Dertigers
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
- Poster rang 2
- x 92
- x 124
-
- Poster rang 2
- x 92
- x 124
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 8
- x 55
Dertigers
Dat was een passage tussen Tine en Saartje zeker?

Op de www.pandapunt.nl kun je lezen wat het is, en kun je zelf uw eigen pandapunten berekenen.

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 2
- x 92
- x 124
Dertigers
Dankjewel Hananaske.
Ik zit aan aflevering 10 van seizoen 4 en er is nog niets gebeurd in dat seizoen.
Tinne begint te daten met Michiel, ik vermoed dat haar dochter een relatie heeft met Thomas, de zoon van het nieuw lief van Bart die wiet smoort en Elias en Alex gaan hun kind moeten teruggeven aan de mama. Daar zit ik nu.
Ik zit aan aflevering 10 van seizoen 4 en er is nog niets gebeurd in dat seizoen.
Tinne begint te daten met Michiel, ik vermoed dat haar dochter een relatie heeft met Thomas, de zoon van het nieuw lief van Bart die wiet smoort en Elias en Alex gaan hun kind moeten teruggeven aan de mama. Daar zit ik nu.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 92
- x 124
-
- Poster rang 2
- x 92
- x 124
-
- Poster rang 2
- x 92
- x 124
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 8
- x 55
Dertigers
Vlgs wikipedia heeft die actrice nog mee gedaan in familie, de buurtpolitie en campus 12 Google = uw vriend! 

1 x
-
- Poster rang 2
- x 92
- x 124
Dertigers
Ik heb de eerste vier seizoenen en de Kerstspecial van Dertigers bekeken en ik kijk nu naar het lopende vijfde seizoen op tv. Ik vind het vijfde veel en veel beter. Zeker de afleveringen van gisteren en vandaag zijn aan te raden.
TV-tip: alle voorbije afleveringen bingewatchen en vanavond de ontknoping meemaken
TV-tip: alle voorbije afleveringen bingewatchen en vanavond de ontknoping meemaken

1 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 8
- x 55
Dertigers
Aangezien ik deze week een beetje ziek was, heb ik de serie nu toch bekeken & ik moet zeggen dat ik snel mijn draai gevonden heb met andere personages, omgeving, etc.
In de eerste reeks speelde het verhaal zich vooral af in A'pen met pleintjes, drukke straten, trams,....en nu waren het vooral velden, treinsporen en koetjes....
Het verhaal van de overleden tweelingsbroer van de P (Robin) die samen was met Nora, maar eigenlijk verliefd was op een man uit de groep, hebben ze nu eigenlijk opnieuw opgerakeld en er een hoofdverhaal van gemaakt met de huidige personages. Dat zorgt natuurlijk voor wrevel binnenin de groep. 
In de eerste reeks speelde het verhaal zich vooral af in A'pen met pleintjes, drukke straten, trams,....en nu waren het vooral velden, treinsporen en koetjes....

0 x
-
- Poster rang 2
- x 92
- x 124
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 8
- x 55
Dertigers
Yep! woensdag mee begonnen, en vandaag geëindigd
Het is wel een andere dynamiek in de groep. Bij de eerste reeks waren het zes vrienden die elkaar al kenden vanuit hun studententijd en die ook verbonden zijn door een gemeenschappelijk trauma. Dat was precies al snel duidelijk dat die héél hard aan elkaar hingen, ook door de stimuleringen van Alex die doodsbang was dat de groep uiteen zou vallen.
Hier is er niet zo'n héél duidelijk strikte lijn van hoofdpersonages die elkaar al lang kennen door één gemeenschappelijk ding; sommige kennen elkaar van de jeugdbeweging, anderen die er iets later bijkwamen, twee ervan zijn zussen, een nieuwe roommate... 't Is wel anders dan de vorige keer. Maar 't is zeker wel oké, beter dan ik verwacht had! (Of het nu ook echt beter is dan het vorige....daarvoor moeten we wachten op het vervolg
)

Hier is er niet zo'n héél duidelijk strikte lijn van hoofdpersonages die elkaar al lang kennen door één gemeenschappelijk ding; sommige kennen elkaar van de jeugdbeweging, anderen die er iets later bijkwamen, twee ervan zijn zussen, een nieuwe roommate... 't Is wel anders dan de vorige keer. Maar 't is zeker wel oké, beter dan ik verwacht had! (Of het nu ook echt beter is dan het vorige....daarvoor moeten we wachten op het vervolg

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1617
- x 2460
Dertigers
Ik kijk meestal met een half oog - de verhaallijn vind ik lang niet slecht, maar de cast kan mij niet boeien.
Niet dat ik vind dat ze niet goed acteren, maar ze spreken mij geen van allen echt aan.
Ik voel dus niet een andere dynamiek, maar een gebrek daaraan.
Niet dat ik vind dat ze niet goed acteren, maar ze spreken mij geen van allen echt aan.
Ik voel dus niet een andere dynamiek, maar een gebrek daaraan.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 8
- x 55
Dertigers
Ergens wel een beetje logisch dat er een gebrek is aan hechte vriendschap als er al liefdesstrubbelingen zijn
Maar ik snap wel wat je bedoelt; ze lijken iets minder close, ze gedragen zich ook iets afstandelijker (In de groep van Alex, Saar, Bart,.... komen ze ook meer samen en doen ze veel activiteiten samen, vertellen elkaar bijna alles, lopen elkaars deur bijna plat, ze begroeten elkaar op een andere manier (een vriendschappelijke kus) terwijl deze recente groep vooral fietst, maar voor de rest lijken die niet zoveel samen te ondernemen. En dan zijn de personages ook helemaal anders. Een zelfzekere die heel haar toekomst al uitgestippeld heeft en een schuchter persoon die nog thuis woont...
maar da's goed; Want die diversiteit van verschillende personen in die leeftijdscategorie is héél herkenbaar. Ze hebben eigenlijk wel hun best gedaan om niet eenzelfde soort groep te vormen. (durf ik ook zeggen dat die mentaliteit net ietsje meer past bij mensen die landelijker leven, dan mensen die in een stad wonen?

maar da's goed; Want die diversiteit van verschillende personen in die leeftijdscategorie is héél herkenbaar. Ze hebben eigenlijk wel hun best gedaan om niet eenzelfde soort groep te vormen. (durf ik ook zeggen dat die mentaliteit net ietsje meer past bij mensen die landelijker leven, dan mensen die in een stad wonen?

0 x