Dertigers

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 32
x 11
Contacteer:

Dertigers

Bericht door Duimelijntje » vr 31 jan 2020, 21:38

Iemand die weet welke acteur Hans speelt?
De stem komt mij zo bekend voor... Maar ik kan het nergens terugvinden.
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 819
x 1248

Dertigers

Bericht door satine » za 01 feb 2020, 09:56

Dat zou Ron de Rauw zijn, hij heeft gastrollen gespeeld in LouisLouise en Wittekerke.

https://vlaamskijken.nl/2018/12/21/dert ... t-verhaal/
1 x

Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 32
x 11
Contacteer:

Dertigers

Bericht door Duimelijntje » za 01 feb 2020, 12:57

satine schreef:
za 01 feb 2020, 09:56
Ongelezen bericht door satine » 01 feb 2020, 09:56

Dat zou Ron de Rauw zijn, hij heeft gastrollen gespeeld in LouisLouise en Wittekerke.

https://vlaamskijken.nl/2018/12/21/dert ... t-verhaal/
Bedankt!
Ik ben eens op de man zijn eigen website gaan kijken. En daar staan een aantal commercials waar hij in acteert of de stem van inspreekt... En vandaar herkende ik de stem.
http://ronderauw.moonfruit.com/home/4590124583
1 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 25

Dertigers

Bericht door hannanaske » za 01 feb 2020, 14:37

Ik heb het voorbije seizoen er nog eens opgelet of ik herkenbare trekjes zou terugvinden bij de Pieter, maar nog steeds zie ik echt geen gelijkenis tussen die acteur en Gilles De Coster.

(als de mol straks terugkomt ga'k eens kijken of ik trekjes terug vindt bij de presentator van de P. :lol: )
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 819
x 1248

Dertigers

Bericht door satine » za 01 feb 2020, 14:53

Ik zie de gelijkenis wel, maar misschien is het beter de foto's naast elkaar te leggen.

Afbeelding
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 819
x 1248

Dertigers

Bericht door satine » vr 14 feb 2020, 14:55

Gisteren de laatste aflevering van het tweede seizoen - het was wat mij betreft zeker zo goed als het eerste.
Maar wat had ik te doen met Saartje! :cry:
0 x

Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 32
x 11
Contacteer:

Dertigers

Bericht door Duimelijntje » za 15 feb 2020, 23:31

satine schreef:
vr 14 feb 2020, 14:55
Ongelezen bericht door satine » 14 feb 2020, 14:55

Gisteren de laatste aflevering van het tweede seizoen - het was wat mij betreft zeker zo goed als het eerste.
Maar wat had ik te doen met Saartje!
ik ook!!!
al had ik eerst echt vol ongeloof zitten kijken van "wat steekt ze nu weer uit"... maar toen die smsjes in beeld kwamen...
en nu aftellen naar seizoen 3 ;)
1 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 819
x 1248

Dertigers

Bericht door satine » zo 16 feb 2020, 00:49

Duimelijntje schreef:
za 15 feb 2020, 23:31
ik ook!!!
al had ik eerst echt vol ongeloof zitten kijken van "wat steekt ze nu weer uit"... maar toen die smsjes in beeld kwamen...
Ik had ook echt het gevoel van 'Dit kan niet, ik dacht echt dat ze (vooral!) Lucas zo graag zag, hoe kan ze hem dit aandoen?'
Tot je dan je dan die twee berichtjes ziet en beseft waarom...
Zo moedig van haar, maar of dit de juiste beslissing was, dat betwijfel ik.
Haar liefde voor Lucas en zijn papa is zo groot!
En die van hen voor haar...

Ik ben heel benieuwd hoe dit verder gaat lopen.
En ook hoe het verder gaat met Elias en Axel, Nora en Hans - en vooral: Tine en Bart.
Want een zwangerschap is niet niks...

