

Bericht door ikke » do 07 okt 2021, 14:12

Het nieuwe is er af. We kijken nu nog slechts sporadisch. En dat het met bv's maakt niet uit, de vorige reeks was ook al met bekende mensen. De eerste reeks was verrassend en geestig...
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 774
x 362

Wat heb je net bekeken?

Bericht door ikke » vr 15 okt 2021, 12:41

Wij bekijken nu de reeks met Veerle Baetens in de hoofdrol. "Cheyenne et Lola". Een echte aanrader voor wie van spannende reeksen houdt. Maar ja, er komt ook geweld bij kijken... Niet voor gevoelige kijkers. En al helemaal niet voor kinderen.
Machtige vertolking van Veerle en haar tegenspeelster. Top actrices! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Cheyenne_%26_Lola

Verhaal
Cheyenne Valkiers is zes maanden vrij uit de gevangenis en verdient de kost als poetsvrouw voor de oplichter Dany Chapelle en ze werkt ook op een ferry. Lola is de minnares van Dany, die in ieder stadje een ander schatje heeft. Zijn vrouw Carine is op de hoogte van zijn veelvuldige overspel en onthult aan Lola dat zij niets voor hem betekent. Cheyenne komt poetsen en vindt Carine dood op de loopband. Lola claimt dat het een ongeval is. Ze bellen niet naar de politie, maar laten het lijk verdwijnen en betalen daar de crimineel Yannick voor. Later geraken ze verzeild in een netwerk van mensensmokkel.
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 94
x 191

Wat heb je net bekeken?

Bericht door martha » vr 15 okt 2021, 18:00

Ik ook naar cheyenne en Lola gekeken. Voor echte geweldadige scènes daar heb ik één oplossing voor . De fast forward knop op mijn afstandsbediening :mrgreen: .

Ik volg momenteel een australische reeks op play 7 : "the secret that she keeps". Spannend. Zonder gratuit geweld maar toch een thriller. Met de actrice die "Edith" speelde in downtown abbey. Daar speelde ze al een getormenteerde ziel, en hier is het al niet beter. Erger ze flipt helemaal door. En toch blijf ik sympathie voor het personage hebben.

En speciaal voor "Ikke" : volgende week begint op BBC1 een nieuwe reeks van "Shetland".
1 x

Plaats reactie