Wat heb je net bekeken?
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- martha
- Poster rang 5
- x 892
- x 556
Wat heb je net bekeken?
Ja Nonkels
heb er al vele keren mij "krieke" mee gelachen. Wellicht omdat ik westvlaming ben en senior. Die Carine vind ik zo één bette en Pol (Wim Willaert) dat is gewoon Frank uit eigen kweek 2.0. Hij spreekt dit keer steenkoolfrans ipv steenkoolengels maar ik vind hem de symphatieke snul.

0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 8
- x 50
Wat heb je net bekeken?
Die scène waar Carine samen met Luc een pannenkoekske ging eten. Dat tartte toch wel alle verbeelding van een gezellig namiddag met uw vrouw.
Vorig weekend begonnen met stranger things en vandaag de laatste aflevering gezien en nu vol ongeduld wachten op het tweede deel.
Damned, wat een goed seizoen alweer!

Vorig weekend begonnen met stranger things en vandaag de laatste aflevering gezien en nu vol ongeduld wachten op het tweede deel.
Damned, wat een goed seizoen alweer!

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- martha
- Poster rang 5
- x 892
- x 556
Wat heb je net bekeken?
Op BBC first : all creatures great & small. Niet de originele reeks uit de jaren 70 maar wel een mooie remake. Is al de derde jaargang en vorige dinsdag vond ik heel grappig dat de acteur die "Tristan" vertolkte in de originele reeks nu een gastrol had als een klant van Siegfried.
Het onderwerp van die aflevering was echter
Moest op het laatste toch een traantje wegpinken.
Het onderwerp van die aflevering was echter

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1263
- x 1630
- Contacteer:
Wat heb je net bekeken?
The Traitors op BBC met Claudia Winckelman. Flauw afkooksel van De Mol!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 8
- x 50
Wat heb je net bekeken?
Ik heb nu vier afleveringen bekeken van "wednesday" op netflix. Ik zit dus in de helft!
Geen idee of er nog mensen zijn die dit gezien hebben of aan't zien zijn?
Het is een spinoff van The Adams Family. Gemaakt door Tim Burton, maar ik heb er ook een Harry Potter gevoel bij.
Ik vind het ook wel ongelooflijk hoe een hand (the thing) zoveel emoties kan laten zien. WAUW!

Geen idee of er nog mensen zijn die dit gezien hebben of aan't zien zijn?

Het is een spinoff van The Adams Family. Gemaakt door Tim Burton, maar ik heb er ook een Harry Potter gevoel bij.

Ik vind het ook wel ongelooflijk hoe een hand (the thing) zoveel emoties kan laten zien. WAUW!
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3254
- x 1602
Wat heb je net bekeken?
Ook begonnen aan "Wednesday" hier
Ik ben pas bij aflevering 2 gebleven, maar vind het tot nu toe al heel veelbelovend!

Ik ben pas bij aflevering 2 gebleven, maar vind het tot nu toe al heel veelbelovend!
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 8
- x 50
Wat heb je net bekeken?
[/quote]
- Spoiler: Bekijk
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3254
- x 1602
Wat heb je net bekeken?
Dat is inderdaad die aflevering ja
En Thing is geweldig, zowel het "personage" als de acteur die hem speelt.
Inderdaad echt subliem om zoveel emotie in een simpele hand te leggen
Een scène die me van de films bijvoorbeeld heel erg is bijgebleven, is het toneelstuk wat ze op kamp op moeten voeren en waarin Wednesday verplicht Pocahontas moet spelen. Ze heeft niet veel andere keus dan ermee akkoord gaan, maar zorgt er dan wel voor dat het hele verhaal rond Thanksgiving héél realistisch wordt nagespeeld, en niet de suikerzoete versie die de kampleiders voor ogen hadden
En ook dat ze als straf The Sound Of Music en Annie moeten kijken bijvoorbeeld
Omdat ik de films zo graag gezien heb, moet ik nu dus wel wennen aan de Netflix-versie. En dan niet zozeer aan Wednesday, die ze naar mijn mening best wel consequent gehouden hebben, maar wel aan Gomez en Morticia. Dat vind ik toch een beetje lastig, maar ik heb ze tot nu toe ook nog niet veel voorbij zien komen dus misschien betert dat nog (of juist niet
).
Maar goed, de muziek vind ik helemaal fantastisch, en ik heb geloof ik nog nooit iets van Tim Burton voorbij zien komen waar ik niks aan vond, dus ik heb goeie hoop op deze. Vanavond maar weer eens rustig voor de volgende aflevering gaan zitten...

En Thing is geweldig, zowel het "personage" als de acteur die hem speelt.
Inderdaad echt subliem om zoveel emotie in een simpele hand te leggen

Zowel de oorspronkelijke serie als ook de 2 films met Raul Julia en Anjelica Huston heb ik (de films verschillende keren) bekeken, en vooral van de films ben ik altijd groot fan geweest. De serie vond ik een beetje in een soort "alledaagse mal" gegoten die voor iedereen te kijken was, en was vooral grappig bedoeld volgens mij. In de 2 films hadden de karakters veel meer een "randje", wat het allemaal wat donkerder en serieuzer maakte, ook al waren ook die tegelijkertijd grappig. Maar in de films kreeg je wel heel duidelijk verschillende boodschappen mee, en ze schuwden ook bepaalde "hekele onderwerpen" niet.hannanaske schreef: ↑ma 12 dec 2022, 13:43Moet wel eerlijk zijn dat ik de oorspronkelijke serie nooit heb gezien.
Een scène die me van de films bijvoorbeeld heel erg is bijgebleven, is het toneelstuk wat ze op kamp op moeten voeren en waarin Wednesday verplicht Pocahontas moet spelen. Ze heeft niet veel andere keus dan ermee akkoord gaan, maar zorgt er dan wel voor dat het hele verhaal rond Thanksgiving héél realistisch wordt nagespeeld, en niet de suikerzoete versie die de kampleiders voor ogen hadden