Ik kijk ook uit naar seizoen 3! :yup:
0 x

Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 32
x 11
Contacteer:

Dertigers

Bericht door Duimelijntje » zo 16 feb 2020, 10:42

satine schreef:
zo 16 feb 2020, 00:49
Ongelezen bericht door satine » 16 feb 2020, 00:49

Duimelijntje schreef: ↑15 feb 2020, 23:31
ik ook!!!
Ik had ook echt het gevoel van 'Dit kan niet, ik dacht echt dat ze (vooral!) Lucas zo graag zag, hoe kan ze hem dit aandoen?'
Tot je dan je dan die twee berichtjes ziet en beseft waarom...
Zo moedig van haar, maar of dit de juiste beslissing was, dat betwijfel ik.
Haar liefde voor Lucas en zijn papa is zo groot!
En die van hen voor haar...

Ik ben heel benieuwd hoe dit verder gaat lopen.
En ook hoe het verder gaat met Elias en Axel, Nora en Hans - en vooral: Tine en Bart.
Want een zwangerschap is niet niks...

Ik kijk ook uit naar seizoen 3!
Je merkt nu ook dat er idd verschillende "cliffhangers" inzitten. Op het einde van seizoen 1 was het meer afgerond.
Die zwangerschap van Tine en Bart, dat was ook vrij heftig... Benieuwd of ze het nu samen toch nog een keer proberen.
En ik kreeg de indruk dat Nora de laatste afleveringen een beetje van haar roze wolk gevallen is... En dat ze wat begon te twijfelen. Ik vind haar En Hans nochtans leuk samen
1 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 819
x 1248

Dertigers

Bericht door satine » zo 16 feb 2020, 11:52

Ik denk dat Nora teleurgesteld was toen bleek dat Hans niet meteen op kinderen zit te wachten, hoe lief hij ook is met Ina.
Wat Tine en Bart betreft: ik hoop maar dat daar geen ruzies omtrent het vaderschap zitten aan te komen.
Als Bart niet gelooft dat die ene avond met Steven ook de eerste en de enige was, dan is er een serieus probleem.
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 25

Dertigers

Bericht door hannanaske » zo 16 feb 2020, 20:39

Het was idd een superseizoen. Het groot geheim van Alex (over de broer van de P.) is wel mooi onder de radar gebleven. 't Had eigenlijk nog voor wat meer opschudding kunnen zorgen :twisted: maar misschien was het al wat heftig genoeg.
Ik had ook wel compassie met de P. toen Saartje vertelde dat ze in Londen wilde blijven, en ook met Saartje toen ze zo alleen op de Eurostar zat. :(

Vorig jaar hadden ze nogal vaak Syml & Moby gebruikt als achtergrondmuziek, dit jaar was het aan de beurt van Cigarettes after sex. En daar was ik ook héél blij mee! :clap:
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 819
x 1248

Dertigers

Bericht door satine » ma 17 feb 2020, 08:37

Het groot geheim van Alex en Robin is op het einde van seizoen 1 toch uitgekomen?
Ik vond het wel fijn dat ze daar niet bleven over doorgaan en dat er andere dingen aan bod kwamen.
Zoals feeks An, wat een manier om je ex (maar ook je zoon!!!) pijn te doen. :thumbdown:
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 25

Dertigers

Bericht door hannanaske » ma 17 feb 2020, 17:53

satine schreef:
ma 17 feb 2020, 08:37
Het groot geheim van Alex en Robin is op het einde van seizoen 1 toch uitgekomen?
Alex heeft het idd aan Nora verteld & het heeft blijkbaar wel geholpen om haar dood ex-lief een beetje te vergeten. Het was vooral Pieter dat dit geheim absoluut niet mocht weten over zijn broer, want dat zou wel eens de vriendschap kunnen verpesten.

Voor de start van het seizoen had ik verwacht dat dit mss toch nog een staartje ging krijgen, maar blijkbaar (nog) niet en hebben ze gekozen voor een nieuwe verhaallijn. Ik zeg ook niet dat het perse moest, want dat erbij was mss net iets teveel, maar geheimen komen vroeg of laat toch eens uit, nee?
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 6
x 25

Dertigers

Bericht door hannanaske » vr 23 apr 2021, 15:11

Allez...ik laat ook nog eens wat van mij horen! :lol:

Ik volg thuis niet meer. Vandaar dat ik hier niet veel meer kan komen schrijven, maar over dertigers wil ik nog wel eens "klagen"

Allezja...klagen is mss een groot woord, maar een kleine teleurstelling afschrijven ofzo :lol:

Dat we van Saartje veel mogen verwachten & dat ze vaak de verkeerde keuzes maakt zijn we al gewoon. Maar wat hebben ze nu plotseling uitgestoken met Alex & Elias? ;) Eens goed feesten & dronken worden kan ik nog snappen. Dat ze naar die knappe verpleger uit die instelling van Saartjes moeder zitten te staren kan ik ook begrijpen & al zeker omdat ze wat in de wind zijn. Maar ik dacht toch dat hun geflirt/gekus afgelopen zou zijn eenmaal ze wat van Saartjes gepush weg zouden zijn. En dan pakken ze die kerel nog mee naar huis ook. :lol: (

Ik ga mij niet uitspreken over al dan niet verkeerde keuzes (want dat moet iedereen voor zichzelf weten) maar ik vond het een beetje atypisch voor the two boys. Die lijken mij daar gewoon te 'braaf' voor. Ik zou zoiets verwachten van Bart (allez met een vrouw dan) maar toch niet tussen Elias & Alex? Ik moest lachen toen Bart nog zei: "bij jullie is dat toch gemakkelijk dat da bij de venten geen probleem is, want bij de vrouwen moet ge dat niet proberen" & vooral omdat hij toch iets liet weten dat zo'n triootje wel typisch is bij de homo's. :yup:
Ik dacht net hetzelfde; allez, 't cliché wordt nog een beetje uitgesmeerd. :lol:

En jah...Saartje. Ze maakt er echt wel een grote puinhoop van, maar ik zou haar wel zo uit de tv willen trekken en haar een knuffel willen geven.
Ocharme..je voelt echt de pijn die ze heeft! Toch ook wel een beetje vreemd dat ze dan nog eens een berichtje krijgt met een filmpje erop waar Lucas & Bente samen dansen. En waar Babs ook nog eens mee in beeld komt.
Ik kan me niet voorstellen dat je zo'n berichtje echt per ongeluk doorstuurt naar uw Ex ipv naar de mama.
Hoe pijnlijk moet dat niet zijn voor Saartje! Ocharme....

Ps: tot nu toe is het mij wel gelukt om enkel de aflevering op de dag zelf te bekijken. Ik ga niet meer bingewatchen. Laat mij maar een beetje geduld kweken! 8)
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 27
x 554

Dertigers

Bericht door Tiboko » ma 26 apr 2021, 15:08

hannanaske schreef:
vr 23 apr 2021, 15:11
tot nu toe is het mij wel gelukt om enkel de aflevering op de dag zelf te bekijken. Ik ga niet meer bingewatchen. Laat mij maar een beetje geduld kweken!
Haha, ken dat :)

Ik vind het allemaal super hoor, vind Elias ook veel beter uit de verf komen dan zijn hetero broertje Dries in Thuis :thumbup:

Verder idd ook meevoelen met Saar & Tine, die allebei op hun manier serieus pech hebben. Sterkte voor beiden :yup:

Bingewatchen doen we hier niet, maar we "sparen" meestal tot woensdag of donderdag om dan de hele week op de digicorder in één keer uit te kijken, want het zijn zo'n korte afleveringen en het is best wel verslavend. Aan "hele seizoen" uitkijken beginnen we niet, want dan is de fun ook op een paar dagen voorbij.
0 x

Plaats reactie