En ook dat ze als straf The Sound Of Music en Annie moeten kijken bijvoorbeeld

Omdat ik de films zo graag gezien heb, moet ik nu dus wel wennen aan de Netflix-versie. En dan niet zozeer aan Wednesday, die ze naar mijn mening best wel consequent gehouden hebben, maar wel aan Gomez en Morticia. Dat vind ik toch een beetje lastig, maar ik heb ze tot nu toe ook nog niet veel voorbij zien komen dus misschien betert dat nog (of juist niet

Maar goed, de muziek vind ik helemaal fantastisch, en ik heb geloof ik nog nooit iets van Tim Burton voorbij zien komen waar ik niks aan vond, dus ik heb goeie hoop op deze. Vanavond maar weer eens rustig voor de volgende aflevering gaan zitten...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 8
- x 50
Wat heb je net bekeken?
Ben in 2018 zelfs naar de internationale tentoonstelling "the world of Tim Burton" gaan zien toen het in België was! superleuk! 

1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1263
- x 1630
- Contacteer:
Wat heb je net bekeken?
Strike op BBC. Deze avond deel 2
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 8
- x 50
Wat heb je net bekeken?
Afhankelijk van de kandidaat durf ik wel eens naar "het huis" kijken. Erik Coens lijkt mij zo'n warme man!
Maar naar deze aflevering heb ik gekeken aangezien ik de podcast van Pedro superfijn vond om naar te luisteren, en "patiënt Pedro" volg ik nu ook wel, dus het leek me evident om hem ook in het huis te zien. Natuurlijk overlapt het wel een beetje met de dingen uit zijn programma.
Wel knap van hem dat hij niet voortdurend de beste versie van zichzelf liet zien, maar dat hij ook een mens is die kwetsbaar is.
Vond de eerste vijf minuten van het huis ook wel grappig. Moest superhard lachen!

Wel knap van hem dat hij niet voortdurend de beste versie van zichzelf liet zien, maar dat hij ook een mens is die kwetsbaar is.
Vond de eerste vijf minuten van het huis ook wel grappig. Moest superhard lachen!

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 892
- x 556
Wat heb je net bekeken?
Misschien heb ik het hier al ergens gepost maar ik kijk graag op NPO1 naar "oogappels". Vooral de "commentaar" van de grootouders is meestal hilarisch maar ook helemaal "to the point". Nu was er deze week een speciale kersteditie "kerstappels". En ik moest goedkeurend knikken bij de commentaar van de "grootouders". Vooral de opmerking dat er altijd wel iemand bij het kerstdiner is die de sfeer grondig naar de vaantjes helpt door te beginnen over de "politiek". Dat is nu de reden waarom ik dit jaar bedankt heb voor het kerstetentje bij mijn oudste broer. Ook het feit dat alhoewel ik mijn broers en zus een gans jaar amper gezien heb, er ook helemaal niets gezegd wordt, enkel hun GSM telt (en verdikke ze zijn allemaal 60+) en als er dan iets gezegd wordt is het janken en zagen over de politiek.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 8
- x 50
Wat heb je net bekeken?
Net de laatste aflevering van "patiënt Pedro" gezien. Vond het wel nog een mooie reportage.
De eerste afleveringen waren soms wat 'grappig' door de vreemde dwanghandelingen en vooral omdat het om een komiek gaat waarvan je niet gewoon bent dat hij serieus kan zijn. Zoals hij zelf al zei: Het lijkt soms een beetje marketing om zo de dramaqueen te zijn, maar eenmaal de camera's weg zijn en hij alleen is doemen de paniekgedachten wel op.
(Ik herken mezelf daar in; soms gebeuren er ook situaties waar ik totaal niet meer rationeel kan denken, en achteraf denk ik wel: dit was erover en kan ik er zelf heel hard mee lachen maar op het moment zelf is het gewoon zo'n grote paniek)
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik vind het wel chapeau dat ie da gedaan heeft en er grote stukken van heeft laten filmen! Denk wel dat er veel kijkers zich daar een beetje in kunnen herkennen.

(Ik herken mezelf daar in; soms gebeuren er ook situaties waar ik totaal niet meer rationeel kan denken, en achteraf denk ik wel: dit was erover en kan ik er zelf heel hard mee lachen maar op het moment zelf is het gewoon zo'n grote paniek)
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik vind het wel chapeau dat ie da gedaan heeft en er grote stukken van heeft laten filmen! Denk wel dat er veel kijkers zich daar een beetje in kunnen herkennen.

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1263
- x 1630
- Contacteer:
Wat heb je net bekeken?
Happy Valley. BBC Laatste reeks in de serie na 7 jaar.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 8
- x 50
Wat heb je net bekeken?
Net gekeken naar een zaalshow van Jens Dendoncker uit 2020 die ze deze week toonden op VTM. Ik kende die man vooral van podcasts, als jurylid van The masked singer en grappige tiktokfilmpjes die hij maakte met Lauren tijdens de lockdownperiode.
Dus ik heb het eens een kans gegeven zonder al te veel verwachtingen, maar moet echt toegeven da'k hem toch grappig vind. Vlotte verteller, grappige mimiek, beetje vuil zonder er echt over te gaan, niet te voorspelbaar,...
Leuke kerel die Jens!
Dus ik heb het eens een kans gegeven zonder al te veel verwachtingen, maar moet echt toegeven da'k hem toch grappig vind. Vlotte verteller, grappige mimiek, beetje vuil zonder er echt over te gaan, niet te voorspelbaar,...
Leuke kerel die Jens!

0 x